Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Så bra at du føler deg bedre!! Artig at dere skal fortelle det på julaften, det må være en fin dag å fortelle noe sånt på... Foreldrene til samboer fortalte det og på julaften, og de gamle i familien snakker av og til enda om hvor bra julepresang det var ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, ja jeg håper det blir bra :)

Gleder meg masse.

Laget en tråd i ste om smerter i venstre side. Nå gjør det vondt til og med når jeg gjesper og når jeg nyser, så nå begynte det nesten å bli litt skummelt. Så visst ingen svarer innen i morra hva det er så tror jeg at jeg ringer helsestasjonen og spørr. For jeg aner jo ikke om dette er normalt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dra innom biblioteket jeg da :)

Jeg sitter her med masse minner i hode. mange fine gode minner med meg og min kjære og jeg føler meg enda like forelsket som da jeg måtte han :rødme:

Men så begynner jeg å bli redd for at vi ikke skal få tid til å gjøre sånne ting. Og da begynner jeg å tenke på hvor dumt det her er. Men så i neste øyeblikk gleder jeg meg masse masse igjen! Så blir jeg redd igjen :fnise:

Helt merkelig.

Og i morgen er det 10 uker :hoppe:

Ja, det er merkelig hvordan hjernen tenker. Jeg hadde samme type tanker de første måneder. Og det hender fortsatt at de kommer innimellom. Tror det er helt vanlig. Det er tross alt en stor forandring i livet. Og en varlig foranding også. Ville vært rart hvis vi ikke hadde sånne tanker.

Gratulerer med 10 uker. :duskedame: Ikke lenge igjen til du kan fortelle omverden og de magiske 12 uker.

Du vil nok se at med all styret rundt jul og nytt år, kommer tiden til UL til å gå kjempe fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: for 10 uker :juhu:

Også så spennende med UL i januar. Jeg skal også ha ordinær ultralyd da. Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæ, i dag når jeg sto å kledde på meg kom kvalmen snikende. Så da gikk jeg bare å satte meg ned for å slappe av. Virker som det letter litt nå :) Heldigvis, har ingen planer om å kaste opp mer! Har så vondt i hoftene etter å ha jobba i går, er helt stiv jeg. Må ha noe med dette mirkalet i magen å gjøre for jeg har aldri så vondt i begge sider, den ene sida stivner ofte fordi jeg har en skade der. Men men, det går bra nå når jeg bare har gått litt rundt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe kvalmen holder seg unna nå da :kjefte::fnise: Det er noe av det værste. Jeg kjøpte meg sånne akupunkturarmbånd på apoteket da jeg hadde det som verst, og det hjalp meg faktisk :jepp: Bruker dem litt enda hvis jeg er småkvalm. Kanskje det kunne vært noe?!? :)

Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta opp i dag like vel! Men det ble litt bedre da, så ble jeg litt uggen når jeg kjørte til skolen, så jeg kjøpte meg en cola som jeg bare drakk litt av :fnise:

Så ble det litt bedre utover dagen! Men jeg har hatt voldsomt vondt i magen så følte mye for å sitte i ro, så i dag var det vanskelig å oppføre seg normalt :fnise:

Og jeg føler at buksa er trangere, men det må jo nesten være en innbildning, er jo bare rett over 2 mnd, snart 3, og magen blir da ikke så stor så tidlig! Uff, jeg vet ikke om jeg skal være gla eller lei meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg synes også magen min er blitt hoven og større, men det er kanskje bare luft så tidlig? Ellers overanalyserer jeg jo ALT som skjer i kroppen for tiden, da ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, luft i magen har jeg hatt, det virker som det er litt over. Men da stramma ikke buksa på samme måte. Nå er det trangt :fnise:

Men det er nok innbildning. Men gleder meg til litt mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper din kvalme gir seg snart. Det er ikke noe særlig. Huff.

Men det må da være litt kjekt med litt mage. Litt fysisk bevis på at du er gravid. (Som om kvalme ikke er bevis nok, :ler:)

Noen får mage tidlig, noen får mage sent. Tror ikke det har mye å si. Men det kan være til hinder for å holde det hemmlig til juleaften. :fnise:

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kjøpe meg sånn super truse som går opp over magen som skal holde inn! :fnise:

Er nok ingen som ser det enda, bare jeg som føler det! Puppene mine og føles større, men jeg tror ikke noen ser det, jeg har jo store pupper fra før av, jeg syns hvertfall de er store nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ofte vi føler sånt mest selv ja...

Dessuten skal det ofte litt til før folk tør å spørre. Er så innmari dumt å ta feil... :fnise:

God helg, Amalie_85 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, nå kom jeg til å tenke på den norvegia reklamen.

Har du noe på gang eller?

Ja, du er gravid?

hahahahahaha

Jeg velger å tro at ingen ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om jeg veit det, så ser jeg det ikke på deg egentlig... Men jeg så deg ikke før, så jeg veit vel ikke egentlig jeg...

Takk for en hyggelig kveld i går, og at du kjørte meg hjem...

God helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg visste :)

Ingen ser :)

Veldig bra. Var hyggelig i går, og veldig greit å kjøre deg hjem når det like vel er på veien hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg må ha kg pause jo, vet jo at mange av prøverne har tatt seg pauser og sånt, men nå er det snart min tur. får jo helt angst jo :fnise:

Om alle ting folk kjenner og ting man må følge med på, og alle som vet så mye og jeg vet ingen ting :gråte:

Føler at alle vet så mye mer, og er det noe som dukker opp så blir jo jeg nervøs fordi noen sier "det er sikkert ingen ting" greit nok, men så kommer noen andre å sier "min venninne sin venninne hadde sånn og sånn og da bla bla bla......." æææææææææææææææ. Så de som ikke har sympomer og ikke føler seg gravid og blir engstelige. Jeg har ikke vært engstelig jeg! Og ikke kjenner jeg noe liv eller symptomer heller hele tiden, og jeg var bare gla til, men ikke nå lengre. Så blir jeg enda mer fortvilet over at jeg ikke har noen å si det til, og ingen å spørre. For spørr jeg her er jeg redd for å få enda ett "min venninne sin venninne" svar. :gråte:

Kan man høre hjerte i uke 12? når jeg skal til jordmor vil jeg være 11+6, og da tror jeg det hadde hjulpet meg å høre noe, eller hva som helst. Nei jeg tror ikke jeg har mista, og jeg tror ikke jeg kommer til å miste. Men jeg kjenner jeg begynner å engste meg uten grunn bare for å lese om ting. Og internett er jo ikke akkurat så veldig fantastisk å google på ting, kommer jo bare opp skumle ting da jo!

Nei nå skal jeg gå å legge meg ved siden av sambo så han kan trøste meg litt og si at alt er bra, for da blir ting bedre :)

Han er heldigvis ikke sånn hysterisk av seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...