Gå til innhold

Malama skal bli mamma!


Malama

Anbefalte innlegg

Så utrolig flink du har vært med strikkepinnene. Jeg har begynt på en dress til minien her, men spørs vel om jeg blir ferdig til h*n kommer om forhåpentligvis 6,5 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er fortsatt upåklagerlig den, Caos.

Men lillegutt har ikke helt skjønt hva "termin" betyr tror jeg (mannen forklarte ham det i morges: "På terminlista i dag står Brann-Marseille", hvilket sånnsett heller ikke helt hjelper som forklaring....) så her er et bare å forsøke å fokusere på overtidsdatoen... Han kommer nok, før eller siden...

I dag klarte jeg dette med å sovne til igjen, flinke meg :) Så nå skal jeg finne meg frokost, det skal gjøre godt i magen!

Ute er det ruskevær, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til, annet enn å lage til knyttesnorer på lua og ta bilde og skylle opp buksa og lua. Totalt tar jo det der meg under en halvtime. Og resten av dagen da???

Må jeg finne meg et nytt strikkeprosjekt? Sånnsett mangler han sokker til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens arbeidsliste:

Starte vaskemaskikna

Spise frokost

Oppdatering på pc

Finne igjen salongbordet, igjen!

Ferdigstille lua

Ta bilde av hentesettet

Skylle opp lua og buksa.

Henge opp klesvasken

Legge sammen/bort tørt tøy

Hente posten

Spise lunsj

Finne på et nytt prosjekt?

Planlegge middag

Generell rydding, om jeg gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var ikke så sikker på at han orket gå på kamp i kveld, så han skulle vurdere om hn fikk solgt bilettene til noen på jobb eller noe sånn, da. For HAN er visstnok helt sliten...

Men den går jo på tv da.

Jeg vet ikke helt hvorfor vi skal se den, sånnsett er det bedre om jeg er på KK så vi ikke helt får det med oss, og i alle fall ikke bryr oss. For de taper sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende dette er den ene gangen de faktisk glimter til, men jeg ser jo poenget ditt. Brann har vært en stor tragedie så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med ferdig sett, nå har du vært effektiv. Gleder meg til å se bilde.

Vet du kjønnet på babyen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dagen her! Den store dagen me har venta så lenge på. :hoppe:

Gratulerar så masse med termindagen, Malama mi! :klemmer:

Er du klar for søndag no då? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en blanding av litt av hvert...

Bodyen fant jeg i et Gravid-blad, buksa er fra nøstebarn (men fått på pm, som jeg har mistet, men tror jeg klarer huske den...), og det er lua også, og teppet forøvrig... (lua vsr tilfeldigvis på samme ark som teppet, derav at jeg strikket den i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig nydelig sett du har laget :) Du har jo på en måte laget det selv, når du har satt det sammen av flere ;) Kjempefint i hvertfall, tenk at du i løpet av to uker skal kle det på en liten søt gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er en anelse ufattelig, at jeg snart skal ta de plaggene på en baby. MIN baby! Og ta med babyen hjem...

Jeg fatter at det er en baby inne i magen min, for det kjenner jeg. Og jeg fatter at den skal ut, for det må den jo. Men tanken på at vi faktisk skal få med oss denne babyen hjem, at de skal gi oss ansvaret for å passe på den, og oss lov til å kose med den, det er liksom litt rart...

Men, det skal nok gå så bra så :)

Og nå skal vi snart dra på fotballkamp.

Lillegutt må jo læres opp til å bli god supporter (Branndrakta hans er pakket ned allerede, den skal være med på sykehuset ja!)

Med helsekortert på innerlomma er det da greit å gå på kamp. Stadion er nært KK :)

Så får det heller være at faren er stor for at Brann taper og vi blir sure. Vi kan jo HÅPE at de glimter til, og spiller bra for en gangs skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...