Gå til innhold

Robinson 2007

Meaty

Anbefalte innlegg

Enig at det ville være synd om det er slik at det lønner seg å være i bakgrunnen og anonym og rotte seg sammen, og vinne Robinson. Være spak og svak jente og vente på at folka med tiltak skal ryke en etter en. Alle de som faktisk har GJORT noe på øya har jo blitt stemt ut - Kanskje er det bare filminga som gir oss dette inntrykket, men de jentene som (for å bruke Petters ord) bare "sitter og fletter håret til hverandre" fortjener ærlig talt ikke å vinne et slikt program.

Håper på Alice, tror hun er mest verdig vinner av de som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var bra at Bente gikk ut. Hun er falsk og blir sur og nedlatende når ting ikke går hennes vei. Synes faktisk at Alice også har vært ganske sleip. Det er grunnen til at hun har kommet så langt. De andre jentene har vært ærlige og ikke gått bak ryggen på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene sier selv at den som vinner er den som har spilt spillet best, så de er nok langt ifra så snille som det ser ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Alice jeg og.

Men huff, så tynne de jentene er blitt. Ser så stor forskjell fra presentasjonsfilmene deres. Vibeke var omtrent ikke til å kjenne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Alice jeg og.

Men huff, så tynne de jentene er blitt. Ser så stor forskjell fra presentasjonsfilmene deres. Vibeke var omtrent ikke til å kjenne igjen.

Enig!! Venninna mi trodde de viste video av en ny deltager når de viste presentasjonsfilmen av Vibeke igår :ler:

(Kanskje jeg skal vurdere å melde meg på til neste år :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På klippene fra neste ukes episode så det ut som om det var Anne-Grete og Ann-Kristin som satt igjen da de utstemte deltakerne var i gang med \"uspørringa\".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre jentene har vært ærlige og ikke gått bak ryggen på noen.

Men de hadde jo aldri vært der i dag om ikke de hadde vært på et lag med sterke menn som vant masse kamper, så ingen ble stemt ut. Jeg heier på Alice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

ÅÅÅ. Håper virkelig ikke AG kommer til finalen. Hun er den jeg har likt minst HELE tiden. Vet ikke hva det er med henne men har fått henne langt opp i halsen. Da håper jeg faktisk Anne Kristin vinner:)

Så det klippet fra øyrådet og da virka det kke som Alice var i finalen, på hvordan de to som satt igjen ble spurt. :(:( Dessverre. Men da krysser jeg fingrene for Vibeke, er jo nesten fra samme sted som meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realist?!

Det handler om å vinne et spill, ikke om å overleve på en øde øy!!!

Det er spillet som er hele greia og det var bare en grunn til at Peter ble tatt med som deltaker og det var for å skape spenninger deltakerne i mellom.

Hvilke av de tidligere vinnerne av Robinson vil dere kalle for en verdig vinner? Det er ikke konseptet, selv om også jeg kunne ønske meg det annerledes.

Jeg liker Alice og skulle gjerne sett henne som vinner men jeg tror ikke det kommer til å skje, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Christer sjæl da. Han var vel ikke akkurat noen verdensmester i overlevelse. Han vant fordi han spillte spillet riktig. Han gjorde ikke så mye at han stakk seg ut på noen måte, men han gjorde heller ikke så lite at han ble sparka ut i første øyråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om å vinne et spill, ikke om å overleve på en øde øy!!!

Det er spillet som er hele greia og det var bare en grunn til at Peter ble tatt med som deltaker og det var for å skape spenninger deltakerne i mellom.

Hvilke av de tidligere vinnerne av Robinson vil dere kalle for en verdig vinner? Det er ikke konseptet, selv om også jeg kunne ønske meg det annerledes.

Jeg liker Alice og skulle gjerne sett henne som vinner men jeg tror ikke det kommer til å skje, dessverre.

Jeg mener det var en verdig vinner ett år jeg... Han som vant kom seg gjennom på at han vant nesten alt som var, og i tillegg ikke var helt uomgjengelig.

I år tror jeg nok det blir en "intetsigende" vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Christer sjæl da. Han var vel ikke akkurat noen verdensmester i overlevelse. Han vant fordi han spillte spillet riktig. Han gjorde ikke så mye at han stakk seg ut på noen måte, men han gjorde heller ikke så lite at han ble sparka ut i første øyråd.

Han er fysisk sterk, og vat en del konkuranser. I tillegg er han en god taktiker, og spilte de andre opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som er igjen i år har jo vært anonyme - ikke gjort spesielt mye eller vært gode i konkurranser og derfor ikke blitt sett på som en trussel de andre vil stemme ut.

Alica har kanskje vært slu - men hun har vært uredd og virker som om hun kunne overlevd der alene - så hun får min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at Alice kommer til finalen. For på reklamen for søndagens episode, sitter Bente i finalen og sier "Jeg syns ikke de er noen verdige vinnere." Og det ville hun aldri sagt om Alice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...