Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 29. august 2010 se på maxmara nett bukse se the perfect bootcut. Buksa mi er i bomull (?), brun, men rumpe osv ligner på denne. Min er smal nede med to glidelåser. Perfekt til pumps eller skoletter. For pelskrage: se gjennom Weekend kolleksjonen. Finner ikke kjole og genser. Nå kan høsten bare komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. august 2010 #202 Del Skrevet 29. august 2010 Veldig mye fint!! Pelskragene var nydelige, hva betalte du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. august 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 30. august 2010 yes, da blir det London i oktober igjen. Knallgøy nå som jeg begynner å bli litt kjent i byen. Trives så godt der, ikke bare pga shoppingmulighetene. handleliste: Treningstøy NIKE Undertøy CK underkjole Chanel Mytic leppestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. august 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg ønsker meg brune støvletter i skinn, helst med veldig lav hæl eller medium hæl. med eller uten snøring. Må passe både til arbeid og til hverdagskjoler osv. Hvilken farge bør jeg gå for? Noen som har sett noen lekre i noen butikker? jeg trenger litt tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Har kjøpt meg de nydeligste brune støvletter... Finner ikke link, med de er: *mørk brun myyyyykt skinn *Italiensk design *lav hæl *små gulldetaljer (små spenner/glidelås) *smale i leggen *ridestøvletter-stil MEN: jeg kjøpte de i Oslo, og skulle ha 37. Fikk med meg 38 hjem, og nå er de litt store, selv med innleggssåle.. Og siden de IKKE var billige i det hele tatt, vil jeg jo de skal være perfekte. Skal jeg sende dem inn og bytte mon tro? Da blir det jo bare enda dyrere (porto) Noen tips for å få dem til å sitte enda bedre? (kipper litt på hælen) Idag har jeg handla meg ny brun strømpebukse fra Wolford. De har så mye lekkert, mitt favorittmerke. De var helt perfekte til støvlettene! Endret 15. september 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #206 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Wishlist London sommeren 2011: *Undertøysett fra Myla , liker disse: Naked peachog Nicole. Mitt favorittundertøy! *Undertøy Calvin Klein (mitt hverdagsundertøy) *Strømpebukser? (bra utvalg) *Luis Vuitton Leopard Stole Veske: Vet ikke hvilken. color="#FF0000"]Louis Vuitton Palermo Mulberry Lilly Oak Celine Flap bag(i rødt, sort eller creme) Ønsker meg egentlig en LITEN (a-la Lilly/Celine) frisk veske (gjerne karamellfarget. lysere og passende til sommer, vår, høst). Noen tips??? Sko: YSL Tribute sandaler, laveste modell, i brun/beige/gull Christian Loubotin nude pumps, f.eks New Simple ca 70 mm eller noe. (altså ikke de på bildet) ---- Gleder meg til London Endret 20. juni 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. juni 2011 #207 Del Skrevet 20. juni 2011 Herlig ønskeliste og lekkert undertøy! Hvor selger de det i London? Og forresten, den ene Louis Vuitton-linken virket ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #208 Del Skrevet 20. juni 2011 La inn en annen ny link nå, se om den virker. Men det er Palermo PM jeg tenker mest på! (og vurderer litt GM, men da mer som reisebag) Akkurat nå har jeg mest lyst på følgende to "Big ones": LV Palermo LV Leopard Stole brun +et sett Myla undertøy. Myla selges flere steder, har blandt annet en stor avd. i Selfridges, samt i Bond Street (en av sidegatene like ved selve gata). Har et sett, i ren silke.. så lukseriøst, feminint og perfekt fit! Beste BH ever, for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. juni 2011 #209 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har Palermo og kan virkelig anbefale den! Er kanskje den vesken jeg bruker mest for tiden. Mylaundertøyet skal jeg virkelig sjekke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #210 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har Palermo og kan virkelig anbefale den! Er kanskje den vesken jeg bruker mest for tiden. Mylaundertøyet skal jeg virkelig sjekke ut! Har du PM eller GM? Du er vel relativt høy, er du ikke? Hvordan bruker du å bære veska? Jeg liker den kjempegodt, er så chic, men også praktisk (innbiller jeg meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. juni 2011 #211 Del Skrevet 20. juni 2011 Har PM, synes den er veldig grei på størrelsen! Pleier å ha den over skulderen, da jeg synes dette er mest behagelig:-) Er ca. 1,75m høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå