Anea Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Tassie: Kjempekoselig med Er den A-fasongen jeg er ute etter ja! Blir ikke aktuelt med underskjørt med ringer langt oppover. Ser i allefall for meg at det er en fordel med ring nede både for kjolen sin del og min del!Hvis ikke kommer jeg garantert til å snuble i alt tyllet Når det gjelder frisyren må jeg nok få litt hjelp hos frisøren til å velge hva som passer best. Det er som du sier: Utrolig vanskelig å velge bare en! Så gøy å prøve med alt tilbehør Får litt mer inntrykk av hvordan det blir da. Har du funnet igjen smykket ditt forresten? Tror jeg skal ta med meg mitt tilbehør til brudesalongen på lørdag. Ååååå, som jeg gleder meg! :hoppe: Endret 14. februar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 16. februar 2008 Har hatt en super dag med shopping og kafè med en venninne hjemmefra som er her. ...Ooooog..... Jeg har vært på salongen og prøvd underskjørt til kjolen min :hoppe: Ble mye finere med underskjørt til, og mye enklere å bevege seg. Ikke var det så dyrt som jeg trodde heller - 550,- Bra noe som har med bryllup og gjøre kan overraske den veien også Fikk også prøvd skoene mine til, og med dem ble lengden på kjolen helt perfekt, så da slipper jeg å bruke masse penger på å legge den opp :juhu: Tror faktisk ikke jeg trenger noen tilpassing. De ville sy i en ekstra hempe eneste, så jeg kan stramme den litt mer. Vi var lenge i salongen, og fjaset og dollet og tok bilder. Skal se om jeg får lagt de inn på pc'en litt senere. Venninnen min fant også en kjole som hun falt plasask for. Hun prøvde den ikke, men det var ikke tvil om at det var helt hennes stil. Hun skal ikke gifte seg før neste år, så hun satser på å fiske den med seg på salg til høsten I går kjøpte jeg BH som jeg prøvde sammen med kjolen i dag. Den passet fint, så da gikk jeg tilbake på butikken og kjøpte to truser, hofteholder og strømper. Så nå er så godt som alt i boks av klær. Jeg må ha noe å slenge over skuldrene til utpå kvelden, og Lillegull må ha sko. :juhu::juhu::juhu: ....Og..... Som om ikke dagen var god nok allerede: Da jeg kom hjem lå det henteseddel i postkassa på noe som så mistenkelig ut som brudepikekjolen. Skal hive meg i bilen og hente den nå. :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. februar 2008 #303 Del Skrevet 16. februar 2008 Her var det jammen meg mye å for!! :juhu: Håper du får lagt inn bilder, jeg vil seee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. februar 2008 #304 Del Skrevet 17. februar 2008 Ååååh duuuu Anea-jenta! Jeg ble helt stum når jeg så bildene, du var så utrooolig nydelig i Kjolen! :rødme: Hva slags underskjørt ble det til slutt? Så herlig å få det så billig og slippe tilpasning nede!! Jeg er jo så himla lav at jeg måtte tilpasse en del nede Jeg kommer ikke helt over hvor nyydelige bildene var! Helt utrolig!! Og jeg syns ikke det ble for mye med tiara også, men det er jo litt smak og behag... nydelige smykker du hadde! Syns de passet kjempefint inntil kjolen (vet du har vært usikker så jeg vil bare legge vekt på at de faktisk var kjempefine både til deg og til kjolen!) Kjekt å bli ferdig med klærne! Også for pakken!!! Høres iallfall ut som om du hadde en helt tipptopp dag!! Ha en videre riktig god helg Anea!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 17. februar 2008 #305 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette høres supert ut :-D Gleeeder meg til å se bilder av deg Anea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Tassie: Tuusen takk :rødme: Følte meg skikkelig fin. Tilbydde meg å være utstillingsdukke i vinduet i helga Det ble underskjørt med en ring nede. Prøvde et underskjørt med tyll også. Snubla allerede på vei ut av prøverommet Dessuten syntes jeg ikke det gjorde like mye for kjolen som det med ringen på. Skjørtet ble kanskje litt større enn jeg hadde tenkt, men syns det kledde kjolen godt likevel. Så da tar vi sjansen på at det blir litt plass til resten av gjestene i det forholdsvis lille lokalet vårt likevel Goooode :klemmer: til Tassie-jenta med den fine kjolen Ha en strålende søndag! Endret 17. februar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #307 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg glemte heeelt å svare deg i går... sorry... Me ndu er helt nyyyyydelig i kjolen din!! :juhu: Jeg synes det var kjempefint med tiara til og ikke for mye i det hele tatt!! Skal man gifte seg så skal man gifte seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 17. februar 2008 *englefjes*: skal være kommet PM til deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg glemte heeelt å svare deg i går... sorry... Me ndu er helt nyyyyydelig i kjolen din!! :juhu: Jeg synes det var kjempefint med tiara til og ikke for mye i det hele tatt!! Skal man gifte seg så skal man gifte seg!! Tusen takk :juhu: Har vært litt frem og tilbake med meg, men nå tror jeg at jeg begynner å bli fornøyd. Synes egentlig det går fint med tiara selv også, men lurer på om jeg skal gå for enkle perler i ørene i tilfellet. Men så synes jeg det er veldig fint med blomster i håret også da... Får se hva frisøren sier før jeg bestemmer meg, og kanskje ha begge muligheter åpne frem til bryllupsdagen. Så kan jeg se an dagsformen PS - Trenger ikke svare på alt med en gang, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 17. februar 2008 Har glemt å skrive at det var brudepikekjolen som kom i går :juhu::juhu::juhu: Var lang kø på posten. Jeg sto og trippa som en utålmodig unge. Da det endelig ble min tur viste det seg at pakken var blitt sendt til feil postkontor. Kjørte som en tulling for å rekke dit før stengetid. Kjempefarlig å vente til mandag, må vite Men kjolen var kjempefin. Gleder meg til å gi den til den lille prinsessa når vi møter henne i påska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #311 Del Skrevet 17. februar 2008 Å, så gøy med brudepikekjole! :juhu: Gled deg til å gi den bort - hun kommer til å elske den! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 17. februar 2008 #312 Del Skrevet 17. februar 2008 Takk for nye bilder Anea :-D Du ser bare helt nydelig ut Synes ikke det er for mye med tiara jeg heller, tiara er jo stor stas da og det ser bare kjempeflott ut. Er så gøy med de små jentene, var hjemme hos mamma og pappa i helgen og da prøvde søsteren min "brudekjolen" sin som hun kaller det sammen med alt utstyret med unntak av tiara. Så vakker da og du ser jo at det er rett før de sprekker av stolthet :-D Så det er bare å glede seg til den skal gis bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. februar 2008 #313 Del Skrevet 17. februar 2008 Sååååå nydelig kjole! Du kommer til å stråle Og det er absolutt ikke for mye med tiara, så bare kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 17. februar 2008 #314 Del Skrevet 17. februar 2008 Kjolebildår?? Så eg ikkje har sitt?!? :dåne: *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 17. februar 2008 Men kjære pusi! Har ikke du fått? Har sendt deg PM for leeeeenge siden Men kan sende en gang til jeg - sånn for sikkerhetsskyld Du er søt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 17. februar 2008 #316 Del Skrevet 17. februar 2008 bilder??? hvorda...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 17. februar 2008 #317 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Men kjære pusi! Har ikke du fått? Har sendt deg PM for leeeeenge siden Men kan sende en gang til jeg - sånn for sikkerhetsskyld Du er søt altså! Uffda... nå eg litt uten grunn visst Har jo sitt kjolen din eg, de kom eg på når eg fekk PM fra deg men ikkje dessa bildene da... Dei eg har fått har du bukett og Syns absolutt du ska ha tiara, de va akkurat passe Tingeling (å me eeeeelske Tingeling!!!) Ser de e rette kjolen for deg, du har stjernår i augene Mannen din komme te å :dåne:!!!!! Uff eg e å blir en vims Endret 17. februar 2008 av hello kittyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 17. februar 2008 godt å litt av og til, vettu. Disse bildene er helt nye d. Sendte de - kremt - prøvde å sende de til deg i går kveld. Skjønner ikke hvor de har blitt av jeg da. De med buketten er fra september ca. Jeg eeeeeeelsker Tingeling (:juhu: nytt ord. Dette skal jeg adoptere ), og jeg har jo veeeeldig lyst å ha den da. Antar det blir min eneste mulighet til å bruke tiara Dessuten er jeg jo prinsessa til Kjære da - han kaller meg det hele tida. Så da bør jeg vel strengt tatt ha en liten tiara Det er nok Kjolen ja! Skjønner ikke at jeg var litt usikker på den en stund. Jeg elsker den! Satt og beundret den på PCen i går. Glemte å lukke et bilde, og det var liiiike før Kjære kunne sett det. Heldigvis hadde han sovna på sofaen. Skulle tatt seg ut :dåne: Så vi er nok to som er og blir en vims :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 17. februar 2008 #319 Del Skrevet 17. februar 2008 Ska se på de at nåken vilt fremmanes har fått kjolebildår av Anea istede for meg Du va så fine, så di blir sikkårt bare gla Tingeling e fantastiske :dåne: faktisk min o `store heltinne, sammen me Hello Kitty då (ikkje meg sjøl alså ........elle jo, de og ) Sko gitt høyra skuldrå mi for å vært Tingeling ei uke (då hadde eg blitt kvitt den dårliga skuldrå mi - to fluer i ein smekk ) Du trenge aldeles ikkje vær usikker på om du ska ha tiara å smykke, nydeligt va de!!!! Å duuuuuuuu, de e tje einaste mulighet for å bruke tiara, ikkje gløm me ska ha tiara vorspiel å gå ut på by`n i brudekjolane våre, litt sånn så Britney! Ser de fortsatt for meg Plutseligt fekk eg o lyst på en liten tiara men kjolen min e så mektige at eg må nok holda meg te de eg har sitt for meg heile veien: perler i øyrene, smykke me enkel perla å perle-bøyle i håre!! Men kansje eg må kjøpa meg en tiara bare for å ha an sånn så eg jørr me søøøte mini-beibi-kler; kjøpe di å jømme di vekk sånn at kjeresten ikkje ska tro eg e beibisjuke Oooo, eg e "skap-beibi-sjuke" Ha en goe kvell vennen, kjeresten vente i sofaen me nye episodar av House på dvd :juhu: Goe sendt din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 18. februar 2008 Ska se på de at nåken vilt fremmanes har fått kjolebildår av Anea istede for meg. Du va så fine, så di blir sikkårt bare gla. :skratte: Skulle ikke forundre meg. Skikkelig bridezilla på bekreftelsesjakt - "Har aldri møtt deg eller snakket med deg, men seeeeee på kjolen min!" :hoho: Å duuuuuuuu, de e tje einaste mulighet for å bruke tiara, ikkje gløm me ska ha tiara vorspiel å gå ut på by`n i brudekjolane våre, litt sånn så Britney! Ser de fortsatt for meg :hoppe::hoppe: JAAAAA! Det glemte jeg helt av! For et ubetalelig syn! Plutseligt fekk eg o lyst på en liten tiara, men kjolen min e så mektige at eg må nok holda meg te de eg har sitt for meg heile veien: perler i øyrene, smykke me enkel perla å perle-bøyle i håre!! Men kansje eg må kjøpa meg en tiara bare for å ha an, sånn så eg jørr me søøøte mini-beibi-kler; kjøpe di å jømme di vekk sånn at kjeresten ikkje ska tro eg e beibisjuke. Oooo, eg e "skap-beibi-sjuke" Nja... Du kunne da fint hatt tiara til kjolen din? Men da hadde det vel kanskje blitt finest å droppe smykke? Men jeg tror jeg stemmer for din løsning med perler. Er jo ikke hver dag man pynter seg med perlebøyle heller da Tror det er helt riktig til kjolen din. Gosj! Den kjolen er så fin altså. Må smile hver gang jeg ser den! Babysyk sier du? Vi er vel ikke babysjuke? Og jeg har baby... Tror babyer er litt som sko - man får aldri nok av dem (uten sammenligning forøvring ). Men nå må jeg springe og forhindre at den babyen jeg allerede har ikke spiser opp aloeveraplanten min Perfekt start på uken å lese et av dine herlige innlegg. Ha en stråååålende mandag så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå