Gå til innhold

Malama skal bli mamma!

Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men SÅÅÅÅÅ desperat er jeg ikke, det er dessuten ikke anbefalt av helsepersonell, tvert imot...

Hehe.. det er nok ikke så godt nei.. aldri smakt jeg da. men vet det var ei som prøvde det og hun fødte samme natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakserolje kan føre til styrtfødsel. Hoppe i høyet hjelper :)

Jepp, det er vel derfor den ikke er anbefalt fra helsevesenets side...

Del 2 av rådet får vurderes... sist vi prøvde oss på denslgs ble det bare et par våketimer med vonde mensmurringer og derved ødelagt nattesøvn, men ikke noe fødsel. Men for all del, nå er jeg jo OVER termin, kanskje det funker bedre da? Dessuten kan det jo bli lenge til neste gang, om denne lille fyren skulle finne på å komme ut, så man må vel kanskje benytte seg av sjangsen mens den er her... Eller vente og se om han ikke kommer av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lista for i dag

FØDE :ler:

:Nikke: Starte vaskemaskikna

:Nikke: Dusje

:Nikke: Spise frokost

:Nikke: Oppdatering på pc

:Nikke: Starte oppvaskmaskina

:Nikke: Klesvasken i tørketrommelen

:Nikke: Legge sammen/bort tørre klær

:Nikke: Tømme oppvaskmaskina

:Nikke: Planlegge middag

:Nikke: Handle

:Nikke: Hente posten

:Nikke: Spise lunsj

Generell rydding

-kjøkken

-stue

-bad

Tømme/vaske kjøkkenvasken på kvelden

Fylle oppvaskmaskina før leggetid

Fylle vaskemaskina før leggetid

Ingenting tyder på at punkt en blir gjennomført i dag, men man kan jo alltids håpe på at det kan STARTE i alle fall?

Med andre ord, det er den generelle ryddinga som gjenstår da, i så stor grad som jeg orker denslags. Også kveldsrutinene mine, men det er sånne ting som er snakk om å gjøre på kvelden (vel, ingen grunn til å vente med å fylle vaskemaskina egnetlig da, poenget er bare at den skal være klar til åstartes i morgen tidelig, slik at jeg slipper ta stilling til hva jeg skal vaske da, bare trykke på knappen, så kommer jeg i gang med dagen...)

Men jeg skal uansett fylle inn i oppvaskmaskina jeg da, i stedet for å ta en stor oppvask stapper jeg mest mulig dit, og ser om ikke det kvalifiserer som å rydde kjøkkenbenkene mine :ler: En liten oppvask blir det uansett, men ikke såååå mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom mannen antyder at han kanskje jobber så sent som til ti, for å få unna saker og ting som han "må ha unnagjort før permisjonen" så er det muligens ikke det beste utgangspunktet for sengehalmen heller... og sikkert likegreit om fødselen avventer litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk utolmodig å ventet på melding ifra deg på jobb idag, med et stoort håp om at lille bebis var på vei. Sjekket mobilen et titalls ganger, men nei, ingen melding fra en fødene Malama..! :ler:

Og her i huset har minien deres fått et navn som vi omtaler han som.. :ler: Jeg har nemlig drømt TO netter nå, at tante ringer å sier du har født, å babyen har hatt samme navn i begge drømmene.. ;):ler:

Men ja, gleder meg til å få se bilde av minien, og etterhvert møte han! Lille prinsen i familien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva du drømmer at han heter da...

Tenker vi presenterer ham med navn i fødselsmeldinga som sendes ut når vi har fått summet oss litt etter fødselen. Vi må bare se ham, og bestemme oss for hva det ser ut som at han skal hete... inntil det er avklart, så holder vi det for oss selv hva vi tenker på...

Men her er det nok ingen fødende Malama i dag nei. Vi kan jo alltids håpe på i morgen? Din mor mener at lørdag er en fin dato å bli født på da... men jeg synes sånnsett at fredag også er en grei dag jeg...

For jeg GLEDER MEG SÅNN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker litt.

håper du er blitt mamma mens jeg er på tur i helga.

Glede deg masse til å hilse på lillegutten din og masse lykke til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18.08.08 er jo også ein fin dato! :)

Helt enig :jepp:

Da får vi møte vårt nye familiemedlem :-D

Håper du får møte din 'leieboer' så snart som mulig Malama. Jeg kjenner alt til å gå på overtid og vente og vente....

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, 18. er en fin dato det også, men det er så lenge til, jeg håper han kommer i helga jeg... Har lyst å treffe ham nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en fin dag da! :jepp:

Jeg er hjemme fra jobb nå, og kan sladdre!! :ler:

Så det er bare å sette igang!!

Har viiirkelig langhelg nå jeg, kom på jobb klokken 8 og vi måtte gå klokken ti, for vi hadde ikke noe å gjøre.. :ler: i tillegg har jeg fri på mandag, og skal til sverige fra tirsdag til torsdag, så nå blir det ikke tilbake på jobblokalene før fredag.. men blir jo jobbing og kurs i sverige da..

Men synes absolutt han kan komme idag jeg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært meg imot...

Nummer 250.000 ble han ikke, for den ungen som er definert som nr 250.000 er født for noen timer siden. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article612434.ece

Men, jeg skal jo ikke ha noen bergenser, jeg skal jo ha en sunnmøring i eksil jeg (som dog kommer til å snakke som en bergenser, etterhvert...) Oppdras som Brann-suppporter skal han, men ikke som bergenser. Så, nummer 250.010 eller noe sånn er greit for meg...

Den kommende pappa har fortsatt mye han BURDE gjøre før permisjonen, men er mer eller mindre i mål med det han MÅ gjøre, så vi har forklart den lille at han er velkommen ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...