Gå til innhold

Malama skal bli mamma!


Malama

Anbefalte innlegg

Forresten spist ball for 4. gang på tre dager. (NÅ er det tomt altså!) Men, siden det ikke har hatt noen effekt de første to dagene, så antar jeg det ikke har det denne gangen heller, så vi får nå bare vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå er den blitt 7 cm lang, denne andre foten. Da er det bare 13 cm igjen til den er like lang som den første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp

Andre fot er halvferdig nå!

Spørs om jeg blir helt ferdig i kveld da, men jeg skal prøve, for det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig effektiv du er med strikkinga da. Litt kjedelig hjemme om dagene eller :ler:

Er forhåpentligvis ikke så lenge igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... ja, litt småkjedelig, lillegutt vil jo ikke komme ut, og alternativet til å strikke er å rydde/vaske eller noe sånn, og det er jo dørgende kjedelig, så da strikker jeg heller :ler:

Og jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt nei, fått strikak myyyyye mer enn jeg hadde trodd. Men begynner å tvile på at jeg blir ferdig i kveld da, så mini får vel bare holde seg der inne en dag til, så jeg rekker det...

Dessuten har mannen biletter til oss på Stadion i morgen, om formen min er bra, så skal vi få bruke dem, så må jo mini holde seg inne til etter kampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har brukt som argument for å få være med de sise gangene (med helsekortet på innerlomma...)

Han mente jo at det fikk være slutt, jeg måtte droppe flere kamper nå, men allernådigst fikk jeg gå på kampen mot Aalesund, fordi det var mot nettopp Aafk, men det var nok siste kampen min... Det var 20. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 cm igjen til begge beina er like lange.

Det kunne egnetlig gått fortere enn det gjør, men jeg surfer, skravler med mannen, og surrer innimellom... Jeg er ikke en effektiv strikker egentlig, nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Nok ein sniklesar melder seg. ;)

Eg har følgt med ei stund, og har heile tida likt tickeren din så godt at målet var å bli gravid før Malama fekk barnet og fjerna tickeren. Eg visste liksom kven eg skulle leita opp for å skaffa meg ein ticker... :fnise: Nå har eg det endeleg i boks, så nå kan guten dykkar berre komma! ;)

Spennande dagar framover! :popcorn:

Og jøss, for ei "strikkerske". Eg er storimponert! :jepp: *ønsker seg same strikkeferdigheter og -tålmodighet som Malama*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkekunnskapene var igrunnen ikke-eksisterende, og strikkeerfaringen minimal. Strikkeskole på nett gjør nytten, og tolmodighet... tja, det er det som er så fint med babytøy, det tar tross alt ikke så lang tid. Jeg har vel bare holdt på ei ukes tid med denne buksa her. (men så har jeg lite annet å gjøre på om dagene da...)

Og gratulerer med din egen ticker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Termindagen er her!

:hoppe::duskedame::hoppe:

:babysmokk::babygutt:

Det viktigste først: Hvordan er formen Malama?

Deretter: Så utrooolig flink du har vært å strikke!! :hoppe: det der gikk jo kjempe fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...