Saeria Skrevet 13. august 2008 #2341 Del Skrevet 13. august 2008 Mulig å få en titt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. august 2008 #2342 Del Skrevet 13. august 2008 Mulig å få en titt? Bilde av hentesettet Tussi: Som du kanskje kan gjette av fargene på hentesettet... jeg har blitt fortalt at det er en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 13. august 2008 #2343 Del Skrevet 13. august 2008 Ååå, så fint det var Malama! Skjønn bukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2008 #2344 Del Skrevet 13. august 2008 Så skjønt sett! Skal si du er flink! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. august 2008 #2345 Del Skrevet 13. august 2008 Sååå fint sett :-D Kjenner igjen tanken om at det er sprøtt å reise hjem igjen med en baby. Ventet liksom på at noen skulle komme å si at vi var da aldeles ikke kvalifisert til å ha med oss en nyfødt baby hjem... Er en kjempesprø tanke. Plutselig er man foreldre og skal være det resten av sitt liv. Selv om man har hatt 9 måneder på å forberede seg er det en vanvittig tanke... Synes fortsatt det er litt sprøtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2346 Del Skrevet 13. august 2008 Det ble ingen seier, og ingen fødsel igang heller... Nei, herved er det fastslått, han kom ikke poå termindagen heller. Så da er det bare å ta fatt på de inntil 12 dagene over termin før helsevesenet regner meg som overtidig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2008 #2347 Del Skrevet 13. august 2008 Jaja...da var lillegutt i det minste grei nok til å la deg se hele kampen og ikke sende deg på føden midtveis. natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 13. august 2008 #2348 Del Skrevet 13. august 2008 Nå er det på høytid å få deg på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2349 Del Skrevet 13. august 2008 Jaja...da var lillegutt i det minste grei nok til å la deg se hele kampen og ikke sende deg på føden midtveis. natta... Jepp, det var han. Men, nå kan han godt komme! Jeg rusler til sengs, og håper det skjer noe spennende snart... Men må vel bare smøre meg med tolmodighet, han kommer når han kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2008 #2350 Del Skrevet 14. august 2008 Nei, det skjer nok ikke stort før lillen selv er klar, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. august 2008 #2351 Del Skrevet 14. august 2008 Typisk at eg er tom for batteri då... Eg aaaanar ikkje om noko har skjedd i natt, så no håpar eg at Malama melder seg her etterkvart, så eg ikkje har gått glipp av viktig sladring her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2352 Del Skrevet 14. august 2008 No worry. Ingen action i natt heller. Irriterende mensmurringer har jeg, ikke sånn VONDE, bare nok til at jeg kjenner dem og de irriterer... men slik har jeg jo hatt det i et par uker, minst. Så her sitter jeg, over termin, og fortsatt ikke et tegn på at lillegutt har tenkt jeg ut. Så jeg får bare finne noe meningsfullt å fylle dagene med. Holde huset i en bestandig "gjesteakseptabel tilstand" kanskje, siden det tross alt KOMMER gjester her når babyen er kommet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. august 2008 #2353 Del Skrevet 14. august 2008 Koss har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2354 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er lat. Jeg skulle rydde huset og holde det "besøksklart", men har ikke engang giddet rydde inn i oppvaskmaskina etter frokost/lunsj... jeg skulle vaske klær, men har ikke gidda det heller. Jeg kommer meg liksom ikke ut av sofaen, jeg sitter bare her. Og det er jo ingen holdbar løsning, dagene blir lange av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. august 2008 #2355 Del Skrevet 14. august 2008 Lov å vera lat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2356 Del Skrevet 14. august 2008 Jada, men jeg kjeder meg, og har gjerne LYST å ha det ryddig rundt meg, på et merkelig vis klarer jeg likevel ikke motivere meg til å faktsik gjøre noe med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. august 2008 #2357 Del Skrevet 14. august 2008 Ikkje stress. Du skal samla krefter til ein viss fødsel du no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2358 Del Skrevet 14. august 2008 Det skal jeg, selvsagt. Men det er jo ikke så innmari slitsomt alt som står på gjørelista mi, og oppvqskmaskin og vaskemaskin gjør jo i stor grad jobben selv, så lenge jeg bare fyller og trykker på knappen... Så nå har jeg reist meg og gjort en liten innsats, og kan presentere denne lista for i dag: FØDE Starte vaskemaskikna Dusje Spise frokost Oppdatering på pc Starte oppvaskmaskina Klesvasken i tørketrommelen Legge sammen/bort tørre klær Tømme oppvaskmaskina Planlegge middag Handle Hente posten Spise lunsj Generell rydding -kjøkken -stue -bad Tømme/vaske kjøkkenvasken på kvelden Fylle oppvaskmaskina før leggetid Fylle vaskemaskina før leggetid Ingenting tyder på at punkt en blir gjennomført i dag, men man kan jo alltids håpe på at det kan STARTE i alle fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. august 2008 #2359 Del Skrevet 14. august 2008 Min svigerinne fikk beskjed om å "ta seg en joggetur" da hun ventet og ventet. Hun ble ikke akkurat særlig blid for den beskjeden, selv om det strengt talt var en spøk. Men å gå litt rundt i huset hjelper kanskje? Eller er jeg helt ute på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2360 Del Skrevet 14. august 2008 Det kan jo hjelpe... eller slite en ut, alt ettersom... Men jeg rusler nå rundt her litt nå, og har da fått unna litt i alle fall. Og litt bevegelse skader vel ingen, hverken trapper eller bakker (opp med søpla)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg