Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.


pøbelsara

Anbefalte innlegg

Nå har jeg jammen bursdag. :nigo:

Jeg har sittet og lest i denne dagboken nå, og hjelpe meg, for en herlig bok det er. :) Uhåndterlig lang, selvsagt, men spekket med gullkorn og kloke betraktninger og festligheter og sånn. Jeg tror jammen jeg skal vekke boken til live igjen, jeg.

Jeg ser jo at noenting er det samme - selv om mye har endret seg. Jeg utsetter fortsatt de meste - det er fortsatt rotete her - pøbelgemalen er fortsatt på reisefot både hit og dit til stadighet og vi drikker stadig champagne på fredagene.

Men jeg er ferdig med oppgaven min - utviklingen av den kan jo følges gjennom hele dagboken. Tenk at jeg ble ferdig og at det gikk bra og at jeg jobber med det jeg gjør nå. :hoppe: Kult! Det var selvsagt takket være hardt arbeid fra meg og intens heiing fra dere andre.

Og om en uke faller den første store dommen. Slår det ikke til, skal jeg søke opptak på PPU ved en høgskole nær meg, og fortsette med akkurat det jeg gjør nå så lenge jeg overhodet kan.

:romeo: (Bursdagsserenadeavsynging.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også alt for spent på den avgjørelsen. *biter negler*

...og takke og bukker for bursdagshilsener! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser boka di innimellom på "nye innlegg" og gikk tilfeldigvis innom i dag for å se hvordan du har det. Og så var det bursdag! Da kan jeg jo ikke snike meg ut uten livstegn som planlagt :ler:

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dommen har falt. :strix: Jeg var en av under 10% så jeg er helt ekstatisk. Tusen takk for blomster, Daria. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Du hadde falt ut av mine innlegg hos meg også. Så det må vi se å få retta på...

Og gratulerer med dommen. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Børster litt støv av denne boka for å si tusen takk for at du er den du er og vet hvordan du skal gjøre en grå dag full av farger :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...