Gå til innhold

Mitt liv i grafikk...


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Vi henger på et annet forum sammen nemlig ;D

På tide at dere to begynte å følge med ja :O

Selv om jeg er som deg milky; jeg glemmer dagboka om den ikke ligger langt oppå lista over mine innlegg :fnise:

Sutre-innlegg over skolen kommer seinere, jeg vil spise frokost først ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vi skal levere flash-banner i morra, jeg har hele tida trodd at det var torsdag. Men har omtrent bestemt meg for å drite i det og heller konte, jeg er så sliten og sur på mamma og stressa og blæææh. Vinterferien skulle egentlig gått med til flashjobbing, men så fikk vi utsettelse på websideoppgaven (si ifra om du er intressert i link forresten, stearindamen :P), og dermed var det den jeg jobbet med i ferien, ikke flashbanneret... Jaja. Jeg var syk hele flashperioden så jeg kan fint lite uansett >.<

Blæh, mammaer suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ja reklamebanner for et av bandene til plateselskapet.

Konte er å ta oppgaven om igjen; vi kan betale 500kr og ta om igjen så mange oppgaver vi vil. Om vi stryker eller ikke er fornøyd med karakteren.

Boom Records

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Så bra!

Liker stilen på den. Er veldig glad i sånn røff montasje-aktig :jepp:

Vittig, for den minner litt om skissene mine til porteføljen. Jeg har tenkt på murstein, syntes det er en fin bakgrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

De brosteinene knipsa jeg bare med mobilen, på youngstorget XD Var ikke så vanskelig å gjøre de om til tile, faktisk!

Jeg også er veldig glad i en røff look, og å blande håndlaget med data, på en måte ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Idag er en FIN dag!!!!!

Vi kom for sent på skolen, skulle være fremføringer av oppgaver idag. Der var det ingen lærere, og kun et par andre i klassen. Lærerne er syke, begge to :fnise: Så da kjøpte vi en kaffe og dro hjem igjen! Stakk innom postbaken, så pus har endelig fått seg konto der (den han har nå tar 2kr i gebyr HVER gang han trekker kortet!!! vi regna ut, de tar ca 500kr fra oss hver måned!). Og det var sol og fint når vi gikk hjem! Kjente sola varme på ansiktet, deilig <3

Klokka var bare rundt halv tolv når vi kom hjem, så vi brukte noen timer på å bare sitte og surre med hvert vårt, sitte på internett, jeg leste ut boka mi, skravle... Det var så deilig å vite at det eneste jeg måtte gjøre resten av dagen, var å lage middag (taco!). Så for en times tid siden sjekka jeg telefonen min, jeg hadde et ubesvart anrop. Ringte opp, og det var Voice of Europe, som jeg har søkt jobb på. Skal på intervju på fredag!

Og idag har vi også bestilt londonturen vår! Hotell+fly, 9600kr, for en uke. Deilig å ha det GJORT! Og nå er det snart Lost og påskeegg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Hahah, jeg skjønte først ikke hvorfor katten din skulle ha egen bankkonto :legrine:

Utrolig koselig dag da! Her skinner også sola og er det ikke så lenge til våren :hoppe: Lykke til på jobb intervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Fint vær idag også, jeg ser krokusknopper i hagen! :D Våren er virkelig på vei! Ifølge dagbladet blir det visst rekordvarmt frem til sommeren. Hurra!

Idag fikk vi presentert miniprosjektet som vi har 3 dager på å fullføre neste uke. Skal ta en fotoserie på 12 bilder, valgfritt tema. Kjempegøy! Gruppa jeg er på er tre kule, koselige og flinke mennesker, og en av de er den beste venninna mi i klassen. Vi har valgt tema "wrong place at the wrong time", altså en serie med bilder av malplasserte mennesker. Jente i ballkjole på McDonalds, tigger i fancy dress, fyr i snowboardutstyr på stranda osv. Tror det blir kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kul oppgave!

Jeg har alltid ønsket å kjenne noen som fotograferer, som kunne tatt staselige bilder av meg. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vel Bustetroll, jeg er alltid på leting etter modeller, så bare å si ifra om du er i Oslo ;) hehe. Og nå skal jeg huske på å tusle innom den nye dagboka di!

Dinedama jeg går multimediedesign, så kreative oppgaver er det nok av :fnise: Men deilig å få en slik helt fri oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Stearinpikken, dere har vel ikke miniprosjekt, har dere det da? For det er sånn intensivoppgave før prosjekteksamen, vi får oppgaven på en torsdag og skal levere torsdag uka etterpå.

Og bustetroll, såklart! Hadde vært koselig å møte deg, du virker så interessant og spennende ^^

Idag er det jobbintervju! Litt sommerfugler i magen kjenner jeg, er så avhenging av å få denne jobben...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...