Gå til innhold

Mitt liv i grafikk...


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Han var alt annet enn hypp på å gi oss halv husleie, så det kan vi bare drite langt i, virker det som. Og herregud, måten han snakket på viste tydelig at han mente VI var de rare og fæle, som ikke tålte at folk kikka inn vinduene våre *himler med øynene*

Ikke funnet ny leilighet enda, men vi flytter ikke før i juli heller. Og vi har bestemt oss for porsgrunn/skien, og der er ikke markedet så stort. Vi har en som vi har kikket på en stund, men drøyer med å ringe, fordi den er i et borettslag, og det er ikke tillatt med dyr. Og vi vil så gjerne ha pusekatter!

Alltid hyggelig med besøk!

Og så en ny oppdatering siden dagboka har vært forsømt. På onsdag har vi en oppgaveinnevering, og det betyr vanligvis at jeg skulle sitti og stressa som et helvete tirsdag kveld. Ikke denne gangen! Jeg er nesten helt ferdig, har lydsporet igjen (ti sekunders animasjon), og loggen. Og så skal jeg spørre lærerne om en liten ting på mandag. Men bortsett fra det er jeg altså ferdig. HERRRRLIG :D

Håper du oppdaterer oftere fremover.

For en uhyggelig fyr dere bor hos... Skjønner virkelig at dere vil ha noe nytt, at han ikke skjønner at det er ukoselig at uvekommende kikker inn, sier jo sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Greia er at han er egentlig veldig hyggelig, men det er jo selvfølgelig de kjipe sidene som kommer frem her ;P Hehe.

I helga var vi hjemme hos mamma i Porsgrunn en tur. Jeg fikk ENDELIG mannet meg opp til å fortelle henne om bryllupet, og det var jo selvfølgelig ikke noe stress i det hele tatt... Og så fikk jeg masse stygge klær fra Thailand. Hun og lillebror var der tre uker i april, og alt mamma har kjøpt meg til meg, er turkist eller rosa. Hallo mamma, har du sett hva slags klær jeg går med? Neonrosa går til nød, men lyserosa?

Sukk. Akkurat samme stuntet hun kjørte når hun var i hellas for et par år siden. Jeg tror hun håper på at jeg skal bli "normal" igjen snart. Sånn som når jeg var 16, og jeg heiv alle de sorte klærne mine fordi jeg følte meg så presset til å være som alle andre. Og mistrivdes helt forjævlig med det. Når jeg traff Sondre turde jeg endelig å kle meg som meg selv igjen...

Idag ble vi hjemme fra skolen. Jeg er NØDT til å få gjort noe med hodepinen min, den hemmer meg så sinnsykt. Idag tok det meg tre timer før jeg greide å komme meg opp av senga, fordi det gjør så sinnsykt vondt i hodet mitt.

Nå skal jeg dusje, ta en røyk, stelle meg, og så er det inn til byen i ett-tida for å rekke å snakke litt med hun som jeg er på gruppe med til neste oppgave. Stress! Heldigvis er det sol. Idag krever jeg en utepils. Jeg trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vi måtte på skolen likevel igår. Fikk plutselig beskjed om at vi skulle ha konsept til neste oppgaven klart klokken to igår. Vi jobber i par, og jeg føler meg så udugelig som svikter hun jeg er sammen med. Men jeg kommer meg ikke noe sted idag.

Jeg er så sliten! Konstant vondt i hodet hele tiden, og nå har det begynt å sette seg rundt ørene, slik at jeg kjenner/hører hvert eneste hjerteslag, og det presser skikkelig i ørene i tillegg til den "vanlige" hodepinen. Og det er ikke migrene. Og blodprøvene mine viste ingenting. Heller ikke CT-skan. Brillene mine er riktig styrke, til og med nettopp kjøpt nye. Må jeg leve med dette resten av livet, uten å vite hvorfor, uten å kunne bli kvitt den? Smertestillende hjelper ikke, selv om jeg tar 2g (blanding ac ibux og paracet) om gangen. Mer enn det tør jeg ikke ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte på skolen likevel igår. Fikk plutselig beskjed om at vi skulle ha konsept til neste oppgaven klart klokken to igår. Vi jobber i par, og jeg føler meg så udugelig som svikter hun jeg er sammen med. Men jeg kommer meg ikke noe sted idag.

Jeg er så sliten! Konstant vondt i hodet hele tiden, og nå har det begynt å sette seg rundt ørene, slik at jeg kjenner/hører hvert eneste hjerteslag, og det presser skikkelig i ørene i tillegg til den "vanlige" hodepinen. Og det er ikke migrene. Og blodprøvene mine viste ingenting. Heller ikke CT-skan. Brillene mine er riktig styrke, til og med nettopp kjøpt nye. Må jeg leve med dette resten av livet, uten å vite hvorfor, uten å kunne bli kvitt den? Smertestillende hjelper ikke, selv om jeg tar 2g (blanding ac ibux og paracet) om gangen. Mer enn det tør jeg ikke ta.

Kan det være spenningshodepine du har? Det høres litt sånn ut på smertene du beskriver. Jeg sliter med spenningshodepine pga. en feil i ryggen, og smertene ligner de du beskriver. For min del oppstår dette når jeg stresser, noe som fører til at jeg blir dønn stiv i rygg, skuldre og nakke fordi jeg spenner meg også forplanter dette seg oppover i hodet. Det som hjelper da er å massere inn ibuxgel på øvre del av ryggen, skuldrene og nakken. Kanskje dette kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg skal SNART (det har jeg sagt i et halvt år...) komme meg til massør og få løst opp ryggen, nakken og skuldrene. Samboeren spøker med å banke på skuldern min, banke i en bordplate, og si at bordet er mykere :P

Men en del av meg utsetter og utsetter det å få massasje. For det er liksom siste redningsplanken jeg har. Hva om ikke det funker, hva skal jeg gjøre da? Det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal SNART (det har jeg sagt i et halvt år...) komme meg til massør og få løst opp ryggen, nakken og skuldrene. Samboeren spøker med å banke på skuldern min, banke i en bordplate, og si at bordet er mykere :P

Men en del av meg utsetter og utsetter det å få massasje. For det er liksom siste redningsplanken jeg har. Hva om ikke det funker, hva skal jeg gjøre da? Det er skummelt.

Skjønner tankegangen din, skummelt å tenke på at man kanskje må gå sånn hele livet. Får håpe det ordner seg for deg, sånn hodepine er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Idag har jeg bestemt meg for hva slags klesstil som er meg!

Har vært i en skikkelig kleskrise i over to år egentlig, vært kjempeusikker på hva jeg vil og hva som er meg. Jeg har prøvd "emo"-isj, j-rock, gotisk, casual goth, "vanlig"... Endt opp med en salig blanding det siste halvåret (tyllskjørt og korsett den ene dagen, joggebukse og converse dagen etter...). Men idag innså jeg at jeg i lang tid har beveget meg sakte, men sikkert mot rockabilly. Først når jeg klipte luggen min, så et par plagg jeg har plukket med meg på veien, piercingen min, sko... Alle favorittplaggene mine fra det siste halve året er pin-up/rockabilly stil. Så nå gleder jeg meg EKSTRA masse til vi skal til london, da skal jeg på storshopping! Fant en side istad med MASSE inspirasjonsbilder og lekre klær ^^

http://www.pinupgirlclothing.com/

Skikkelig digg "wake-up call" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

JEG ELSKER VÅREN!!! Ååååh så deilig og varmt! Idag skal jeg bare levere tilbake en nøkkel til en lærer, og så skal vi stikke ut, til middelalderparken antageligvis, og ligge og slikke sol og late oss :D Ohyeah <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg bestemt meg for hva slags klesstil som er meg!

Har vært i en skikkelig kleskrise i over to år egentlig, vært kjempeusikker på hva jeg vil og hva som er meg. Jeg har prøvd "emo"-isj, j-rock, gotisk, casual goth, "vanlig"... Endt opp med en salig blanding det siste halvåret (tyllskjørt og korsett den ene dagen, joggebukse og converse dagen etter...). Men idag innså jeg at jeg i lang tid har beveget meg sakte, men sikkert mot rockabilly. Først når jeg klipte luggen min, så et par plagg jeg har plukket med meg på veien, piercingen min, sko... Alle favorittplaggene mine fra det siste halve året er pin-up/rockabilly stil. Så nå gleder jeg meg EKSTRA masse til vi skal til london, da skal jeg på storshopping! Fant en side istad med MASSE inspirasjonsbilder og lekre klær ^^

http://www.pinupgirlclothing.com/

Skikkelig digg "wake-up call" :)

Så masse stilig! Er selv litt vinglete i klesstil, klarer ikke helt å bestemme meg, men tviler på at jeg finner noe som er helt meg heller, jeg er litt for vinglete i personligheten min også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg kommer nok fortsatt til å ha tyllskjørt-dager og joggebukse-dager, men deilig å kunne ha en hoved-stil og heller kjøpe rare småting innimellom ^^

For en herlig dag! Jeg og sambo slo oss ned i middelalderparken, KNALLsol, vi hadde med teppe og jordbær og ananas og øl ^^ Lå der i flere timer, tre-fire tror jeg... Jeg er heftig solbrent på øverste del av ryggen, men det gjør ikke noe ^^

Og så kom Doc Martens-støvlene mine idag! Mmmm skikkelige Doc Martens som går heeelt opp til knærne, nesten. I morgen skal jeg ta på meg en søt sommerkjole og knehøye boots, kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena
Jeg kommer nok fortsatt til å ha tyllskjørt-dager og joggebukse-dager, men deilig å kunne ha en hoved-stil og heller kjøpe rare småting innimellom ^^

For en herlig dag! Jeg og sambo slo oss ned i middelalderparken, KNALLsol, vi hadde med teppe og jordbær og ananas og øl ^^ Lå der i flere timer, tre-fire tror jeg... Jeg er heftig solbrent på øverste del av ryggen, men det gjør ikke noe ^^

Og så kom Doc Martens-støvlene mine idag! Mmmm skikkelige Doc Martens som går heeelt opp til knærne, nesten. I morgen skal jeg ta på meg en søt sommerkjole og knehøye boots, kult! :D

Blir så glad av å lese sånne innlegg. Håper du får en like strålende helg, vennen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Spennende å lese her!

Ville igrunn bare si at jeg har det akkurat som deg angående psyken... Får sånne "klikker" innimellom og jeg strever også med å lære meg å kontrollere det. Jeg og kjæresten kaller det bare for liten d eller stor D. (henger nemlig sammen med depresjon jeg har hatt i mange år, nå er den over da :) )

Anfallene varer alt fra halv time til hele dagen, som regel kommer det krypende i løpet av dagen også klikker det helt av en eller annen idiotisk grunn. AARRGGHH! Man føler seg litt små psykopat innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg elsker avataren din, StoreSky!

Ja, av og til føler jeg meg rett og slett gal. Jeg tør ikke snakke så mye med vennene mine om hvordan jeg har det, fordi jeg er redd de skal tro jeg er sprø og at jeg kan klikke på dem. Eneste jeg kan snakke ordentlig med det om er en venninne som har diagnosert schizofreni... Hun vet alt om hvordan det er å ha noe inne i hodet som man ikke kan kontrollere.

:klem: hyggelig med besøk!

Jeg er solbrent på nesten hele overkroppen, men det plager meg ikke. Og i kveld er det konsert, jeg skal ha på meg mine nye sorte slengbukser med kjempehøyt liv. Da ser jeg så slank og fin ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Så bra du endelig har funnet en klesstil du føler deg komfortabel med :) det er ikke bare bare! Jeg er selv veldig vinglete der selv, for jeg vil ikke ha en stil egentlig! Jeg vil bare være meg! Er så mange som dømmer folk etter klesstil (skal ikke si jeg ikke gjør det selv en sjelden gang).. Så jeg har en regel for meg selv og det er at jeg skal kjøpe akkurat det jeg syns er fint uansett hvordan stil det er. Og hittil funker det ganske bra :)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Men er nettopp det, er liksom ikke så mye jeg synes er fint, og særlig ikke blant det som er moderne. For å være helt hundre prosent ærlig syntes jeg 90% av det som er moderne nå er dritstygt. Men, det betyr ikke at de som går med de tingene er stygge. Jeg har sett mange gå med klær som jeg har grøsset over i butikken, som ser dritkule ut.

Det er en hel haug med småunger på utsida, jeg føler meg i skikkelig dårlig form (nei, ikke hangover :P), men jeg kan ikke sitte i stua, for da sitter jeg på utstilling, og hvis jeg eller sambo prøver å henge opp "gardina" vi har brukt i det siste, kommer garantert huseier for å "ta en prat"... Faen at gardinstanga vår er ødelagt, JEG VIL HA PRIVATLIVET MITT TILBAKE! Er lei av å sitte på soverommet hver gang ungene er ute og leker >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

/fjortis

Top model here I come lizzom! Er bare såååå rå foran kamera da!

/end fjortis

Haha, idag var jeg og sambo modeller for en bekjent og ei klassevenninne av henne. De går foto og bygger portofolioer, og begge manglet fashion photo. Så K ringte oss da. Vi var ret bortenfor Oslo S, på et sted med masse rustne togskinner, et par gamle vogner, masse tønner og gamle bygning og generelt skikkel gammel industri, kjempekult! Jeg hadde Doc Martens og den grå leopardkjolen min og følte meg skikkelig bra, og jeg tror det kom gjennom på bildene også. Det var utrolig kult å være modell for noen andre enn "bare" sambo for en gangs skyld. Gleder meg til å se bildene nå, tror de ble dritkule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Serena
/fjortis

Top model here I come lizzom! Er bare såååå rå foran kamera da!

/end fjortis

Haha, idag var jeg og sambo modeller for en bekjent og ei klassevenninne av henne. De går foto og bygger portofolioer, og begge manglet fashion photo. Så K ringte oss da. Vi var ret bortenfor Oslo S, på et sted med masse rustne togskinner, et par gamle vogner, masse tønner og gamle bygning og generelt skikkel gammel industri, kjempekult! Jeg hadde Doc Martens og den grå leopardkjolen min og følte meg skikkelig bra, og jeg tror det kom gjennom på bildene også. Det var utrolig kult å være modell for noen andre enn "bare" sambo for en gangs skyld. Gleder meg til å se bildene nå, tror de ble dritkule.

Så utrolig artig, da! Det er seriøst kjempekjekt å poesere når en vet at en ser bra ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Tekte jeg skulle legge ut et par av bildene her når vi får de ^^

Og fy faen for en patetisk gjest i den tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena
Tekte jeg skulle legge ut et par av bildene her når vi får de ^^

Og fy faen for en patetisk gjest i den tråden :fnise:

Hahahhaa! Den gjesten er jo sååååå intelligent azz. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...