Gjest smotti Skrevet 11. april 2008 #181 Del Skrevet 11. april 2008 Ifølge henne som lager buketten min var 70 kroner og dyrt..hehehe jaja. skal ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. april 2008 #182 Del Skrevet 11. april 2008 Ifølge henne som lager buketten min var 70 kroner og dyrt..hehehe jaja. skal ikke være lett Nei noen ganger må man bare kjøpe selv om det er DYRT!! Man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 11. april 2008 #183 Del Skrevet 11. april 2008 hahaha så sant så sant Men nå får vi se da hva hun som lager buketten finner ut av, hun skulle sjekke hvor mye hun kunne tyne ned prisen Forresten... min mor har jo bursdag den dagen vi gifter oss, har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi henne en liten oppmerksomhet på dagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 11. april 2008 #184 Del Skrevet 11. april 2008 Forresten... min mor har jo bursdag den dagen vi gifter oss, har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å gi henne en liten oppmerksomhet på dagen ? Det har min også, eller det vil si hun har bursdag dagen etter,men vi er jo fremedelse på festen når det blir søndag da.... Lurer på det samme selv jeg,men har ikke funnet ut noe lurt foreløpig.... *følge med* Kjempefine roser forresten,mannen ordnet buketten min i går han... er litt spent på hva han endte opp med ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 11. april 2008 #185 Del Skrevet 11. april 2008 Det har min også, eller det vil si hun har bursdag dagen etter,men vi er jo fremedelse på festen når det blir søndag da.... Lurer på det samme selv jeg,men har ikke funnet ut noe lurt foreløpig.... *følge med* Kjempefine roser forresten,mannen ordnet buketten min i går han... er litt spent på hva han endte opp med ja :-D Mamma har liksom på selve dagen... lurte på om det gikk ann å finne på noe som kom som en overraskelse til henne på hotellet før kirka... Ja rosene er nydelige... jeg ordner buketten selv, men det er fordi jeg så en som var så spesiell at je måtte guidet han til denne personen som lager de..hehehe åssen er nervene dine?? begynner å bli litt rar i kroppen jeg..... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 14. april 2008 #186 Del Skrevet 14. april 2008 Oppdatering!!!!! kirke lokaler Bryllupsreisen overnatting på bryllupsnatta overnatting gjester mat drikke servitører fotograf kaketopp ringpute brudekjole-slør-tiara-smykker- underskjørt. frisør-sminkør brudepike-brudesvenn-ringbærer toastmaster blomster til spisebordet Brudebukett, knappehullblomster/blomster til kirken forlovere..hehe klær til brudgom Giftering Undertøy Veske hva solisten skal synge Transport til/fra kirka invitasjoner --------------- Ting som ikke er helt avklart enda: Bryllupskake brudevalsen Avtale nærmere med fotografen Levere bilde av ønsket farge på oppsatser til lokalet. Så.. prøvetime er bestilt til 19 mai klokken 14.00. Kirkeprogram er godkjent med sanger og alt av prest/organist. Må få somlet oss til fotografen og avtale nærmere snart.. Og bestille kaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 24. april 2008 #187 Del Skrevet 24. april 2008 :duskedame: :duskedame: 1 MÅNED IGJEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 24. april 2008 #188 Del Skrevet 24. april 2008 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: 1 MND IGJEN!!! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Nå er vi snart i mål! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 24. april 2008 #189 Del Skrevet 24. april 2008 Jepp!! Går veeeeeldig fort nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. april 2008 #190 Del Skrevet 25. april 2008 Oi! Her er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. april 2008 #191 Del Skrevet 25. april 2008 en mnd igjen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. april 2008 #192 Del Skrevet 25. april 2008 1 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 25. april 2008 #193 Del Skrevet 25. april 2008 :fnise: :fnise: :duskedame: weeeeeeeeeeeeeeee Blir helt rar når jeg tenker på det..!! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 7. mai 2008 #194 Del Skrevet 7. mai 2008 DING!! Så var vi plutselig 5 mindre i bryllupet..... og jeg som hadde ordnet ferdig bordkart 2 dager før, nå må jeg lage heeeelt nytt.... arg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 7. mai 2008 #195 Del Skrevet 7. mai 2008 DING!! Så var vi plutselig 5 mindre i bryllupet..... og jeg som hadde ordnet ferdig bordkart 2 dager før, nå må jeg lage heeeelt nytt.... arg... Nei så kjedelig! Ligger du greit an i løype ellers? Jeg begynner å bli småstressa, men har begynt å glede meg skikkelig også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 7. mai 2008 #196 Del Skrevet 7. mai 2008 Nei så kjedelig! Ligger du greit an i løype ellers? Jeg begynner å bli småstressa, men har begynt å glede meg skikkelig også nå en smule irriterende ja.... Ellers ja.. hm... må inn for ørtende gang og høre om de kunne skaffe rosene jeg vil ha... ringte 3 ganger forrige uke men ingen på brudesalongen tar telfeonen..arg... idag skal jeg inn å designe brudekaken hos konditoren,og ta siste lasertime på ansiktet, er blitt super bra nå så må jeg bli ferdig med å fylle oppi polkagriser i kremmerhusene og få festet på navn.. Og må få solt meg litt.... da jeg har fått ett t-skjorte merke midt på armen etter utdrikningslaget på lørdag.. arg... ser jo super teit ut Gleder meg til dagen, men og å få det overstått, er altfor mye å gjøre alene.. hehe Er helt utslitt om dagen og føler at jeg ikke har energi..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 7. mai 2008 #197 Del Skrevet 7. mai 2008 Ikke bra å føle seg utslitt... men nå er det heldigvis ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 7. mai 2008 #198 Del Skrevet 7. mai 2008 Nope.. hehe 17 dager igjen.. herregud som tiden flyr...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. mai 2008 #199 Del Skrevet 8. mai 2008 Må inn og litt for 16 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. mai 2008 #200 Del Skrevet 8. mai 2008 Takk for det :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå