Gå til innhold

Malama skal bli mamma!


Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne og oppdaterer meg etter ferien. Konklusjon: 25 sider dagbok, og ingen baby ;) Håper for din del at det skjer noe snart! Syns du har en utrolig tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av meg selv som griller i høljeregn under oppslått paraply. Ble overrasket av en regnbyge. Men det fungerte heller dårlig, så vi endte med å steke ferdig maten innendørs i stede. Den ble nemlig kald og våt oppå like fort som den ble stekt på undersiden :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meldt bra vær de første par dagene i alle fall, så får vi krysse fingrene for at lillegutt kommer ut etterhvert, før vi kommer til det riktig dårlige været...

Dessuten vil jeg gjerne treffe ham snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ventes det visst fortsatt... Det er en spennende tid du har foran deg!

Jeg lurte på om du kunne sende meg oppskrift på hentesettet ditt. Det var så flott! Bare om det ikke er for mye bry, altså. Jeg har plutselig fått mer motivasjon til babytøylaging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å "se" deg, Linn3c.

Her sitter jeg, og gjøremålslista er ikke kommet stort lenger, jeg har ikke gjort så mye i dag, jeg er rastløs og lat på en gang, og ender opp med å kjede meg og glo på pc'n dagen lang...

Jaja, snart dra og hente mannen, handle, lage middag (GRILLE middag) og så går vel kvelden på et vis også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter fortsatt ja.. Er spent på når lillegullet ditt kommer :) Hold ut! Nå kan det ikke være lenge igjen! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!

Endeleg kan eg sladra litt! :hoppe:

Denne sms'en tikka inn medan eg rydda etter dåpselskapet:

De skjer det noe... Vi drar inn for en sjekk. Mulig de sender oss hjem, siden det ikke er så lenge siden det startet, men de ville gjerne sjekke. Håper å slippe mye frem og tilbake, det er ikke så behagelig med rier i taxi...

Lykke til!

No kjem :babygutt: snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er han her!

Eg var likevel vaken for å amme E, då denne kom inn! :hoppe:

Dette gikk fort. 0105 kom *** til verden. Han veier 3400 gram og en 51 cm lang, og selvsagt verdens nydligste gutt. Alt står bra til.

*** = namnet til guten, Malama bestemmer sjølv om det skal publiserast her eller ei, men det er nydeleg!

:hjerte:

Gratulerar såååååå masse Malama og Malama-mannen!

Velkomen til verda vesle, etterlengta prins, me gler oss til å bli kjende med deg! :hjerter_rundt:

:babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MALAMA OG MANNEN!!! :blomst:

Endelig kom lille gullet ut!! :babygutt: Og jammen gikk det fort! Håper dere koser dere sammen med prinsen! Og at alle tre har det fint nå!

Åååå, som jeg GLEDER meg til å se bilde av den nye verdensborgeren og bli kjent med han!!!

Og jeg må si meg enig med Linn3c, navnet er aldeles nydelig! :hjerte:

Flott du var våken å kunne sladdre!! :juhu:

Når ting først begynte å skje, gikk dette fort! :hjerte:

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk virkelig fort å det da.

Gratulere så mye Malama.

Nyt dagene på sykehuset og slapp av. Gleder meg til å få historien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Malama! Du var jammen effektiv når du først satt i gang :-D

Gleder meg til å høre mer, kos dere masse fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...