Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Hei Amalie:)

Da har jeg vært gjennom dagboken din :goodbye: Gratulerer masse med graviditeten. Morsomt å ha en her som bare har termin en drøy uke før meg.

Ønsker deg en strålende tirsdag kveld :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mange som har rundt vår tid. Visst du ser på terminklubbene mai-juni og juli-august.

Har hormonutbrudd i dag og jeg. Sippa som bare det når sambo kom hjem, hvorfor aner jeg ikke. Ingen grunn til det, men skikkelig deppa og lei :gråte:

Nå lager han pizza til meg for å gjøre ting bedre. Han er så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... de hormonsvingene høres egentlig ut om meg på noen av p-pillene jeg har prøvd... :P

Håper at det går bedre nå da og at pizza'en smakte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gla nå :)

Og super god pizza. Sambo er helt fantastisk på pizza.

Nå er jeg heller lettere frustrert fordi jeg skal skrive veiledningsgrunnlag til i morgen og jeg føler jeg er litt tom og ikke har noe å skrive om! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Takk for hilsning i boka mi. Selv om jeg er fryktelig fryktelig sløv med å både lese og skrive, både i min og i andres.

Lykke til med hormonene dine, ikke la dem ta knekken på deg!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Nå fikk jeg lyst på pizza og! Blir nok det snart igjen ja :P

Sikkert litt slitsomt med så mye hormoner, men du er jo litt unnskyldt og da ;) Heldig som har en så snill sambo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Nå fikk jeg lyst på pizza og! Blir nok det snart igjen ja :P

Sikkert litt slitsomt med så mye hormoner, men du er jo litt unnskyldt og da ;) Heldig som har en så snill sambo :jepp:

Hjemmelaga pizza er helt fantatisk. Name nam. Går nok bra med hormoner. Bare litt slitsomt av og til, for jeg tenker jo ikke over det før jeg er meg selv igjen. :fnise:

Innom og helser på :vinke:

Håper du kjem deg greit gjennom dei verste humørsvingningane ;)

Takk for hilsen, skal nok gå på :klem:

Gratulerer med 6 uker!

Har sånne humørsvingniger ennå jeg... :sjenert:

Takk :)

Så jeg kan ha det her leeeenge altså :fnise:

I går lurte jeg nesten på hvorfor vi går gjennom det her frivillig

Grattis med 6 uker :hoppe:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg ikke, men graviiditeter er alltid like hyggelig. Kjenner jeg blir litt babysyk igjen selv jeg. :)

Gratulerer så masse med babyen i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen voldsomme humørsvigninger i dag eller i går :)

Heldigvis, bare meg selv.

Takk Maxi. Har du mange fra før av eller? Dette er jo min første så jeg er usikker på alt syns jeg!

Har hatt litt vondt i magen i dag da! Men det går bra :) Spist litt mye kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe spess. Bare brødskiver og grandiosa! :fnise:

Tror egentlig ikke det er det heller! Bare litt vondter som jeg må igjenom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt vondter som jeg må igjenom :fnise:

Sånn er det noen ganger med alt... Men greit nok det... Åssen går det med forkjølelsen eller hva det nå var igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er ikke det beste været om dagen, men du burde være glad for at du ikke er på vestlandet for tiden der er det enda verre! Jeg er glad jeg holder til på vestlandet nå som det er storm hjemme... :)

Du får ha en fin kveld og en enda finere dag i morra, for nå skal jeg legge meg og drømme om helg og at samboeren har kveldsfri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta opp :gråte:

Var på noe seminar i dag og var skikkelig dårlig på slutten, hadde ei med meg i bilen og rett før jeg skulle sette meg inn brakk jeg meg, men det gikk bra! Men det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å løpe på do! Så nå sitter jeg her å skjelver, blir sånn når jeg har kasta opp! Og det var ikke noe gøy :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre at du er kvalm.

Stakkars deg.

Det kan ikke være noe moro.

Håper du får det bedre i helgen.

Prøv å småspise i løpet av dagen. Jeg har hørt at det hjelper. Ha alltid kjeks i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...