Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

blæææææææææ

skal på jobb! Og jeg kjenner jeg har virkelig ikke lyst, mest lyst å krype under den gode varme dyna igjen og legge meg godt inntil samboeren min! Men neida :tristbla:

tror jeg skal finne en annen jobb når fødselspermisjonen er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååååå nå er jeg så lei av å kaste opp :gråte:

Morgen som kveld kaster jeg opp, heldigvis ikke kvalm. Men om jeg ikke får magemuskler av det her så vet ikke jeg! Men jeg blir så sliten av det. Har vært nesten hver morra nå, enda jeg prøver på rolige starter og gir meg selv god tid til å våkne. Så kan det gjerne komme 1-3 ganger i løpet av dagen også. Klarer ikke se noen grunn for hvorfor det jeg kaster opp. Jeg bare gjør det. Vil ikke det mer :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å gå på jobb hvis du er så dårlig? :klø:

Og hvorfor velger du å gå på jobb når du er så dårlig?

Har du vært hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig at du skal ha det sånn...

Får håpe kvalmen gir seg snart... Men er litt bekymret for at det ikke virker som du spiser noe særlig...

Får du ikke det til bør du snakke med legen. Husk at det er en til som skal ha næring nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte dere er :)

Jeg spiser heldigvis etterpå, men det kan noen ganger gå litt for lang tid mellom hver gang merker jeg :(

Skal til legen i morgen kl 9!

Er jo ikke alltid jeg er dårlig da, så jeg kan lissom ikke la vær å jobbe syns jeg. Trenger jo de pengene og, og visst jeg blir sykemeldt så får jeg ikke tilleggene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var første svangerskapskontroll. Og jeg ble veid og tok masse blod :gråte:

Men jeg trodde jeg var nå 7+6, men ho sa at jeg var 8+6, så jeg skjønner egentlig ingen ting. :klø:

Så nå skal jeg ta kontakt med helsestasjonen, men jeg fikk ikke tak i dem. Jeg sa at jeg kaster opp så å si hver dag, men sånn var det visst bare :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som for litt siden "klagde" over at det var så lenge til uke 12 da? nå som du er ei uke lengre enn du trodde, er det jo ikke så lenge til det da!

Synd med kvalmen og oppkastet, men jeg tror det er normalt... Ikke det at jeg har erfaring om det, men så og si "alle" klager jo over det! Håper du føler deg bedre snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har da satt samme føde dato på tickeren min. Men hvorfor blir den da feil??

:klø:

nå blir jeg bare usikker jeg, men jeg får se når jeg skal til ul da i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å vente til ultralyd. Rart en hel uke skulle skille...

Det legen min anslo på første kontroll ved å kjenne på livmora var akkurat det samme som jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho sa det var litt tidlig for å kjenne noe eller høre noe enda. Men jeg syns det er litt irriterende å ikke forstå om hvor langt jeg er på vei i forhold til de gyldne 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det kan nok være tidlig...

Skjønner godt du synes det er irriterende... Har vært igjennom det samme selv, siden jeg egentlig ikke har noen menstermin å gå ut fra...

Skal du på noen ny kontroll når 12 uker nærmer seg? Kanskje du kan få et svar da.

Eventuelt kan du bestille en privat ultralyd hvis du er veldig bekymret. Da får du endelig svar og ser at alt står bra til.

Men jeg lover deg, de ukene igjen til 12 uker virker uendelig lange nå. Men vips så er de der ;)

Går sikkert bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like gravid uansett hvordan man teller dager og uker.

Jeg tror du takler dette bra så langt. Men så rart at helsestasjon bare avviste deg når du fortalte om kvalme. Men kan ha noe med at det er kun lege som kan sykemelde deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å var ikke helsestasjonen som sa at sånn var det bare! De har jeg jo ikke fått tak i enda! Var sånn ting jeg kom på å skrive før jeg la ut nytt innlegg ;)

Så helsestasjonen har ikke sagt noe enda :fnise:

Men legen sa at sånn var det bare, kvalme var ikke noe å gjøre med.

I dag begynner da min uke 9 :juhu:

i dag er jeg så utrolig trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre oppgavene mine! Skal på jobb i kveld og, har virkelig ikke lyst!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakka med helsestajsonen og skal dit 11 desember :)

Hun var visst svært opptatt for tiden så fikk dessverre ikke hatt noen time tidlig på dagen, det var skikkelig dumt :(

jeg vil ha med sambo, men visst han spørr sjefen sin pent kan det jo hende at han får lovt til å gå tidlig. Han har en veldig snill sjef :)

Men jeg vet ikke om han har noen eksamensvakter den dagen. Håper ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...