Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.


pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tippet også på Verdens Beste Kompis. Kom med svaret da :hoppe:

(Hadde jo vært veldig morsomt med Plant på TF selvsagt, miraklenes tid er vel ennå ikke forbi ... ? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hadde jo vært veldig morsomt med Plant på TF selvsagt, miraklenes tid er vel ennå ikke forbi ... ? )

Vel, sjefen har høyt og tydelig offentlig erklært at vi absolutt ikke er i mirakelbransjen, så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sjefen har høyt og tydelig offentlig erklært at vi absolutt ikke er i mirakelbransjen, så......

:fnise:

Jeg antar det kommer an på definisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Verdens Begredelisgste Konsertsans? Konserten som jeg gikk glipp av i går!!! Og den begredelige mannen din bare forlater den??? Perler for svin! :frustrert:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at datteren viser interesse for de viktige tingene her i tilværelsen! Bare så synd at det skal være så vanskelig å svare av og til... skjønner godt at gemalen tok en sleiping-manøver på spørsmål seks, jeg! :ler:

Og konserten i går var jo bare fenomenal. Hører du Bodillen, det var skikkelig kos å sitte og drikke cola og glane på god, gammel rock.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen
Godt at datteren viser interesse for de viktige tingene her i tilværelsen! Bare så synd at det skal være så vanskelig å svare av og til... skjønner godt at gemalen tok en sleiping-manøver på spørsmål seks, jeg! :ler:

Og konserten i går var jo bare fenomenal. Hører du Bodillen, det var skikkelig kos å sitte og drikke cola og glane på god, gammel rock.

:fnise:

:slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet også på Verdens Beste Kompis. Kom med svaret da :hoppe:

(Hadde jo vært veldig morsomt med Plant på TF selvsagt, miraklenes tid er vel ennå ikke forbi ... ? )

Hm.....jeg tok litt KG-fri igår, jeg - bl.a. for å være sammen med Verdens Beste Kjæreste..... :rødme: ....så enkelt, altså......

Ellers lurer jeg på om det virkelig er sjefen til Junia som bestemmer det med mirakler ............

Verdens Begredelisgste Konsertsans? Konserten som jeg gikk glipp av i går!!! Og den begredelige mannen din bare forlater den??? Perler for svin! :frustrert:

Bodillen!? Er det sant? Gikk du glipp av herligheten? oioioi - kommer snart inn i dagboken din for å trøste - evt. gni det inn litt mer......uff, da!!!

:slåss:

Lurt å enten sjekke TV-programmet før kvelden starter - eller sjekke innom her på KG innimellom - vi skrev jo om det i dagbøkene her inne mens det pågikk.... :fnise:

Jeg ble nysgjerrig. Hva er kvalitetstesten på sitrongress?

Åh....sorry! Kvalitetstesten var rett og slett å klemme neders på gresset/planten. Den skal være fast/hard - ikke myk. Den friske grønnfargen som var på sitrongresset i Thailand, forsvinner visstnok under transport. Jeg fikk tak i sitrongress på fredag som var fast og fint, den siste biten havner i den grønne curryen jeg skal ha til middag i dag. (Gleder meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål fra familiens yngste:

Hva er sjelen vår?

Når dør vi?

Hvordan kommer tonene ut av pianoet?

(Noe som resulterte i at jeg måtte fjerne 5 høye lysestaker, 4 telysholdere, en gammel sodasiffong og to gamle slepne eddik-karafler - for å åpne lokket og vise den unge damen hvordan pianoet virker.....jammen bra at to av lysestakene og bysten av J.S. Bach ble henvist til boden før jul..... :fnise: )

Dere skjønner nok at jeg ikke kan henge her - jeg har noen essensielle og eksistensielle spørsmål å svare på...... :rødme:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: At jeg ikke tenkte på kjæreste?!?

Ellers regner jeg med at særlig spørsmålet om sjelen kan ta et par minutter av din tid i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Her i huset går det også i spørsmål hele tiden. Noen av dem er heldigvis ganske greie å besvare, som "hvorfor tar du gulost på brødskiva?" og "hvorfor klør hunden seg bak øret?" - eller "hvorfor er det mørkt ute selv om det ikke er kvelden?" pøbelprinsessen er nok hakket dypere, enda hun er ett år yngre enn minsten vår. Det er nok ofte kjønnsbetinget, det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i huset går det også i spørsmål hele tiden. Noen av dem er heldigvis ganske greie å besvare, som "hvorfor tar du gulost på brødskiva?" og "hvorfor klør hunden seg bak øret?" - eller "hvorfor er det mørkt ute selv om det ikke er kvelden?" pøbelprinsessen er nok hakket dypere, enda hun er ett år yngre enn minsten vår. Det er nok ofte kjønnsbetinget, det der...

Det er jammen godt å vite at jeg ikke var så slitsom og spurte om alt hele tiden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Det er jammen godt å vite at jeg ikke var så slitsom og spurte om alt hele tiden :sjarmor:

Den perioden der hadde jeg faktisk nesten greid å fortrenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Man burde skrive opp det ungene sier.

Vi hadde en morsom like før påske da eldstemann som da var i barnehagealder, hadde vært i kirken og hørt påskebudskapet:

- Mamma, heie dokke på Jesus eller Parrabas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Man burde skrive opp det ungene sier.

Vi hadde en morsom like før påske da eldstemann som da var i barnehagealder, hadde vært i kirken og hørt påskebudskapet:

- Mamma, heie dokke på Jesus eller Parrabas?

:ler:

Minsten her er ganske søt når han spør hvor fjerntrollen (fjerkontrollen) er... Eller når han har lyst på rokkeris (lakkeris). Dessuten synes han sånne pitpotbull-hunder er innmari skumle, og at svettebåndstuing er kjempegodt sammen med kjøttkaker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...