ashera Skrevet 15. desember 2007 #21 Del Skrevet 15. desember 2007 Der var doen, ja. For en landlig idyll! Da skjønner jeg godt avataren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. desember 2007 #22 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Juhu! Dagbok!!! Hadde ikke hatt noe imot en stakket stund på engledoen din. Stilig, er den! (Og det er ikke ironisk ment!) Endret 15. desember 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 15. desember 2007 #23 Del Skrevet 15. desember 2007 Heisann, en pøbeldagbok! Ikke nok med det, men en pøbeldagbok med innlagt do-bilde på førstesiden! :hoppe: Håper dere har en fin lørdagskveld i pøbelheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. desember 2007 #24 Del Skrevet 15. desember 2007 Ett døgn borte fra KG og her har det jammen poppet opp en splitterny dagbok . Gratulerer Pøbelsara! Veldig søt do forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 15. desember 2007 #25 Del Skrevet 15. desember 2007 Sånn do vil jeg ha på hytta!! I skarp kontrast til de rødrutete lampeskjermemene og den gulnede panelen som er overalt ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. desember 2007 #26 Del Skrevet 16. desember 2007 pøbelsara Utrolig fin do da, og så fint at du la ut bilde av den, slik at vi kunne få se den Det var noe annet en utedassen jeg husker mine besteforeldre hadde det tenker jeg Ha en super 3 søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #27 Del Skrevet 16. desember 2007 Svaret på den gåten må vel være: Deilig er jorden - (englene sang den først for markens hyrder)....eller? Kudos! Meget imponerende! Ha en fin søndag! Hos oss ble det krøll allerede ved lystenningen - eldstemann grabbet til seg hele staken og ville tenne lysene i ukoordinert rekkefølge mens vi sang, det ble avbrudd av sang og sur unge. Så mye for ritualer og tradisjoner i heimen. Nå venter en times biltur til svigers. Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 16. desember 2007 #28 Del Skrevet 16. desember 2007 God formiddag i pøbelheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. desember 2007 #29 Del Skrevet 16. desember 2007 Snikleste, og oppdaget at vi har en ting til felles: en fascinasjon for engler og ikoner. Jeg er alltid på jakt etter nye engler, særlig når jeg er ute og reiser. Tror det tilfredstiller den siden av meg som reagerer på vårt modernistiske samfunn. Dessuten er det koselig, minner litt om barndommens glansbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 16. desember 2007 Takker og :bukke: for alle godord om engledassen vår. Den er ganske søt, og tanken er at folk som besøker den skal bli så opptatt av å se på bildene og lese hva som står på veggen (ja, for det står ting der også...) at de glemmer at de er på en gammeldags utedo. Også er det veldig, veldig morsomt, da, å lete etter bilder og rammer og andre rare ting som kan henges opp på do. Men nå må barnet legges!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. desember 2007 #31 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer med egen dagbok! Jeg er også glad i engler, og favoritten er han som står ved siden av TVen med en plakat med teksten 'Leagliser englestøv' + et peacemerke. Laget av Ole Martin Skaug, en av mine favorittkunstnere. Men nå må barnet lages!! ...leste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 16. desember 2007 Det var det jeg visste! Det er flere enn meg som liker engler! Selv om jeg altså slett ikke tror at jeg kan snakke med dem - og jeg har aldri blitt tilsnakket av noen heller. Men jeg synes engler er fascinerende. Både glansbildeengler og de som er malt av de aller største kunstnerne. (Også synger de jo tilogmed for marken... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. desember 2007 #33 Del Skrevet 16. desember 2007 Doen din så nydelig ut. Det er skikkelig utedo på fjellhytta vår også. Der er det i tillegg kaldt. Jeg er derfor ganske spent på mottagelsen fra våre håpefulle første gang vi overnatter. Kanskje jeg skulle henge opp noe fint de kan se på, så man får tankene vekk fra det faktum at det er kaldt og man ikke vet hva eller hvem som befinner seg ned i hullet man sitter på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #34 Del Skrevet 16. desember 2007 Do-draugen, vel! Jeg ønsker meg en av Ingunn Dahlins engler, jeg! Nå kom mannen akkurat opp fra kjelleren med to gipsengler han kjøpte i fjor, forresten, så da passer det at jeg skriver her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Åh, de englene til Ingunn Dahlin var vakre!! Stesønnen min trodde det het do-dvergen, han. (Det at han kun er 1/2 norsk kan kanskje forklare det der....) Endret 16. desember 2007 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. desember 2007 #36 Del Skrevet 16. desember 2007 Do-dvergen! Egentlig ganske passende. Man kan ikke være særlig høy hvis man skal passe nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 16. desember 2007 #37 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer med pøbeldagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer med pøbeldagbok Takk, Neria! Jeg er så glad for at jeg laget min egen dagbok - jeg får SÅ mye hyggelig besøk her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2007 #39 Del Skrevet 16. desember 2007 Do-dvergen! Egentlig ganske passende. Man kan ikke være særlig høy hvis man skal passe nedi der. Huska at noen utedoer er laget slik at det er en avgrunn, ikke bare en bøtte under rompa. Dette minner meg forresten om den Karin Fossum-romanen der hun luksusprostituerte ble drept, og venninna gjemte seg i utedoen på hygga da hun skulle hente alle pengene. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 16. desember 2007 Den meget omtalte engeldoen er dyp. Jeg tror at det skal MYE til før jeg søker tilflukt der nede. Veldig mye. Men jeg tror faktisk at jeg kunne stått oppreist - hvis jeg altså hadde vært helt, helt nødt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå