Gå til innhold

Aurelias shoppingparadis

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri hørt om KumKum men så stilig ut :)

Hvor kjøpte du det`?

kjøpte det i en gullsmedforretning i Stavanger: Bernhard Hansen. Har ikke sett det noen andre steder, men heller ikke kikket masse rundt.

Har et smykke fra før i samme merke, som jeg har vært veldig fornøyd med.. det er langt sølvkjede, med angheng (oksidert sølvkule, på størrelse med stor drue, pyntet med sorte onyxer og stener. lekkert!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner på meg at jeg MÅ ha noen smykker fra Julie Sandlau...

har også lyst på dette her: bangle

Oi, dette fikk jeg sansen for. Så enkelt og søtt :hjerte:

Kjedet var også fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint smykke! Er de dyre?

mener du kumkum smykke? Hadde i så fall ikke bilde av det, for jeg linket bare til hjemmesiden. Smykket jeg kjøpte kosta opprinnelig rett under 2000.. men var til halv pris!! de har halv pris på kumkum og Arena smykker på Bernhard Hansen nå! (ikke akkurat ofte de har ekte smykker med så bra prisreduksjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aldri en lørdag uten shopping.. neida!!

idag handlet jeg:

2 håndkler, et rosa og et aqua farge (til å henge på badet). ble lekkert

-superlekre Hispanitas skoletter, i fargen mulvarp, med hæl. og som vanlig finner jeg ikke bilde. fikk tom prutet ned 200 kr grunnet noe dårlig liming på sålen (minimal feil).. de var iallfall supergode å ha på!

så også noen sko fra Acne i(acne studio 3) en butikk, i nesten identisk farge som skoene mine fra Hispanitas. Acne skoene var mer skulpturelle og edgy, men de var litt like også. så jeg veldig fornøyd ;) Og mine sko var myye bedre å gå i også :rødme:

på Ilse Jacobsen kjøpte jeg et smykke i sølv og turkis.. ganske lett og lyst, relativt langt. ikke ekte, men flott for det.. ;)

Kjøpte også noe garn og strikke/syutstyr.. nei, er ikke noe håndarbeidsberte egentlig!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke bare er meg som har shoppet i Stavanger i dag! Skoene hørtes kjempefine ut, digger den der muldvarpfargen. Og håndklær er jo alltid en fin ting å kjøpe, og siden det er ting en MÅ ha, teller det jo nesten ikke som shopping engang!

Smykket er sikkert knallfint, jeg glemmer liksom alltid å gå inn i den butikken, det må jeg kanskje slutte med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

hei ho... ikke vært så mye shopping på meg i det siste.. (bare endel scrappeutstyr).. masse regninger.. :kjefte: Men idag har jeg fått lønn, og nå skal jeg unne meg noen nye klær.. gleder meg til i morgen!

Håper jeg finner noe bare, synes det er så vanskelig. Vil virkelig finne noe som jeg kan ha lenge, noe skikkelig basics. kanskje jeg skal se om jeg finner noe litt mer eksklusivt som virkelig er topp.. men samtidig vil jeg ha endel ting, ny vårjakke, masse topper/gensre, cardigan, kjole... da må jeg liksom ned i pris og kvalitet. Og finner jeg noe som passer som er kult mon tro?

Har lyst på ny jakke.. i en fresh farge, som denne her f.eks:http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= noen som har tips til gode nettsider, eller direkte linker?

Ønsker gjerne tips til nettsider som jeg kan vindusshoppe/shoppe.. digger ensfargede plagg, gjerne myk jersey, type Filippa K osv, Mexx... klassic and cool. Ønsker meg også noe litt trendy merker jeg, vil kle meg litt ungt (er jo 28, må nyte 20årene mens jeg kan) hehehehe

gi meg litt inspirasjon folkens ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Oj, nesten 1 år siden sist jeg var innom her! Tida går så sinnsykt fort om dagen...

Bestemte meg for å vekke til live dagboka med en ønskeliste, det er alltid kjekt :gjeiper:

Generelt:

-Solkrem til ansikt, Decleor

-Shampoo (sls-fri, muligens John Masters... må gjøre litt research)

-sterneskjerf fra Beck Søndergaard- tenkte å kikke på dette på mandag eller tirsdag :gjeiper: , ønsker meg et beige/brunt eller grått tror jeg

-Vårjakke.. ser for meg en litt lang, lag på lag, parkarsaktig greie.. gjerne i pudderfarge... aner ikke hvor jeg skal lete engang DAY

-solbriller.. må teste ut pilotbriller, synes det er så hot. lurer på om det passer meg? Har noen erfaring med å bestille på nett, f.eks www.otticanet.com?

-vektløftningsmanualer til hjemmetrening

London

-Sorte Hunterstøvler

-sommerkjole

-jobbkjole

-SKO (sånn generelt)

-duftlys/duft fra White Company

-Burberry Trench

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei temar :goodbye:

skal til London kr.f.dag/17.mai helga..blir der faktisk en hel uke. Gleder meg masse, dette blir kun 2. ganger jeg er i London.

:shoppe::popcorn::romeo::regn::foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så sykt shoppinglysten idag, så da fikk jeg bestilt meg denne fuktighetskremen fra Decleor. Trengte påfyll.

Kan forøvrig benytte anledningen til å skryte av et relativt nylig innkjøpt produkt: Joico hårkur, den funker utrolig godt. Håret mitt hang skikkelig etter vinteren, men etter flere runder med denne er håret blankt og mjukt helt ned til spissene.. me love :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet idag: Pudderrosa tynn bluse, med "utkutta" mønster oppe på ryggen bak... veldig søt, og fra Lindex av alle ting. :)

og har bestilt meg BECKSÖNDERGAARD stjerneskjerfet, i en ny pudderrosa farge jeg får i juni :jepp:

Jeg ønsker meg forøvrig skjerfet med små stjerner i brunbeige også... :sjenert:

Så nå er det bare til å glede seg... (LITT upraktisk å få et ull/silkeskjerf på sommeren, men tror det kan bli gull verdt inne på jobb. Ganskje kjølig hele året der)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye innkjøp: KJøpte 2 skjerf fra Beck Søndergaard, riktignok UTEN stjerner... nemlig dette i pudder/grå og http://www.becksondergaard.com/index.cfm?id=625 dette i pudder/mulvarp.. litt like og litt forskjellige. Elsker de fargene om dagene :)

Og jeg kjøpte meg ny lipgloss fra Dior.. som ble ødelagt etter kanskje 5 min... 250 kr.... :kjefte: tror jaggu jeg skal tilbake til butikken på mandag og prøve lykken? Det var jo for gale liksom...*snufs* Tror dere det er noe sjangs?

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...