Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Aneas bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet
:klemmer:

:skravle:

:ler:

:ler::ler::ler:

Typisk, herlige, lille deg!

Går litt tregt med meg om dagen. Venter på å få nett i den nye leiligheten, så er llitt isolert fra omverdenen om dagen. Merker hvor avhengig jeg er av å ha internett tilgjengelig! Blir helt stressa av ikke å ha tilgang :skratte:

Skrevet
Så godt å høre at alt står bra til med dere! :-D Flott at du og svigermor ikke har gått hverandre på nervene ennå - heldig du! Jeg har vært sammen med min siden i går kveld og holder på å gå bananas! :fnise:

Tenk at alle gjestene utenom en har takket ja! :juhu: SÅ GØY! :hoppe: Jammen ikke lenge igjen nå :-D Så bra du fikk gjort endel når du var hjemme nå :) Brukebuketten hørtes fint ut! Synes det er veldig fint selv med små runde! For du er ikke så høy du heller? Lurt å høre på de som skal lage for de er som oftest veldig flinke med slikt :)

Hehe. Har en sånn aktiv svigermor at jeg nesten ikke så noe til henne i løpet av de ukene vi bodde der. Kanskje det var litt av grunnen til at det gikk så bra :ler:

Neida - hun er skjønn. Har vært veldig heldig der!

Jeg er ikke så veldig høy nei, men ikke pitteliten heller da. Ble målt til 169 på svangerskapskontroll, og tror ikke jeg har vokst så mye siden da :fnise:

Blir litt høyere på bryllupsdagen da. Har dristet meg til ganske så høy hel, så jeg tror den legger til en 5-6 cm. Er det sånn at runde buketter er penest hvis man er lav?

Skrevet

Typisk, herlige, lille deg!

Går litt tregt med meg om dagen. Venter på å få nett i den nye leiligheten, så er llitt isolert fra omverdenen om dagen. Merker hvor avhengig jeg er av å ha internett tilgjengelig! Blir helt stressa av ikke å ha tilgang :skratte:

Hmmm, ja eg e visst de :fnise: herlige altså..nei uff, nå bare fjase eg ijenn..avåte lure eg på om eg ikkje e i stand te aent :sukk::skratte: Har de fint eg!!

Gratla me nye leiligheten :roser: Så godt å komma seg i hus!!!! Forde om eg syns den internett-tilgangen kan sparka seg sjøl i r*** å kjappa seg litt mær :slåss: åsså en store :klemmer: te den uvitande naboen så sørge for at Anea komme seg innpå nette likavel :skratte:

Nærme seg styggfort nå snuppis :overrasket: Såg du hadde fått visst datoen på utdrikningslage ditt, hehe, de jørr de nesten ennå mær spennanes de jo :ler: Åh, eg gruglede meg te mitt, eg har to tupper så koke ihop allslags galskap :hoho: Ser for meg litt av kvart :sjenert: Di kjenne meg jo temmeligt godt å vett ka eg e i stand te, så eg e redd de kan bli heftigt :skaal:

Nattå på meg visst...seie kjeresten min verfal :fnise:

Superkos sennes din vei :klemmer:

Skrevet

Hehe.. du snylter på naboen altså?? :lur:

Det er utrolig hvor avhengig man blir av internettilgang, mobiltelefon osv.. Og ikke minst nettbank!! Skjønner ikke åssen vi klarte oss før jeg.. :skratte:

Skrevet

Vi måtte jo ha levd i steinalderen :jepp:

Skrevet
Hehe.. du snylter på naboen altså?? :lur:

Det er utrolig hvor avhengig man blir av internettilgang, mobiltelefon osv.. Og ikke minst nettbank!! Skjønner ikke åssen vi klarte oss før jeg.. :skratte:

:fnise:

Jeg?

:engel:

Bare låne pittelittelitt

Vi måtte jo ha levd i steinalderen :jepp:

:fnise:

Hersens nettleveradør. Må forstå at jeg har et bryllup å planlegge :fnise:

Det måtte de ikke tenke på i steinalderen! Ingen antrekk og menyer og musikk å ta stilling til... Var vel bare å brumme og knurre litt og brife litt med slegga, så var den saken grei. :sengekos: og ferdig med det

:ler:

Gjest Ballerina
Skrevet
Det måtte de ikke tenke på i steinalderen! Ingen antrekk og menyer og musikk å ta stilling til... Var vel bare å brumme og knurre litt og brife litt med slegga, så var den saken grei. :sengekos: og ferdig med det

Det hørtes egentlig litt herlig ut å bare gjøre det slik

:skratte:

Skrevet
Hmmm, ja eg e visst de :fnise: herlige altså..nei uff, nå bare fjase eg ijenn..avåte lure eg på om eg ikkje e i stand te aent. Har de fint eg!!

Gratla me nye leiligheten. Så godt å komma seg i hus!!!! Forde om eg syns den internett-tilgangen kan sparka seg sjøl i r*** å kjappa seg litt mær åsså en store te den uvitande naboen så sørge for at Anea komme seg innpå nette likavel

Nærme seg styggfort nå snuppis :overrasket: Såg du hadde fått visst datoen på utdrikningslage ditt, hehe, de jørr de nesten ennå mær spennanes de jo. Åh, eg gruglede meg te mitt, eg har to tupper så koke ihop allslags galskap. Ser for meg litt av kvart. Di kjenne meg jo temmeligt godt å vett ka eg e i stand te, så eg e redd de kan bli heftigt :skaal:

Nattå på meg visst...seie kjeresten min verfal

Superkos sennes din vei

Tuuuusen takk! :kose:

Har vært og kjøpt blomster med MrsG, så nå er det blitt så koselig atte :jepp: I allefall så lenge døra til soverommene -kremt - roterommene er lukket :fnise:

Utdrikningslag 19. april ja. Oioioi. Er nesten mer nervøs for det enn for bryllupet jeg :hoho: Gudene vet hva de gale venninnene mine finner på.... :ler:

Skulle forresten gjerne vært flue på veggen i ditt utdrikningslag! :skratte: Kan se for meg at det kan bli en spenstig affære hvis venninnene dine ligner bare pittelitt på deg :sjenert::skratte:

Og jo: Du er herrrrrlig!!! :klemmer:

Skrevet

Det hørtes egentlig litt herlig ut å bare gjøre det slik

Hmmm... Jo... Ved nærmere ettertanke :skratte:

Men jeg liker vår versjon også jeg da! :ler:

Skrevet (endret)
Det Var vel bare å brumme og knurre litt og brife litt med slegga, så var den saken grei. :sengekos: og ferdig med det

Funke på meg ennå de der ass :skratte::skratte::skratte: Spesielt den delen me å briefa me sleggå :skratte::skratte::skratte:

:dåne: eg e dirty idag :sjenert: koss ska de gå når eg ska drikka :ol: ikvell :fnise:

Endret av hello kittyen
Skrevet

Bare fjasing på meg her inne i dag.

Lite bryllupsforberedelser om dagen som dere sikkert skjønner :legrine: Venter på mail med menyforslag fra lokalet (de er så uuuutrolig trege med å svare!).

Driver og grubler på hva vi skal ha som plan B i tilfelle møkkavær. Tror kanskje ikke lokalet er så egnet inne, så lurer på om vi må finne et alternativ. Men har ikke lyst å betale masse for å leie et lokale vi mest sannsynlig og forhåpentligvis ikke får bruk for.

Ellers har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha smykket jeg har kjøpt fordi det lyser juggel på alle nærbildene fordi det får sånn metallisk glans i seg av blitsen. :sur:

Så nå har jeg forelsket meg i dette da. Bare pittelitt dyrere :fnise:

Har bursdag snart da. Kanskje jeg skal hinte litt til Kjære :fnise:

Skrevet
Funke på meg ennå de der ass :skratte::skratte::skratte: Spesielt den delen me å briefa me sleggå :skratte::skratte::skratte:

:dåne: eg e dirty idag :sjenert: koss ska de gå når eg ska drikka :ol: ikvell :fnise:

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Tror jeg :dåne: her jeg sitter...

Skrevet
Skulle forresten gjerne vært flue på veggen i ditt utdrikningslag! :skratte: Kan se for meg at det kan bli en spenstig affære hvis venninnene dine ligner bare pittelitt på deg :sjenert::skratte:

Eg ska legga inn fotoforbud på de utdrikningslage der :hoho: Tryggast de tror eg :fnise: Jeeez for en jeng me galne damer :skratte: Versta e at di påstår di e tje sånn uten at di e me meg!! Forstår tje de der :sjenert::skratte:

Gjest Ballerina
Skrevet

Å, for et fantastisk nyyydelig smykke! :-D Du får hinte som en gal! Det er jo et som kan brukes til mye mye, så hvorfor ikke!

:klemmer:

P.S. VI har godt av fjas og tull også!

Annonse
Skrevet

:skratte::skratte:

Faktisk hørtes det ut som en ganske morsom og praktisk bryllupsplanlegging :ler:

:overrasket: Går ikke smykket ditt? Jammen, det var jo så fiiiint! Har jeg sett bilde med smykket inntil kjolen? *glemsom* Jeg prøvde mitt inntil kjolen min her en dag... ååååh :rødme: Heldig du som snart kan gå med hele stæsjet og bli gift fru!

Ellers en god helg til deg Anea! :klemmer: :klemmer:

Gjest *englefjes*
Skrevet
Ellers har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha smykket jeg har kjøpt fordi det lyser juggel på alle nærbildene fordi det får sånn metallisk glans i seg av blitsen. :sur:

Synes det er pent det andre du har også jeg....er det ikke det fra bildene?

men nydelig dette her også da :-D

Og aktiv hinting kan være meget nødvendig i blant :fnise:

Skrevet

Ååååå, de smykke va fiiint :hjerter: Stemme me deg for de smykke der, å viss kjeresten seie nei, så e me to mot ein å han må gi seg :hoho:

*kremt* Ønska de seg te bursdagen e jo ett alternativ ja :sjenert: Menneh...du vett den enklaste måten å få viljen sin på sant?!? Uten at en har bursdag :fnise: Koss tror du egentlig eg fekk lysastaken min så lett?? :skratte::fnise: Den va velfortjent sa kjeresten :skratte:

Skrevet
:skratte::skratte:

Faktisk hørtes det ut som en ganske morsom og praktisk bryllupsplanlegging :ler:

:overrasket: Går ikke smykket ditt? Jammen, det var jo så fiiiint! Har jeg sett bilde med smykket inntil kjolen? *glemsom* Jeg prøvde mitt inntil kjolen min her en dag... ååååh :rødme: Heldig du som snart kan gå med hele stæsjet og bli gift fru!

Ellers en god helg til deg Anea! :klemmer: :klemmer:

Tror du har sett bilder, men kan sende deg en ny PM hvis du vil.

Ja, smykket er kjempefint i virkeligheten. På bilder som er tatt litt fra eller uten blits også, men på nærbildene synes jeg ikke det ser noe pent ut pga det gjenskinnet. Bryllupsdagen er kanskje den dagen man blir tatt flest bilder av, så da vil man jo gjerne at det skal se fint ut.

Skikkelig irriterende :sur: Trodde endelig jeg hadde alt dette i boks. Men sånn er det når man er en av søstrene Vinglepettersen :ler:

Men jeg gleder meg veeeldig til å bruke kjolen uansett hvilket smykke det blir til :fnise: Føler meg som en prinsesse i den altså! Men det vet jo du alt om! Er ikke så lenge igjen for noen av oss da - selv om jeg er først ut :hoppe:

Skrevet
Synes det er pent det andre du har også jeg....er det ikke det fra bildene?

men nydelig dette her også da :-D

Og aktiv hinting kan være meget nødvendig i blant :fnise:

Joda, det er det på bildene. Men synes du ikke det ser veldig metallaktig ut på nærbildene?

Tror jeg skal hinte litt i kveld jeg, når Kjære kommer hjem og har dårlig samvittighet for at han har jobbet hele dagen :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...