Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...


smilefjes

Anbefalte innlegg

Så koselig med London tur. Kos deg masse :) Og hvis du synes negativ test vil ødelegge litt turen- ikke ta det, det er bedre å håpe at det har gått bra og ha det bra så lenge, men det kan egentlig ikke jeg si, fordi jeg er så utålmodig og ville sikkert tatt den testen :fnise:

Uansett, håper du får en fin tur :)

P.S kjempe fin ticker du har fått. Jeg vil også, men så vet jeg ingentig om syklusen min, så det er ikke noe å telle ned til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er heldig med syklusene mine! Og det er jeg veldig takknemlig for! :jepp:

Er bare kjapt innom for å ønske dere alle en suuuper påske! :klemmer:

Jeg er hjemme igjen fra det store utland på mandag kveld og er sikkert hjemme et døgn før vi drar til fjells, så kanskje jeg treffer på noen av dere her inne da! :) Må jo innom for å opppdatere statusen. Håper jo selvfølgelig at mensen ikke dukker opp på mandag... :sjenert:

Kos dere alle sammen. Bli brune, spis appelsiner og ikke brekk noen ben ;)

:klemmer:

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er heldig med syklusene mine! Og det er jeg veldig takknemlig for! :jepp:

Er bare kjapt innom for å ønske dere alle en suuuper påske! :klemmer:

Jeg er hjemme igjen fra det store utland på mandag kveld og er sikkert hjemme et døgn før vi drar til fjells, så kanskje jeg treffer på noen av dere her inne da! :) Må jo innom for å opppdatere statusen. Håper jo selvfølgelig at mensen ikke dukker opp på mandag... :sjenert:

Kos dere alle sammen. Bli brune, spis appelsiner og ikke brekk noen ben ;)

:klemmer:

Håper du får det kjempefint i påsken. Gleder meg til å få oppdatert status :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR!!!! kose dere kjempemasse i London!!! heldiggris!!! kjempedeilig å bare være kjærester en helg!!! krysser fingrene for testingen din i morgen!!!!! men om det ikke er positivt, må du ikke la det ødelegge reisen din!!! Lett å si.. :sjenert:

Kos deg!!!! heier på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kjapt innom for å ønske dere alle en suuuper påske! :klemmer:

Jeg er hjemme igjen fra det store utland på mandag kveld og er sikkert hjemme et døgn før vi drar til fjells, så kanskje jeg treffer på noen av dere her inne da! :) Må jo innom for å opppdatere statusen. Håper jo selvfølgelig at mensen ikke dukker opp på mandag... :sjenert:

God påske smilefjes! Håper du har hatt det fint i London! Hvis jeg ikke husker feil, tok du vel test i går, så her er det mange spente som venter på svar! Håper du kommer innom på mandag eller tirsdag før jeg drar ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: Nå syns jeg du skal komme innom å fortelle hvordan det gikk snart. Tenk så herlig om du og Concertina har klaffa samtidig :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte dere. Blir helt rørt jeg, av at det finnes "fremmede" venner rundt om i landet som lurer på hvordan det går med akkurat meg! Det varmer! :klemmer:

Her ser jeg jo det er litt av hvert som skjer!!! Har bare vært borte i 4 dager, likevel er det flere hyggelige nyheter om nye spirer! :)

Dessverre kan jeg ikke melde meg inn i klubben. Mensen kom i dag, som jeg trodde... og fryktet. :( Det var jo ikke det at vi hadde prøvd noe mindre denne måneden, jeg vet vi må ha hatt sex samtidig som eggløsningen, men jeg har vel mistet litt troen på at vi skulle få det til uten hjelp. Enda historien sier noe annet...

Så blir det Pergo på meg i påsken, da. Håper ikke jeg får alltfor store bivirkninger. Hadde vært kjedelig å ødelegge ferien med kvalme, hodepine og dårlig humør... Men er det det som skal til for å få vår etterlengtede lillesøster eller -bror, så skal jeg da tåle det også...

(Og beklager at jeg har vært så treg med å komme innom og si ifra...har jo vært borte fra jenta mi i noen dager, og hun har vært sååå klengete på meg i dag at det har vært vanskelig å sette seg til pcen i det hele tatt...koselig da...men litt slitsomt... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da :troest: Men da får vi bare håpe pergoen gjør jobben sin.

Hadde dere det fint i det store utland da?

Det må være herlig å komme hjem igjen til ei lita jente som er så glad for å se deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

London var kjempeflott! :) Vi var råheldige med været både lørdag og mandag hvor det var opphold og til og med litt sol innimellom, men ikke så varmt (men det hadde vi jo uansett ikke regnet med). Søndag var det ordentlig surt og regnet og blåste. Men det er jo London... :)

Vi fyllte helgen med turist-ting som Tower of London, litt buss og båt-sightseeng, goooode lunsjer og middager på diverse restauranter som vi kom over rundt omkring, We will rock you-musicalen (kjempekul! :danse: ), shopping selvfølgelig.. :handle: og generelt masse kooos! :) Vi bodde på et kjempefint hotell med stort, fint rom og hadde 5 min å gå til Oxford street. Passet oss ypperlig! Det var helt herlig å bare være oss og ta alt som det kom i 3 hele dager! Virkelig bra og viktig for forholdet slike helger, altså - i allefall etter at man har fått barn!

Jeg var jo litt bekymret for om jeg skulle bli veldig lei meg om jeg tok en test og den var negativ, så bestemte meg egentlig for å droppe å ta den. Men fordi kroppen etterhvert kam med endel tegn som tydet på at mensen var på vei, tok jeg den digitale på søndag, altså bare en dag før IKM. Den var negativ, selvsagt ble jeg lei meg, men da fikk jeg i allefall bekreftet mine misstanker og kunne ta meg litt vin til middagen med ganske god samvittighet. En god middag på en bra restaurant er jo endel bedre med et glass vin. Så fikk jeg i allefall den kosen...(Selv om jeg selvfølgelig glatt ville byttet det i en positiv test, når som helst!)

Det var endel gravide mager og små babyser i London, og det stikker jo litt å se alle. Noen ganger virker det jo som absolutt ALLE blir gravide, bare ikke jeg... :sukk: Men nå oppsøkte vi vel endel slike steder, da, med leker og barneklær som viktigste shoppingobjekt. Det er jo så kjekt med veslefrøken, for hun vokser jo fra ting hele tiden og TRENGER faktisk stadig noe nytt. Så får mor shoppet med god samvittighet...og litt ble det jo til mor og far også, da :lur:

Og så var det jo nyyydelig å komme hjem til lille solstråle! :rødme: Har hatt en flott dag sammen med henne i dag! Så er det så deilig å tenke på at ferien såvidt har begynt og det er en hel uke til jeg skal på jobb igjen!!! :banantroll:

Håper alle har/får en finfin påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!! høres ut som om dere har hatt en fin tur, oig det er bra!! Shopping og god middag er jo alltid deilig!! :klemmer:

Dumt at det ikke klaffet denne mnd, men jeg ønsker deg lykke til med pergo!!! Krysser fingrene for at det går fint!! GOD PÅSKE!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

London høres jo veldig fint ut da. Spesielt nå som det snart er vår. Det er iallefall mer vår der enn her. Shopping er jo det beste som finns, det er som medisin for dårlig humør :fnise: Jeg driver med selvmedisinering, spesielt etter lønningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake!

Det høres ut som du har hatt det kjempefint, tross negativ test. Det må være litt godt å være i gang med Pergo nå kanskje?

Hva ble med i kofferten på vei hjem da? Sko? Klær? Ja takk begge deler?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Lurer veldig på hvordan det går med deg, det er så lenge siden sist!

Har du mye å gjøre for tiden, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...