Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Ville nok tatt en tur til fastlegen jeg også da.

Og samtidig vurdert å bytte fastlege. Greit å ha en du føler deg komfortabel med. Spesielt nå framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte volvat, og de hadde bare en gynekolog som dessverre ikke kunne gi meg samme info som jordmor, siden det er første gang foreslå dem heller at jeg prøvde å komme meg til en jordmor eller fastlege. Men det hjelper jo ikke meg å gå til den dumme legen som ikke sier noe, eller har noen ting. Dessuten kosta det 750kr hos Volvat.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg holder på å bytte fastlege, men problemet mitt er at det er jo ingen ledige i område. Føler meg som det problembarnet nå. Det er jo ledige på mitt legekontor, så ett annet som jeg har vært på før, men jeg bytta jo derfra av en grunn og!!!

Blir irritert på meg selv fordi jeg ikke ser noen løsninger heller :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det verre ja...

Eneste andre jeg kan tenke meg er å bestille en privat ultralyd, men det koster nok omtrent det samme som hos Volvat... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at timen ble avlyst da :( Skjønner veldig godt at du ikke vil vente etter nyttår. Du har jo gledet deg til dette så lenge! Har ingen tips til deg, men jeg håper at alt ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er jo ikke så opptatt av at det skal være en UL, jeg vil snakke om ting, spørre om ting, vite om ting. Og vil jo da og vite om det er noe liv. Noe min lege ikke kan gi meg svar på (eller vikarlegen min, har aldri møtt min fastlege, og jeg har hatt lege der i 1,5år) Men må ikke være UL, vet ikke om noe annet privat jeg! Kanskje jeg kan spørre mamma, ho vet nok mer om sånne privatting enn det jeg gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaaaaaaaaa jeg ringte til noen andre helsestasjoner, men det er jo ingen som har ledig time, er det skikkelig baby-boom for tiden eller???!!!!

Uff, jaja..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skal bli så lei meg for at jeg ikke har time like vel :sukk:

Vente på at sambo skal komme hjem så jeg kan sutre litt til han og, så har han med seg pizza, orker ikke lage mat. Men jeg føler det skikkelig frustrerende at jeg må vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner godt at det ikke må være UL. Var bare det eneste jeg kom på sånn i full fart...

Kjenner veldig godt igjen mine egne tanker når jeg var rundt 12 uker. Nå fikk jeg en ul, men det var det gode grunner til...

Vi prøvde å lytte etter hjertelyd også. Men det er litt tidlig. Så selv om du får sneket deg til en time er det ikke helt sikkert at du hører hjertelyden.

Antagelig er alt i sin skjønneste orden. Du har jo hatt en masse symptomer. Ville kanskje tro du ikke merket like mye hvis det ikke var som det skulle.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA :juhu:

Jeg ringte klinikk bedre helse, og det var faktisk jordmor som tok tlf, så jeg fikk time der kvart på 4 i morgen. Koster meg 550 kr, men det er bedre enn å ikke gå i det hele tatt! Så nå gleder jeg meg igjen! Men jeg hadde glemt at sambo egentlig hadde lang dag på jobb i morgen, men håper han kan bytte det bort så han kan være med :)

Og nå er det bare en dag igjen til magiske 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han har spørsmål han og, og jeg syns det er litt greit at vi begge får litt info. Så moralsk støtte :fnise:

Er jo ikke noe at jeg MÅ ha han med, jeg bare vil ha han med. Og han har veldig lyst selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at det ordnet seg med jordmor time :hoppe:

Får håpe hun klarer å finne hjertelyden din :hjerte:

Og tenk at det er 12 uker i morra allerede :)

Skjønner godt du vil ha med samboeren. Mannen min skal også være med på første jordmor time. Han var med på første lege time også, men sa etterpå at han trang ikke å være med på alle timene. Ville gjerne ha med seg ultralyd og tror også jordmor timene er litt mer interessant.

(Er ikke så spennende for han å se at jeg blir stukket i, hjertet mitt blir lyttet til, jeg blir veid osv osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg da :hoppe:

Fortsår godt at du vil ha med mannen din, min var også med og han har gitt beskjed om at han vil være med på ALT :fnise: kjekt at de engasjerer seg de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er hyggelig at han har lyst å være med :) selv om han ikke vil være med på alt. Han har jo vært gjennom dette før, men da var det jo ikke meg sier han :fnise: så må jo gjøre det på nytt :)

Men som sagt, han blir jo ikke med på alt! Derfor håper jeg på hjertelyd allerede i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 12 uker :hoppe:

Og første svangerskapskontroll hos jordmor :)

Er veldig spent. Koster en del, men vi får håpe det er hvert det.

Jeg vet jo ikke hva ho har av utstyr men jeg håper på å få høre den lille!

Jeg ser lubben ut :skratte:

Jeg har jo hatt litt mage fra før, men nå er denne magen større, så når jeg står rett opp og ned med t-shirt på så ser man puppene og nederste del av magen som stikker ut. Det ser bare så komisk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Oi oi, 12 uker!! :hoppe::hoppe:

Da må det helt klart hopping til!! Lykke til hos jordmor- håper du får se den lille! Masse lykke til på eksamen i morgen også!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...