Gå til innhold

Mitt liv i grafikk...


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Dagboka har blitt kraftig ignorert, uff!

Koselig at du var innom, bustetroll :) Jeg blei frisk, ja. Og så ble jeg syk igjen... Vært syk halve denne uka, og gått glipp av kjempemasse viktig på skolen >.< i tillegg var jeg en dag for sen med å levere forrige oppgave, hver dag for sent betyr et trekk i karakter, så jeg fikk en D, hadde jeg levert til tida hadde jeg dermed fått C... Det er litt surt. Men, sånn er det nå.

Idag var det så deilig ute, sol og løfter om vår i luften! Det blåste friskt, men gud så deilig det var likevel. Jeg er så absolutt ikke et vintermenneske, jeg hater kulde og mørke, gi meg SOL og SOMMER! Vi gleder oss til våren... Når det å gå ut og røyke ikke betyr å pakke seg inn i tjue lag med klær, men det holder å dra på seg en genser. Eller enda bedre, sommeren, når det går ann å tusle ut i bare pysjbukse og en t-skjorte, og kjenner sola varme på ryggen når man tar morrarøyken...

Vi har satt dato for londonturen vår nå. Helt siden ifjor sommer har vi snakket om å dra en uke til london i år. Foreløpig dato er 25juni til 2 juli. Deilig! Å faktisk ha en satt dato, gjør det så mye virkeligere, og gjør det lettere å spare også ;) Ikke det, vi skylder spareglasset vårt sånn rundt tusen kroner, men vi skal nok få gitt tilbake det, og mere til. Sambo har ønsket seg hotellopphold i bursdagsgave fra sin familie, han fyller tjue i mars. Så om vi får nesten nok til det fra de, så er vi langt på vei!

Forrige helg ble... Interessant. Jeg skulle i bursdagsfest hos ei jente i klassen, hun bor i sandefjord. Det var første natta jeg og sambo skulle være fra hverandre siden vi flyttet sammen. Han skulle på vors hos en kompis og så til byen.

Når jeg reiste hjemmefra kjente jeg at jeg hadde litt vondt i magen og var litt uggen, men tenkte ikke noe over det. Men utpå kvelden ble jeg kjempedårlig. Jeg blei også veldig full, mye mer full enn jeg skulle blitt av det jeg hadde drukket. Så i fyllefornuften fant jeg og hun jeg var hos, at jeg burde dra hjem. Klokka var over tolv, gikk ikke flere tog, men hey, taxi!

Første taxisjåføren endte opp med å hive meg ut på jernbanestasjonen i Sandefjord fordi jeg blei dårlig igjen i bilen (jeg ba ham kjøre til sida så jeg kunne komme meg ut, spydde ikke i bilen altså). Deretter fant jeg ikke lommeboka mi, og dermed ville ingen andre kjøre meg.

Samtidig så hadde sambo tuslet fra vorset for å kjøpe seg litt mat, alt han hadde med var lommeboka og mobilen, ingen jakke, ikke nøkler. Når han kom tilbake så hadde de andre fra vorset stikki, fordi kompisen hans sovna. Dermed var sambo låst ute, kompisen hans våkna ikke av telefonen eller når sambo ringte på døra (og han bor i et sånt stort hybelkompleks, så det var ikke bare å dundre på døra heller lissom, for han kom seg jo ikke inn).

Det endte med at sambo satte seg i en drosje i Oslo, for å hente meg. Jeg var så heldig at jeg fikk sitte på med en drosjesjåfør til Tønsberg, han syntes så synd på meg der jeg stod og frøys, og han skulle til Tønsberg for å hente stedattra. Han slapp meg av på en døgnåpen bensinstasjon. Bare ti minutter etter at jeg kom dit kom drosja til sambo... Så vi kom oss hjem, sammen. Men til en pris. 4000kr. Heldigvis hadde vi penger til det... Storutbetaling av lån fra lånekassa.

Men jeg har hatt vondt i magen og vært småkvalm hele uka, så jeg har tydelig fått et eller annet. Sambo fikk det også, men mildere, han var ikke så dårlig som meg, men han ble hjemme fra skolen han og, for å ikke bli verre.

Men neste gang vi skal feste hver for oss, så skal vi begge holde oss i Oslo, den saken er klar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Grafica

Aww, så koselig :) Jeg har aldri vært flink til å skrive verken blogg eller dagbok, må innrømme det. Skal komme med et lengre innlegg senere, men først litt gladnyheter: Jeg har blitt tante!

Ja, bare filletante, da. Min venninne som jeg har kjent siden vi begge to lå i magen fikk babyen sin i går kveld. Hun skal hete Leah Victoria, og er en søt liten rynk ^^ Håper venninna mi er i form til besøk neste uke når det er vinterferien, for jeg vil se ordentlig på tantungen min ^^

*stolt tante Michelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Igår var valentines, og det ble en fin dag ^^

Vi, errrm, forsov oss litt, så kom oss ikke på skolen... :flau: heh, vi har ikke vært tidsnok på skolen en eneste gang på tre uker tror jeg... Men uansett, vi tok det med ro hjemme, brukte god tid på å stelle oss og bare kose oss. Så dro vi inn til byen for å bruke litt penger på valentinesting ;D Jeg kjøpte en kjempemorsom boxer til sondre (med masse hjerter på :fnise: ), et helt enkelt sølvkjede (siden det han hadde sleit for litt siden, så han hadde ikke noe å ha anhenget sitt på), noen hjertesjokolader og en hvit rose. Jeg fikk et nydelig sølvkjede med hjerteanheng og en bukett rosa roser :) Og vakkert brev <3 han er så god med ord! Og han er ikke redd for å skrive om følelser, han skriver fryktelig godt og romantisk, sukk <3

Så hadde vi god middag, og jeg fikk lang deilig massasje som gjorde at jeg sovna med en gang sondre var ferdig XD

Idag skinner sola, og jeg har tenkt meg ut og gå en lang tur mens sondre er hos legen. Flink er jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg var skikkelig flink, faktisk! Var ute og gikk i en time i godt tempo, nå er kroppen skikkelig godsliten ^^ Hadde med ipod og en flaske vann og gikk helt på auto, kjente meg ikke sliten mens jeg gikk.

Deilig å få en bekreftelse på at å gå tur er deilig! Jeg har nemlig store planer om å gå ned noen kilo til sommeren. Etter påske kutter jeg ut 90% av sukker, jeg har satt opp en egen suppe-og-salat-diett og skal kombinere en i en måned med 3 timers gåtur i uka (spredd ut over flere dager, såklart). Så blir det å trappe forsikiktig opp med mat igjen, mens jeg fortsetter å være like aktiv. Forhåpentligvis greier jeg å komme meg ned på 75kg til sommeren da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Igår var vi ute og spiste god middag, og så var vi på kino og så Cloverfield. Det var en sammenslåing av valentinesfeiring, og at på mandag er et år og syv måneders-dagen vår :) Det var skikkelig koselig, lenge siden vi har hatt en "date"!

Idag er satt av til skole, skole og atter skole. Vi har en innlevering på tirsdag, og jeg hvertfall henger laaaangt etter der jeg skulle vært... Sukk. Vi har hatt mange uker på oss, men jeg har vært sliten og syk og lat og... Men jeg blir nok ferdig, regner jeg med. Krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Har fått gjort ganske mye faktisk! Skal lage en nettside, og idag er alle bitene ferdig, så i morgen skal jeg bare sette det sammen i dreamweaver :) Så har jeg tirsdag morgen eller evt i morgen kveld til å skrive loggen på.

Hvor har det blitt av dagboken din, bustetroll? Synes det er lenge siden jeg har sett noe nytt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet en ny. :) Du finner den hvis du trykker i linken i signaturen altså.

Så fint med oppgaven. Hva handler hjemmesiden om?

Jeg hadde aldri greid å lage en hjemmeside, ikke om det så sto om livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest milkyway

Tjohei nå fikk jeg lest litt hos deg ;-D Lenge sida!

Åh jeg vil komme bort og fylle med galegjengen dere i oslo igjen snart en gang :-D Eller dere kan komme her for en gangs skyld :P Sitta på cefe prata piss ikksant, jala fett! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...