Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Gratulerer deg her også jeg. Lykke til med lille-leifen din! Så søtt navn!

Håper du har det bra, og at den verste kvalmen holder seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det helt supert. Når jeg begynner nå å se på bilder å lese om div, så blir jeg bare gla. Det er så spennende :rødme:

Men sambo er redd for sex da så i dag må jeg finne en side der det står at det ikke er skummelt å ha sex fordi han er redd for å riste noe løs :fnise:

Søt er han vettu, og når han ser på meg smiler han og sier du skal bli mamma :rødme:

Tror faktisk han gleder seg veldig! Og det er veldig godt for meg å vite siden det ble som det ble, og jeg vil ikke at han skal grue seg! Vi er jo to om dette :)

ha en fin dag da dere :vink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Må putte denne inn på mine innlegg. Synes sauen er fin jeg også. ;)

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :blomst:

Selv om det ikke var helt planlagt, så er det sikkert en lettelse at dere har tatt en avgjørelse, og det kommer til å gå kjempefint! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fantastisk å komme til en avgjørelse. Og nå føles det bare så riktig og. Så det er helt merkelig hvor fort ting snur! Jeg var jo først egentlig bare kjempe redd. Og jeg husker for noen mnd siden når jeg trodde jeg kanskje kunne være gravid fordi det ble noe kluss med p-pillene så satt jeg jo å sippa masse fordi jeg var så redd og det ikke passa men nå passer det plutselig :fnise:

Eller det gjør jo egentlig ikke det, men vi får det til :rødme:

Grattis til deg og da. Ser det er ganske nytt der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å dagene går så sakte om dagene. Vil til lege nå, så vil jeg at det skal bli litt større så jeg merker noe, så vil jeg kommer over til uke 12 så jeg føler meg sikker! Og jeg gleder meg sånn til å kunne fortelle det :rødme:

I dag skal jeg lage god mat til sambo og meg tenkte jeg :)

noe med noe kyllingkjøttdeig (eller hva det heter) og pastaplater :)

nam, er sulten alt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det kan føles som om tida går saaakte i begynnelsen! Jeg opplevde i alle fall at tida på magisk vis begynte å gå veldig fort etter 11-12 uker ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg håper på og at det skal gå fort etter uke 12, men gleder meg sånn til å fortelle det. Blir julegaven til pappa i år det :fnise:

og noe annet også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fant jeg ut på barnimagen

Du er nå 5 uker og 1 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 4. oktober, 2007

Hjertet begynner å slå: 29. oktober, 2007

Embryoet beveger seg: 22. november, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. november, 2007

Så egentlig er jeg da kanskje noen få dager etter det jeg trodde. Men var litt morsomt å ha en oversikt siden det er en stund til jeg skal til legen så jeg får vite noe mer! Er så spent på alt som skal skje fremover! Men jeg kjenner av og til noe stikking eller noe som er litt vondt. Hva kan det være? Det er bare vondt en liten stund, så er det over :) Så jeg er ikke redd, men bare nyskjerrig på hva det kan være :)

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var første natta da jeg måtte opp å tisse! Men det kan ha noe med at jeg drakk masse vann i går kveld :fnise:

Men var og så innmari dårlig på morran, skikkelig kvalm. Men ikke sånn at jeg kaster opp! Bare kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :vinke:

Gratulerer så mye med graviditeten :)

Jeg må også somregel opp å tisse minst 1 gang om natta, det er plagsomt når man sover godt og MÅ stå opp :fnise:

Ang. mensmurringer så er det helt normalt, jeg har masse av de.

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er normalt da :)

hvordan er det med og kvalmen? har du vært/er du enda? Føles som jeg har omgangs syke nå og ikke er gravid, så tenke jeg skulle skylle på det i dag hos mamma sin bursdagsfest :fnise:

Siden jeg ikke drikker og kjører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært så veldig plaget av kvalme, men har hatt mine dager jeg også med hodepine og oppkast. Det kommer og går litt. På torsdag foreks. kasta jeg opp 4 ganger :forvirret: Føles ut som om jeg er bakfull de dagene jeg er kvalm :fnise:

Ellers så sliter jeg veldig med dårlig matlyst, men håper det skal bedre seg snart.

Kos deg på bursdagsfest da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg gruer meg nesten jeg nå da! Er litt redd for at det blir som da jeg var gravid for mange år siden (Abort) men da måtte jeg sykemelde meg fordi jeg kasta jo opp så fort jeg bevega på meg. Og sånn var det hele dagen, ikke bare morran!

Matlyst har jeg hvertfall når jeg ikke er kvalm, men inne i måltidet så kommer det! Så prøver å spise sakte jeg da! Er litt redd søstra mi skal skjønne det da! Mamma vet det jo, men ingen andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med med prosjekt leif! :bukke: Jeg tror vi er nesten like langt avgårde, tidlig iallefall...!

Håper det går bra med oss begge...at vi unngår SA og for mye kvalme og annen ubehag!

:gravid:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det håper jeg og :)

Håper vi får en kvalmfri helg :fnise:

:gravid:

er heldigvis ikke nervøs for SA fordi jeg ikke tror det kommer til å skje (selv om man aldri kan vite) men jeg liker å holde meg på den positive siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tenker positivt.

Jeg har hatt netter hvor jeg har vært oppe og tissa 5 ganger... Så bare gled deg...

Murringer og sånt er helt vanlig og ufarlig så lenge du ikke blør har jeg hørt! Jeg har litt sånn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg hysterisk gravid, papiret var lyst lyst lyst rosa når jeg var på do i ste! Ble jo ikke så veldig engstelig. Men da jeg gikk på do senere var det mer, men enda veldig veldig veldig lyst! Så nå sitter jeg her med den kjempe kvalmen og veldig slapp og vondt i magen. Så jeg blir jo kjempe engstelig, men har jo ingen å ringe å spørre om slike ting! Så akkurat nå er jeg bare veldig frustrert :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...