Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper det ikke er noe, men du bør ringe legen og høre hva h*n mener. Kanskje h*n vil at du skal komme inn for en undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke var gravid! Er så sliten og kvalm og slapp! Noe jeg ikke har lyst til å være i det hele tatt. Fant ut at det kanskje var like greit å være hjemme i dag enn å presse meg gjennom en skogstur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; gratulerer så mye med graviditeten! :)

Det er veldig vanlig at det kommer lyserosa utflod så tidlig i svangerskapet. Slimhinnene dine er skjøre nå, og det skal nesten ingenting til for at de sprekker - og det vil da komme litt blod eller lyserosa utflod. Så lenge du ikke blør mer eller har vondt er det ingenting å bekymre seg for! :) Jeg hadde også lyserosa på papriet da jeg tørka meg i uke 7, og her sitter jeg i dag med en vilter 1-åring! ;)

Lykke til videre! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med svangerskapet:)

er så koselig å høre om folk som blir gravide:)

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom det også bittelitt blod, i uke 8 så vidt jeg husker. Sannsynligvis helt ufarlig, du kan jo ringe legen, men de sier som regel at så lenge du ikke blør mye, bli hjemme...

Sikkert lurt å ta en dag hjemme fra jobb også. Ikke anstreng deg sånn veldig de nærmeste dagene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en fridag i dag, jeg har vært skikkelig dårlig. Ikke kvalm og sånt, men kjempe slapp og vondt i magen (altså magesekken) klarte ikke å spise eller drikke noe før langt ut på dagen, og det var et halvt glass vann og en brødskive, men sambo lagde pasta til meg når han kom hjem og jeg klarte å få i meg en del! Hjalp litt på slappheten, men føler meg dårlig like vel! Men jeg tror jeg er syk og at det ikke har noe med graviditeten å gjøre. Prøvde å ringe lengen men kom ikke gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer så masse med en liten en i magen! :)

Gleder meg til å titte innom igjen senere! Ha en fortsatt fin uke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DU ER GRAVID!

Så moro lille venn! :love: Du må jo FORTELLE MEG SÅNT!

Utrolig glad på ders vegne...Nå ble jeg ille glad..! :)

GRATULERER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Derfor jeg skulle ha deg til å gå på KG :fnise:

Skulle nå se hvor lenge det gikk før du oppdaga noe. Det var gøy :fnise:

I dag skal jeg til legen da jeg har mer vondt enn at dette er noe hyggelig! Men jeg lurer på om jeg har influensa! Vondt hals, og har knapt nok stemme innimellom og kjempe slapp! Får i meg lite mat og og det er vel ikke akkurat så veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :kjefte:

Dumme dumme dumme legekontor!

I går ringte jeg jo fordi jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre siden jeg er i praksis og er syk. Så min egen jobb og da. Vanligvis kommer jeg ikke igjenom på tlf. Men heldigvis gjorde jeg nå det i går. Men hun måtte høre med legen for å så ringe meg opp. Tiden går og så blir kl 14:15 og da stenger de tlf der borte. Så jeg dro bort og der står jeg ikke på noe ringeliste så ho som jeg snakka med der måtte snakke med de andre jentene. Og da viser det seg at ho jeg snakka med har dratt til tannlegen, så da er det jo ingen til å ringe meg, for ingen andre visste det. Men jeg fikk hvertfall time da når jeg var der i går.

Så jeg var der i dag kl 10, hadde time kvart over 10. Ti på halv 12 kom jeg inn til lege, som tittet i halsen min, og det var det. Ga meg sykemelding da. Men hvorfor ikke si noe om at jeg har vondt i magen. Om det er normalt eller ikke. Men men, jeg skulle ta urinprøve, så jeg gjorde det og leverte den til labriatorie, og fikk beskjed om å sitte ned å vente. Da var kl halv 12. Kl 12 henger en dame opp en lapp at de skal ha stengt i en halv time p.g.a møte. Så jeg måtte jo spørre om jeg ikke fikk svar før etter møte da eller. Men fikk jo vite da at alt så fint ut på prøven, men ho trodde jeg hadde time etterpå så derfor jeg skulle vente. Så jeg satt der i 30 min uten grunn :kjefte:

Så skulle jeg betale for timen min og måtte stå i laaaaang kø fordi da var det bare en dame der. Og når jeg skal betale spørr ho om jeg er gravid. Ja sier jeg. Men da skal du ikke betale sier ho. Det er gratis. Og det var det heller ingen som hadde sagt til meg. Så jeg var der en time ekstra etter timen fordi INGEN FORTELLER MEG NOE :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gratulere så mye med graviditeten da :-D

Skal helt klart følge med her! Dere har en spennende tid i møte ja =)

Skjønner at du ble irritert av legebesøket i dag ja! Hørtes ikke ut som det var så veldig mye ordning der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...