jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #241 Del Skrevet 4. januar 2008 Imponert over kjøkkenkunstene dine. Pleier stadig å tenke på at jeg skal finne på nye og spennende retter hjemme også. Men med en meget kresen mann som rynker på nesen av alt som høres skummelt ut (og det er det meste) så blir jeg i hvert fall ikke oppmuntret. Har derfor lett å falle tilbake i det gamle, kjedelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. januar 2008 #242 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg spiser thaiinspirert couscoussalat til sen lunsj nå, med reker, peanøtter og rosiner. Ang snorking: Kjøp sesamoljespray på apoteket! Virker på 75-decibelsnorkingen til mannen min vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #243 Del Skrevet 4. januar 2008 Prinsessen er opptatt av de mer essensielle spørsmål i ettermiddag: Hvordan lager man sjokolade? HVordan kommer de sprø bitene inn i Crispo-sjokoladen? Hvordan lager man papir? Hvordan lager man planker? Hvordan lager man tømmerstokker? Hvordan kom pengene til Norge for aller første gang? Hvordan lager man en peis? Hvordan kommer julenissen ned i peisen uten at det tar fyr i alle pakkene til barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. januar 2008 #244 Del Skrevet 4. januar 2008 Veldig gode spørsmål. Kan du vennligst gi oss svarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 4. januar 2008 Jo, Fresi, nå skal du høre........ Etter spørsmål nr. 6 insisterte jeg på at gemalen overtok. Han kom seg unna det julenissespørsmålet ved å hevde at det var en hemmelighet som bare han og julenissen kjente til. Sleip, er han......men veldig morsom.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. januar 2008 #246 Del Skrevet 4. januar 2008 Klart at julenissen er magisk! Hvis ikke var han ikke julenissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. januar 2008 #247 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er selv veldig usikker når det gjelder spørsmål seks, syv og åtte og litt på gyngende grunn når det gjelder alle detaljer rundt de øvrige også. Som sagt, veldig gode spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #248 Del Skrevet 4. januar 2008 Gode spørsmål Kan tenke meg dere måtte vri hodet litt for å finne svar Ikke alltid like lett med disse spørsmålene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petzl Skrevet 4. januar 2008 #249 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg abonnerer litt på denne, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2008 #250 Del Skrevet 4. januar 2008 Driver du med, da? Forsøker febrilsk å komme deg opp av champagneflaska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. januar 2008 #251 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Driver du med, da? Forsøker febrilsk å komme deg opp av champagneflaska? Jeg tror jeg vet hva du, Bodillen driver med nå vaffal. Han er jo på NRK, i sin ungdoms fulle kraft. Og jeg ser, eller hører på, da. Endret 5. januar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 4. januar 2008 Siden ca. når Bodillen skrev her, har jeg og min VBK (OK, premie til den som knekker den....).....padlet rundt i en flaske økologisk, biodynamisk dyrket champagne. Tok den siste skvetten når VBK så at det var Led Zeppelin på menyen, og ergo RØMTE med ekspressfart ned til sovegemakkene for en stund siden. Sitter og forsøker å få champagnen til å vare like lenge som Robert og Jimmy og de andre har tenkt å holde det gående...... Jeg får stadig minner og flash-backs fra LENGE siden. Husker at jeg var på MHV og kjøpte Physical Graffity på min første ordentlige utenlandstur (utenfor Skandinavia) i 1976. Det er ganske lenge siden...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror jeg vet hva du, Bodillen driver med nå vaffal. Han er jo på TF, i sin ungdoms fulle kraft. Og jeg ser, eller hører på, da. Vaffal og voffor er to meget benyttede begreper her i huset. I tillegg til "for grunn av" og "pisempel "(f.eks.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #254 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg tror jeg vet hva du, Bodillen driver med nå vaffal. Han er jo på TF, i sin ungdoms fulle kraft. Og jeg ser, eller hører på, da. Oki....hvis det virkelig er slik at han (Robert, helten over alle helter..), er på TF (!!!?!), så må jeg virkelig revuderere både det ene og det andre nok en gang, Junia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. januar 2008 #255 Del Skrevet 5. januar 2008 Oki....hvis det virkelig er slik at han (Robert, helten over alle helter..), er på TF (!!!?!), så må jeg virkelig revuderere både det ene og det andre nok en gang, Junia.... Neineinei, NRK! Hva er det jeg skriver! Sånne mannfolk finnes ikke der, altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. januar 2008 #256 Del Skrevet 5. januar 2008 VMK = Verdens Beste Kamerat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. januar 2008 #257 Del Skrevet 5. januar 2008 TF? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. januar 2008 #258 Del Skrevet 5. januar 2008 TF? :klø: Haha, jeg skrev feil og så endret jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. januar 2008 #259 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Haha, jeg skrev feil og så endret jeg det. Jeg begynte å bli misunnelig på grunn av kollegaene dine... Endret 5. januar 2008 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. januar 2008 #260 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg begynte å bli misunnelig på grunn av kollegaene dine... Nåja, mannen min er ikke så verst altså. Synger noenlunde bra gjør han også. Men definitivt streitere enn Robert. definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå