Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...


smilefjes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 dager igjen...

Oppskrift på en bra helg:

Start med årets første vårdag

Tilsett grilling og gode venner

Røres sammen med lykkelige barn som ruller rundt i vanndammer og tar vårens første sykkeltur

Heves mens man leser om Albert Åberg og synger Her kommer Ole Brum minst hundre ganger :fnise:

Bakes ut med enda flere gode venner, både små og store

og stekes mens man leker med briotog, tørker snørr og diskuterer alt fra sminke til barneoppdragelse med venninner

Nytes i sakte tempo mens man tenker på at man tross alt har det ganske så fint.

Og, tross alt, det KAN tenkes det er noe som har begynt sitt eget liv dypt der inne uten at man vet noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempefin helg. Og ta det rolig, jeg klarer nok ikke å forlate dere med det første gitt. Må ha min daglige kg-dose har jeg skjønt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen...

Oppskrift på en bra helg:

Start med årets første vårdag

Tilsett grilling og gode venner

Røres sammen med lykkelige barn som ruller rundt i vanndammer og tar vårens første sykkeltur

Heves mens man leser om Albert Åberg og synger Her kommer Ole Brum minst hundre ganger :fnise:

Bakes ut med enda flere gode venner, både små og store

og stekes mens man leker med briotog, tørker snørr og diskuterer alt fra sminke til barneoppdragelse med venninner

Nytes i sakte tempo mens man tenker på at man tross alt har det ganske så fint.

Og, tross alt, det KAN tenkes det er noe som har begynt sitt eget liv dypt der inne uten at man vet noen ting...

Åhh... Det høres ut som en kjempefin helg!

Men, nå er det mandag igjen, håper du får en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempefin helg. Og ta det rolig, jeg klarer nok ikke å forlate dere med det første gitt. Må ha min daglige kg-dose har jeg skjønt :klemmer:

Bra! :)

Åhh... Det høres ut som en kjempefin helg!

Men, nå er det mandag igjen, håper du får en fin uke :)

Ja det var virkelig en fin helg. Og så morsomt å se veslejenta utfolde seg og leke med andre barn. Hun gjør selvfølgelig det i barnehagen også, men da har jeg jo ikke anledning til å observere på samme måte. Nå er hun jo akkurat så gammel at hun såvidt har begynt å leke MED andre ikke bare parallelt. Morsomt å se. Hun er jo blitt så stor! Rart å tenke på at hun ikke er babyen min lenger... :sukk::jepp:

Så er det altså 7 dager igjen...

Dagen i dag har vært en dag på det jevne. Fortsatt endel å gjøre på jobb, men begynner å roe seg litt. Det er nok bra. Tror ikke jeg kunne holdt samme tempoet så mye lenger uten å bli mektig nedkjørt...

Nå har jeg satt meg som mål å rydde i x antall papirbunker og ting og tang på kontoret mitt, så jeg får en hyggeligere arbeidsplass resten av uken. Har tenkt på det lenge, men bare ikke orket pga mye jobb. Det skal bli utrooolig deilig, så tror jeg bare skal gyve løs...

God kveld, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen...

Nå begynner jeg å angre for at jeg ikke har startet med temping... Da hadde jeg kanskje allerede hatt en ide om jeg er gravid eller ikke. Men siden de eggløsningene mine har vært sånn nogenlunde lette å finne har jeg ikke følt behovet helt... Vi får se neste runde, om det blir noen...

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en digital igjen og ta når det nærmer seg helgen...Har ikke vært så spent på mange måneder, jeg! Det er deilig, men fryktelig skummelt! Blir nok et par tøffe dager om mensen dukker opp om en ukes tid... :sukk:

Vel, da er det å kaste seg over dagens arbeidsoppgaver. Gleder meg til arbeidsdagen er over, for da skal jeg ta med min lille håpefulle på turning. Vet ikke om vi skal begynne, men vi skal i hvertfall sjekke om det er noe for oss. Hun elsker å utfolde seg fysisk (det gjør vel alle barn) så vi har funnet ut at vi skal teste ut dette. Håper det faller i smak! :)

Om jeg ikke rekker innom alle dagbøkene jeg følger med på i løpet av dagen:

Goood tirsdag til dere alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei smilefjes! Jeg har lest litt i dagboka di fra tid til annen, men jeg har visst ikke lagt igjen noe spor etter meg. Herved: *Iljas potespor*

Krysser fingrene for at du får 2 blå strek om 6 dager! Jeg skal også teste da faktisk, må inn og sjekke hvordan det gikk med deg på mandag når jeg legger inn mine testresultater :Nikke:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det ikke sååå lenge igjen å vente!!! :fnise: Håper ikke du biter av deg alle neglene mens du venter...

Hvordan gikk det på turn?? Kan tenke meg at hun var helt i ekstase?? Ha en kjempefin onsdag!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du hadde sett det på tempen ennå :) Det kunne kanskje bare forvirre deg enda mer. Men dette her er kjempe spennende, de siste dagene før IKM, bare synd at tiden går sååååå sakte.

Håper du har en baby i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smilefjes! Jeg har lest litt i dagboka di fra tid til annen, men jeg har visst ikke lagt igjen noe spor etter meg. Herved: *Iljas potespor*

Krysser fingrene for at du får 2 blå strek om 6 dager! Jeg skal også teste da faktisk, må inn og sjekke hvordan det gikk med deg på mandag når jeg legger inn mine testresultater :Nikke:

Lykke til!!

Ja, jeg må følge med på deg også! Artig med IKm på likt, da :)

Å nå nærmer det seg her.Håper det sitter en spire der da.

Ha en god kveld.

:)

Håper det er fint i din del av Hakkebakkeskogen også ;)

NÅ er det ikke sååå lenge igjen å vente!!! :fnise: Håper ikke du biter av deg alle neglene mens du venter...

Hvordan gikk det på turn?? Kan tenke meg at hun var helt i ekstase?? Ha en kjempefin onsdag!!!! :klemmer:

Hehehe...biter nesten av meg neglene jo... :filer:

Turn var kjempemorsomt, så det skal vi fortsette med. Hun var jo blant de yngste der og får ikke til alt som de større barna gjør, men hun storkoste seg. Opplegget var jo veldig fritt og lekbetont, så det gav mersmak til både store og liten :)

Tror ikke du hadde sett det på tempen ennå :) Det kunne kanskje bare forvirre deg enda mer. Men dette her er kjempe spennende, de siste dagene før IKM, bare synd at tiden går sååååå sakte.

Håper du har en baby i magen :)

Ok, da er det greit jeg ikke temper, da. For mer frustrasjon kjenner jeg at jeg ikke trenger akkurat nå... :ler:

Takk for koselige ord, GlamCat!

Spennende ja. Krysser fingrene for at det blir nå ;)

Takk, takk!! Følger deg gjerne til november-desember-klubben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det altså 5 dager igjen til testing...

Ikke akkurat så mye spennende å melde, men i kveld fikk jeg plutselig kjempevondt i magen, helt nederst, i 5-6 sekunder, så vondt at jeg sto krokete midt på gulvet til det gikk over. Men etterpå har jeg ikke kjent noe. Lurer på hva det var. Om det kan ha vært noe livmor-relatert... :forvirra:

Uff, man blir jo helt tussete av å gå slik å vente...håper jeg slipper så mange flere måneder... Lov å håpe, er det ikke???

Ellers har jeg hatt en fin dag. Vi jentene var alene hjemme i ettermiddag så jeg tok med datteren til frisøren for å klippe henne og så på cafe. Det var koselig, det! Skikkelig jentekveld. :fnise:

Da er det vel på tide å finne sengen.

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo superspennende! :hoppe: Håper virkelig det klaffer for dere nå!! :-D

...jeg temper jo, og jeg hadde en helt klar trifasisk kurve, men jeg var overhode ikke sikker i det hele tatt... Man kan ha en slik kurve UTEN å være gravid (og man kan være gravid uten en slik kurve), og det var endel tilfeldigheter også: feks at jeg hadde vært bortreist under EL, vi deler dobbeldyne vanligvis slik at det er varmere under den enn der jeg sov alene, i tillegg hadde jeg to temper jeg ikke la inn pga feber... Så jeg så ikke denne kurven skikkelig før etter jeg hadde fått positiv test :ler:

Håper du får en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen... Tiden går vel ikke akkurat raskere når når har en haug med jenter som hjelper deg med å telle timer og dager? ;)

Hørtes ut som du hadde en veldig fin dag med lillemor, jeg gleder meg sånn til jeg også får en liten en. Det virker så godt å få et nytt perpektiv på livet og bli minnet på at det vi tar for gitt, kan være en helt ny opplevelse for de små. Hoff, nå ble jeg litt dyp her, men det er så lett å drømme seg bort.

Når skal di forresten teste deg, har du tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen, ja...

Har fortsatt tilgode å bestemme meg for om jeg skal teste eller bare vente og se hva som skjer. En ting som kanskje er positivt, er at helgen skal brukes på hytta sammen med broren min. Mannen kan ikke være med, så da blir han hjemme med vesla, så jeg kan stå på ski. Det blir deilig. Sikkert siste turen i år. :) Så tiden kommer sikkert til å gå fort. Kommer til å savne vinglasset foran peisen, da...

Det er en ting jeg begynner å bli mektig lei, forresten! Å leve som gravid 2 uker HVER måned for så å bare få mensen. Ikke det at jeg er avhengig av hverken alkohol, upasteuriserte oster eller blodig biff. Men det er jo ting jeg liker veldig godt, i tillegg til kaffe (der er jeg vel kanskje nesten litt avhengig :sjenert: ) og sushi, som heller ikke akkurat anbefales når man er gravid, og jeg føler meg litt snytt alle gangene jeg har måttet unnvære en eller flere av disse tingene "uten grunn". Men den dagen jeg endelig er gravid, vil jeg selvfølgelig være sjeleglad for at jeg har holdt meg i skinnet!!! SÅ jeg knasker folat, drikker koffeinfri kaffe (tillater meg selv 1-2 kopper om dagen, da, noe annet ville jo vært ordentlig tortur! :ler: ) og avstår fra alle skumle ting og håååper at denne gangen.... denne gangen sitter den! :jepp:

Vet ikke om jeg rekker innom i morgen, så benytter anledningen til å ønske alle en knallfin helg!

Og en ekstra :duskedame: til dere som nærmer dere EL :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo kjempe spennende med vondt i magen :) Vil ikke gi forhåpningen, men slik fikk en som jeg kjenner vite at hun er gravid, hadde kjempe vondt i magen nederst slik at hun måtte stoppe og klarte ikke å, men bare en liten stund, så jeg håper det var slike vonder du kjente til :)

Krysser alt jeg har for positiv test om noen dager :)

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempe spennende med vondt i magen :) Vil ikke gi forhåpningen, men slik fikk en som jeg kjenner vite at hun er gravid, hadde kjempe vondt i magen nederst slik at hun måtte stoppe og klarte ikke å, men bare en liten stund, så jeg håper det var slike vonder du kjente til :)

Krysser alt jeg har for positiv test om noen dager :)

Ha en god helg :klemmer:

Oioioi...det bør jeg helst ikke tenke for mye på. For nå er det 3 dager igjen... og jeg drar til fjells UTEN noen tester i bagasjen.

Ha en god helg, alle sammen!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker god helg.Bare 3 dager igjen. :hoppe: Jeg er så spent. Tenkte jeg skulle drøye den testinga lengst mulig jeg,så vist det ikke har skjedd noe til fredag igjen så tar jeg en.

GOD TUR.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...