smilefjes Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 28. februar 2008 Heeeeei Så bra du fikk vite alt stod bra te der nede da!!! Godt å høre.. Skal selv te gyn neste uke.. Og gjennom innvendig ultralyd og noe sånt. Ser ikke frem te det, men ser frem te å høre, alt er ok.. Hehe... Lykke te videre og god helg nå som den faktisk nærmer seg Det blir spennende da! Krysser fingrene for det. Sansynligheten er vel ganske stor for det, med ganske regelmessige sykluser som du har? God kveld og god helg til deg også! Blir jobbehelg på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. mars 2008 #122 Del Skrevet 2. mars 2008 Har skrevet en hilsen til deg i min dagbok, snill som jeg er Håper du har en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. mars 2008 #123 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor blir det av deg smilefjes? Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei jenter Er her jeg, men akkurat de siste dagene har jeg ikke følt jeg har hatt noe å skrive om. Har vært ekstremt frustrert over noen EL tester som ikke har fungert, så nå vet jeg egentlig ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Men har likevel stått på, så har den vært, burde vi ha en sjanse. Selv om akkurat nå går tankene mer i baner som: Når det ikke har gått tidligere, hvorfor skal det plutselig gå nå... Litt kjedelig, kjenner at det tærer litt på nå... Kan jo alltids håpe på at pergo neste måned gjør susen, men ble så skeptisk etter at jeg hørte om bivirkningene (som gynekologen ikke ville snakke noe om!?!)... Nei, skal komme mer positiv tilbake en annen dag, jeg, jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. mars 2008 #125 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei jenter Er her jeg, men akkurat de siste dagene har jeg ikke følt jeg har hatt noe å skrive om. Har vært ekstremt frustrert over noen EL tester som ikke har fungert, så nå vet jeg egentlig ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Men har likevel stått på, så har den vært, burde vi ha en sjanse. Selv om akkurat nå går tankene mer i baner som: Når det ikke har gått tidligere, hvorfor skal det plutselig gå nå... Litt kjedelig, kjenner at det tærer litt på nå... Kan jo alltids håpe på at pergo neste måned gjør susen, men ble så skeptisk etter at jeg hørte om bivirkningene (som gynekologen ikke ville snakke noe om!?!)... Nei, skal komme mer positiv tilbake en annen dag, jeg, jenter... Hei! Skjønner godt at du føler deg litt motløs innimellom!! Det må være lov!!! Opp med hodet!!! For alt du vet kan du allerede være gravid!!! Prøv å tenke positivt, og om det ikke går denne perioden kan du jo forsøke Pergo om du har lyst? Jeg vet desverre ikke noe om bivirkninger der.. Håper du føler deg bedre utover dagen!!! Sender deg en stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. mars 2008 #126 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei jenter Er her jeg, men akkurat de siste dagene har jeg ikke følt jeg har hatt noe å skrive om. Har vært ekstremt frustrert over noen EL tester som ikke har fungert, så nå vet jeg egentlig ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Men har likevel stått på, så har den vært, burde vi ha en sjanse. Selv om akkurat nå går tankene mer i baner som: Når det ikke har gått tidligere, hvorfor skal det plutselig gå nå... Litt kjedelig, kjenner at det tærer litt på nå... Kan jo alltids håpe på at pergo neste måned gjør susen, men ble så skeptisk etter at jeg hørte om bivirkningene (som gynekologen ikke ville snakke noe om!?!)... Nei, skal komme mer positiv tilbake en annen dag, jeg, jenter... Skjønner frustrasjonen, det må være vanskelig å holde motet oppe.. Jeg synes for øvrig det er veeeldig rart at ikke gynekologen ville snakke om bivirkningene, det må du sjekke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2008 #127 Del Skrevet 4. mars 2008 Innom med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 4. mars 2008 Takk, dere er så søte! Har funnet pakningsvedlegg på nett nå: 4. MULIGE BIVIRKNINGER Som alle legemidler kan Pergotime ha bivirkninger. Vanlige:Hodepine, svimmelhet, hetetokter, kvalme og oppkast, buksmerter, anspenthet, søvnproblemer, forstørrelse eller cyster på ovariene, ømme bryster, synsforstyrrelser. Mindre vanlige/sjeldne: Vektøkning, tretthet, neslefeber, allergiske hudutslett, forbigående håravfall, depresjon, humørsvingninger, unormal underlivsblødning. Øket risiko for blodpropp. Lettere krampetilstand. Isolerte tilfeller av unormal leverfunksjon, med eller uten kliniske symptomer, har blitt rapportert i forbindelse med bruk av klomifensitrat. Ovarialt hyperstimulerings syndrom (overstimulering av eggløsning med hormon) og/eller tidligere tilfeller av leversykdom kan være disponerende faktorer for utvikling av leversvikt. Informer lege dersom du får bivirkninger som ikke er nevnt i dette pakningsvedlegget. Synes nå det var litt mer enn bare å avfeie med: "Ikke noe å snakke om..." Det mest bekymringsfulle, synes jeg er det med cyster, men jeg skal til kontroll igjen etter første kur, så da oppdager de det vel om alt ikke er som det skal være ... Og hvis dette KAN gjøre at vi får vår etterlengtede lillesøster eller lillebror, så må det være verdt et forsøk! Jeg skal klare dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 5. mars 2008 #129 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, gynekologen min også nevnte at det er en del bivirkninger, derfor ville han at jeg skal prøve naturlig noen mnd til, er litt skeptisk å bruke pergo, men må jeg så må jeg, fordi hvis jeg får en liten en, så er det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #130 Del Skrevet 5. mars 2008 Huff, ikke noe moro å lese om bivirkninger. Leste på felleskatalogen om medisinene mine jeg, og det var skremmende lesning... Tror det lureste er å stole på hva legen sier. Pakningsvedleggene ang. bivirkninger er jo laga av legemiddelprodusenten. De ramser opp alle bivirkninger som er mulig å få, fordi de vil ha ryggen fri om du skulle få noen bivirkninger. Ellers har jo du i prinsippet rett til å saksøke dem, ikke sant, om du skulle få cyster på eggstokkene og det ikke stod noe om dette. På pakningsvedlegget på mine medisiner står det at de ikke må benyttes under hverken graviditet eller amming. Jeg skal bruke dem under begge deler... Det er legene du må høre på, ikke legemiddelprodusenten. Akkurat det der er litt viktig altså. Snakk heller med legen din om du er redd for bivirkninger og be ham om å forklare deg litt mer. Legen bør gi deg god info og forstå at du er skeptisk. Håper din gjør det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 5. mars 2008 #131 Del Skrevet 5. mars 2008 Oj, det var litt av en liste Jeg synes du skal si til gynekologen din at hun burde opplyse både deg og fremtidige pergo-brukere om dette. Som Imli sier, legemiddelprodusentene ramser opp alt slik at de ikke kan bli tatt for noe i etterkant. Det er jo en liten risiko for at du vil få en av disse bivirkningene, men det er kanskje verdt det? (cyster høres skummelt ut, da..) Men, det kan hende at du er heldig og ikke får noen. Hvordan funker egentlig Pergo? Er det piller eller en behandling? Når må du begynne med deg og hvor lenge skal du ta det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er piller og skal visst ikke tas så mange dagene hver gang. Tror jeg skal begynne dag 3 i syklusen og holde på i 5 dager bare. Rare greier.... Kan jo selvfølgelig håpe jeg slipper, men tror nok dessverre ikke det... Uansett skal jeg til kontroll rett etter første pergo-syklusen, så hun (gyn) har nok planer om å følge meg godt opp og sjekke om det dukker opp noe uønsket der inne. Tror hun var uhyre stresset på den siste timen jeg var på, jeg var der utpå ettermiddagen og hun hadde greid å bli over en time forsinket, så jeg tror hun var keen på å få timen unnagjort så raskt som mulig... Ikke akkurat god kunde/pasientbehandling, men jeg tåler jo såpass. Første gangen jeg var der var hun veldig hyggelig og grundig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 6. mars 2008 #133 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, gynekologer er jo mennesker de og Jeg bare vil ikke tenke på at de skal være stressa og ha dårlig tid mens de er "oppi der", hehe.. Så du begynner med pergo nesten rett etter IKM da? For vi håper jo selvfølgelig at den ikke kommer. Jeg tror jeg ville prøvd Pergo om jeg hadde vært i din situasjon. Månedene flyr jo av gårde, og da er det kanskje verdt å prøve. Hva driver du med ellers på fritiden forresten? Bortsett fra barn, ski og hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, gynekologer er jo mennesker de og Jeg bare vil ikke tenke på at de skal være stressa og ha dårlig tid mens de er "oppi der", hehe.. Så du begynner med pergo nesten rett etter IKM da? For vi håper jo selvfølgelig at den ikke kommer. Jeg tror jeg ville prøvd Pergo om jeg hadde vært i din situasjon. Månedene flyr jo av gårde, og da er det kanskje verdt å prøve. Hva driver du med ellers på fritiden forresten? Bortsett fra barn, ski og hytte? Det blir Pergo på meg ja om mensen kommer mandag om 1 1/5 uke da, men det er jeg ganske sikker på at den gjør... Godt spørsmål forresten, hva jeg gjør på fritiden...For tiden føles det vel egentlig som fritid er litt fremmedord...i allefall den type fritid man har hvor man BARE tar hensyn til seg selv. Blir, som du sier, mye barn (selvfølgelig det kosligste i verden), ski og hytte. Og mann da... :rødme: For tiden jobber jeg nok litt for mye, noe som resulterer i litt for lite tid til de tingene som som jeg gjerne fyller livet mitt med i tillegg til mann og barn. Er jo utrolig glad i å stå på ski, får stått noen ganger i løpet av vinteren, men altfor sjelden. Tidligere har jeg og mannen vært på minst en skiferie i året til alpene eller til Kanada og vi gleder oss veldig til den dagen vi har stort/e nok barn til å ta henne/dem med på slike turer! Er også veldig friluftsinteressert generelt og elsker å være på fjellet, enten det er for å gå tur, gå på ski eller klatre. Naturlig nok er det også mindre av dette for tiden, men akkurat klatringen har jeg utrolig lyst til å ta opp igjen! (Så si ifra om noen har lyst til å bli med!!! ) Problemet vårt er vel litt at mye av fritidsaktivitetene vi før har hatt, har vært med hverandre, men at vi nå vil være avhengig av barnevakt hver gang vi skal gjøre noe sammen. Derfor blir det nå mer trening (kjedelig) hver for oss, for vi har ikke mulighet til barnevakt fast 1-2 ganger i uken.. I tillegg er det jo slik at vi har lyst til å være sammen med jenta vår også, og ikke bare "sette henne bort" for å dyrke våre egne interesser. Ellers er jeg glad i å pusle med litt scrapping, trene, være sammen med venner, spille spill, lese, se på tv (uff, ikke noe jeg er stolt av, men blir jo endel tv-titting i perioder.. ) Innimellom får jeg litt dilla på enkelte hobbyting, har foreksempel akkurat kommet meg helskinnet gjennom en skikkelig perledilla... Fordelen er at jeg nå har masse perler som veslejenta mi digger å leke med! Jeg gleder meg til den dagen jeg kan si at jeg elsker hagearbeid vi har nemlig en hage som ikke ser ut.... Hjelper ikke akkurat at naboen har den prakthagen... Men har nok ikke så grønne fingre, dessverre. Men nå har jeg også bare bodd i hus et år, så jeg kan jo bli flinkere med tid og stunder... Jeg innbiller meg at jeg er en ganske vanlig jente (eller er det dame??? ) på 33, som trives like godt med en kaffe latte eller et glass vin på en cafe, som ved et bål ute i skogen. (Øh...dette ble vel litt klisjé, er vel ikke noe kontaktannonse dette her heller ...men la gå...) Vel, det var litt om meg i alle fall. Det er bare å spørre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. mars 2008 #135 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Okey. Her har jeg prøvd å gjøre sånn at det du skrev skulle vøre blått og mine svar skulle være røde. Det har ikke gått så bra Håper du klarer å lese det likevel, for nå gidder jeg ikke prøve flere av disse fargene! Det blir Pergo på meg ja om mensen kommer mandag om 1 1/5 uke da, men det er jeg ganske sikker på at den gjør... Æsj.. Det er vel bare å forberede seg på det verst, så får det heller være en positiv overraskelse om noe annet skulle skje! Godt spørsmål forresten, hva jeg gjør på fritiden...For tiden føles det vel egentlig som fritid er litt fremmedord...i allefall den type fritid man har hvor man BARE tar hensyn til seg selv. Blir, som du sier, mye barn (selvfølgelig det kosligste i verden), ski og hytte. Og mann da... :rødme: Jammen herregud, barn og mann tar jo selvfølgelig tid- og det er jo en slags hobby det og Selv har jeg mann og katt Og jeg synes at både ski og hytte er bra ting å ha på fritiden jeg! For tiden jobber jeg nok litt for mye, noe som resulterer i litt for lite tid til de tingene som som jeg gjerne fyller livet mitt med i tillegg til mann og barn. Er jo utrolig glad i å stå på ski, får stått noen ganger i løpet av vinteren, men altfor sjelden. Tidligere har jeg og mannen vært på minst en skiferie i året til alpene eller til Kanada og vi gleder oss veldig til den dagen vi har stort/e nok barn til å ta henne/dem med på slike turer! Wow! Skiferie i alpene høres jo fantastisk ut! Det var litt av en tradisjon! Det må dere ta opp igjen når lilleberta (og minstemann) er store nok, ja. Det er viktig med alenetid med kjæresten også. Heldige dere er som har en sånn felles hobby. Er også veldig friluftsinteressert generelt og elsker å være på fjellet, enten det er for å gå tur, gå på ski eller klatre. Naturlig nok er det også mindre av dette for tiden, men akkurat klatringen har jeg utrolig lyst til å ta opp igjen! (Så si ifra om noen har lyst til å bli med!!! ) Problemet vårt er vel litt at mye av fritidsaktivitetene vi før har hatt, har vært med hverandre, men at vi nå vil være avhengig av barnevakt hver gang vi skal gjøre noe sammen. Derfor blir det nå mer trening (kjedelig) hver for oss, for vi har ikke mulighet til barnevakt fast 1-2 ganger i uken.. I tillegg er det jo slik at vi har lyst til å være sammen med jenta vår også, og ikke bare "sette henne bort" for å dyrke våre egne interesser. Ja, det er vel det som skjer når man får barn, prioriteringene blir annerledes. Jeg synes da at barnevakt 1-2 ganger i uka hørtes mye ut, det er ikke alle som har tilgjengelig familie. Skjønner veldig godt at dere ikke vil sette henne bort så mye, det hadde sikkert ikke jeg klart heller.. Ellers er jeg glad i å pusle med litt scrapping, trene, være sammen med venner, spille spill, lese, se på tv (uff, ikke noe jeg er stolt av, men blir jo endel tv-titting i perioder.. ) Innimellom får jeg litt dilla på enkelte hobbyting, har foreksempel akkurat kommet meg helskinnet gjennom en skikkelig perledilla... Fordelen er at jeg nå har masse perler som veslejenta mi digger å leke med! Jeg gleder meg til den dagen jeg kan si at jeg elsker hagearbeid vi har nemlig en hage som ikke ser ut.... Hjelper ikke akkurat at naboen har den prakthagen... Men har nok ikke så grønne fingre, dessverre. Men nå har jeg også bare bodd i hus et år, så jeg kan jo bli flinkere med tid og stunder... typisk oss jenter! Jeg også har sånne perioder hvor jeg holder på med forskjellige ting. Et skikkelig mislykka prosjekt jeg hadde i fjor, var scrapbooking. Jeg gikk til innkjøp av absolutt alt utstyret du kan tenke seg, dyre papirer og penner. Men hvor lenge var det morsomt da? To ganger! Og ble det noe fint da? Neeeheeiida! Så da skrinla jeg det. Hadde veldig lyst til å prøve meg på perler en gang, men kom aldri helt i gang. Kanskje like greit. Nå holder jeg meg til det jeg klarer, enkel strikking og hekling. Hage er drømmen min da. Jeg liker å tro at jeg har litt grønne fingre og har kjempelyst på både bed og grønnsakshage. Hvis du vil prøve deg, kan det nok lønne seg å begynne med noe helt enkelt, plante en busk for eksempel? Det er sikkert stas for lillemor også, som kan følge med på om det blir noe bær på den nye busken. Men så var det denne tålmodigheten til de små da Jeg innbiller meg at jeg er en ganske vanlig jente (eller er det dame??? ) på 33, som trives like godt med en kaffe latte eller et glass vin på en cafe, som ved et bål ute i skogen. (Øh...dette ble vel litt klisjé, er vel ikke noe kontaktannonse dette her heller ...men la gå...) Ja, IIIK! Jeg tror vi er damer nå! Tenk på barn og ungdom som ser på oss som gamle og voksne - det er ganske uvant og merkelig.. Hørtes koselig ut med både bål og vin. Du høres ut som en bra dame! Endret 7. mars 2008 av aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. mars 2008 #136 Del Skrevet 7. mars 2008 Ohh.. Måtte bare få trøkt ut at klatring er bare SÅ morro!! Har drevet me det selv og jeg har klart å bli klatreinstruktør!! Hihi.. Håper du kanskje klarer å få opp igjen klatringa da, det er jo bare knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. mars 2008 #137 Del Skrevet 7. mars 2008 Har faktisk vurdert å prøve meg på klatring. Sendte mail for sikkert en måned siden til noen som driver noe klatre greie i nærheten her, men fikk aldri noe svar når jeg tenker meg om. Da vet kanskje dere litt? Mye koster det å holde på? Bør man være bra trent? Er det noe sosialt i det? Må man ha opplæring eller er det bare å klatre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mars 2008 #138 Del Skrevet 13. mars 2008 Har faktisk vurdert å prøve meg på klatring. Sendte mail for sikkert en måned siden til noen som driver noe klatre greie i nærheten her, men fikk aldri noe svar når jeg tenker meg om. Da vet kanskje dere litt? Mye koster det å holde på? Bør man være bra trent? Er det noe sosialt i det? Må man ha opplæring eller er det bare å klatre? Jeg husker da jeg først begynte me klatring måtte jeg kunne 8-tallsknute og sikkring.... Ellers var det bare å klatre i vei, fikk jeg beskjed om.... Hvordan det er nå er jeg ikke sikker på, har ikke klatret på ei lida stund... Det å klatre i fjell er vel det mest spennende egentlig men anbefaler å begynne i klatrevegg uansett.. Hmm.. Trenger jo ikke være trent da, men du bruker jo endel muskler i det og du styrker jo musklene mens du holder på og blir sterkere. Men du burde ha litt kraft i spess armene:) Koster.. Tja, jeg kjøpte meg totalt nytt utstyr te tja, noen tusen.. Og det inkl klatretau au.. Hehe.. Men det koster ellers ikke noe særlig i feks et klatrehus e.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 13. mars 2008 Klatring er utrolig gøy! Utrolig deilig måte å bevege seg på, oppover veggen. Du trener styrke, smidighet, balanse og lærer også å måtte stole på partneren, seg selv og utstyret. Startpakke er bare et par tusen i anskaffelse og ute er det jo gratis å klatre. På innendørsvegger koster det litt, sist jeg klatret mye(men det begynner jo å bli 4-5 år siden) kostet det 90 for to timer på klatreveggene i Oslo. Det vil si, det var vel billigere midt på dagen på hverdager. Men så finnes det klippekort og medlemskap, og det blir jo billigere hver gang. Mange vegger har begynt å kreve et visst minimum av kunnskap før man starter, men det er jo bare bra, for det har med sikkerheten å gjøre. Det er bare å avtale en time med instruktør første gangen. Er man helt fersk, kan det være lurt å klatre med en som kan litt, hvis man har mulighet. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei dere som stikker innom. Har ikke vært her så mye de siste dagene. Sitter i grunn nok foran pcen i arbeidstiden, og i det siste er det også blitt endel overtid, så da har mann og barn stått øverst på prioriteringslisten her i huset Men i dag er jeg alene hjemme, og datteren er selvfølgelig trygt i drømmeland. Sitter egentlig å bør pakke til LONDON! Mannen er der allerede (jobb) og jeg snakket med ham i sta. Han gleder seg sånn til at jeg kommer og vi kan ha tre hele dager sammen hvor vi bare er kjærester og bestevenner og slikt som vi egentlig er innerst inne bestandig, men ikke alltid like lett å få det ut når hverdagens kav og mas krever sitt. aimee: Takk for koselig svar på "kontaktannonsen" min Du skal forresten se at interessen for scrapping kan ta seg opp når du er blitt mamma! Alle mine prosjekter har vært knyttet til det lille vidunderet vårt, enten i form av gaver til besteforeldre, onkler eller faddere, eller som minner som hun skal få senere. Jeg driver ikke med noe veldig avansert. Er egentlig av den oppfatning at less is more når det gjelder det meste, og også dette. Overlessede albumsider med masse pynt og fjas er ikke min stil Og heller ikke overlesset hus... Skulle gjerne lånt litt av de grønne fingrene dine, aimee. Når sommeren nærmer seg, kommer det nok noen frustrerte innlegg her innimellom om alt jeg ikke får til Håper bare at sommeren i år blir bedre enn i fjor. Tror faktisk jeg kunne kost meg med litt småpusling i hagen hvis været var ok. Ser for meg en harmonisk og varm lørdag med mannen sittende på terrassen med en avis, eller kanskje i sandkassen med veslejenta, mens jeg står med rumpa opp og hodet ned i et blomsterbed eller en grønnsakshage... Lov å drømme, er det ikke. Ellers har jeg jo fått meg ticker. Er stolt av den altså. Så nå kan dere følge med på meg også. Og det nææærmer seg.... Har ikke store forhåpninger egentlig. Men har kjøpt meg en digital som jeg tipper jeg kommer til å sprette i London på lørdag. Den skal jo gi 90 % sikkert resultat 2 dager før IKM. Men...hvis jeg skulle bli lei meg likevel, selv om jeg tror jeg har et avslappet forhold til dette denne gangen, så ødelegger jeg kanskje litt av turen... Så har vi endelig bestemt oss: Vi skal kjøpe oss ny bil (vi også, har sett det er flere her som går med samme tanker). Prøvekjørte en Honda Accord stasjonsvogn i helgen og den var kjempegod å kjøre. Så det var sånn passe stusslig å få tilbake vår egen bil på mandag Men datteren var glad til. Hun syns den gamle er bedre, hun, søta... Dere får si ifra om dere har biltips. Tror vi skal kjøpe ny nå. Er lei av dyre verkstedregninger nå! God natt til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå