Gå til innhold

Mitt liv i grafikk...


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Skikkelig deilig ja ^^

Vi har eksamen nå, som nevnt, og må dermed ikke møte opp på skolen. Vi dro dit idag likevel, for å få litt tilbakemeldig fra lærerne på ideene våre, og for å sosialisere litt. Kommer til skolen, og det er INGEN der fra klassen vår... Hmmm. Da gadd jo ikke vi å henge der. Så vi vandret avgårde i en random retning og gikk på oppdagelsesferd. Gikk i over en time og så sider av Oslo vi aldri har sett før. Spennende! Det skal vi absolutt gjøre igjen. Endte opp på Aker Brygge, satt på Lektern i over tre timer og koste oss med pizza, jordbær og softis, øl og kaffe. Og skravla i et sett. Jeg blir så glad, jeg elsker når vi har de skikkelige diskusjonsamtalene, vi kan snakke om alt. Idag gikk det mye i familie.Familien min er så stor og komplisert og full av drama og historie, mens hans er mye mer "enkel" og rolig. Og så snakket vi mye om flyttingen, og endringene vi skal gjøre i dagliglivet vårt når vi flytter. Dette året har vært preget av en enorm mangel på gode rutiner. Det er så deilig at vi begge er enige om hva vi ønsker å forandre, uten å ha snakket om det på forhånd.

I morgen skal jeg dra med ei klassevenninne til tivoliet på Aker Brygge, og hun vet ikke om det engang *evil grin*

God natt, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Dette er en DEILIG og god dag!

Brukte et par timer på skolen idag til å gjøre, erhm, ingenting! Vi drakk deilig iskaffe fra Shoe Bar, prøvde å få Powerbooken til å funke, og camwhora og tulla (jeg og klassevenninne). Etterpå gikk Sondre og jeg og satte oss på Egon. Jeg sleit med eksamensoppgaven min, jeg hadde en skikkelig god idè, men ante ikke hvordan jeg skulle gjennomføre den. Vi snakket lenge om forskjellene på oss som designere, hvilke mastergrader vi vil ta (jeg vil ta graphic design, has graphic arts), litt mer generelt fremtidsstoff, og fotografi. Denne gangen analyserte vi meg som designer (forrige gang vi satt der var det han som fikk gjennomgå) og det førte til at vi sammen utarbeidet et skikkelig kult konsept til eksamenen min. Den bygger på en måte på den opprinnelige idèen min, men er MYE bedre!

Etter at vi hadde sittet der et par timer så vi en kamerat komme ruslende inn med en venninne, så de slo seg ned sammen med oss. Kjempekoselig :) Og så bar det hjem til en deilig omgang med sengekos... ^^

I morgen skal vi på overraskelsesfest til en venn, han har bursdag. Det blir kos :) Hmmm vi må kjøpe gave, pokker! Jaja, en flaske vin er fint ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg fikk en føkkings E på Motion design teorieksamen! Det stemmer for faen ikke, jeg VET jeg hadde mer rett enn det! Åååååh nå er jeg sur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Du er ikke den eneste! Jeg fikk også drittkarakter og vet som deg at jeg kan bedre.. Jeg skal klage jeg da, men har ikke kommet så langt..

Fikk dere et spm om et ord du aldri har hørt om før? De fikk vi nemlig, ordet sto bare forklart en plass.. Nemlig i ei bok jeg aldri har hørt om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av tingene jeg virkelig misliker med skoleeksamen: Det sier egentlig veldig lite om hva en person kan. Det sier kun noe om hvor flink en person er til å pugge pensum, og er man uheldig kan man få spørsmål om det man er dårligst på. Har mye mer sansen for hjemmeeksamen, gr et mye bedre bilde enn en teit skoleeksamen.

Jeg har dog funnet ut at karakterer ikke betyr så mye, man sender jo sjelden inn vitnemål lenger. Ikke i mitt yrke i hvert fall. Der gjelder det å skrive en god søknad og ha erfaring og så gjøre et bra intervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Men det er bare prinsippet, jeg vil ikke ha noen E! Grr. Karakterene våre blir lagt sammen, så på vitnemået står det f.eks.

Grafisk Design B

Webdesign C

Motion Design D

Den E-en kommer til å dra ned snittet mitt i MODE noe helt jævlig >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Idag var en fin dag ja! Var noen timer på skolen mens Sondre har hos frisøren, fikk ikke gjort NOE konstruktivt siden jeg endte opp med å skravle med ei klassevenninne i ett sett istedet XD

Etterpå gikk Sondre og jeg på shopping, noe som resulterte i fire topper og et par søte sko til meg. Typisk nok var gina tricot utsolgt for min størrelse i den shortsen jeg har sikla på dritlenge, men skal opp til bogstadveien i morra og se om de har der! :D

Jeg burde ha kommet bedre igang med eksamen. Men det kommer til å ordne seg, jeg vet alt ejg skal gjøre og det tar ikke så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...