Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #141 Del Skrevet 26. november 2007 Enig at det ville være synd om det er slik at det lønner seg å være i bakgrunnen og anonym og rotte seg sammen, og vinne Robinson. Være spak og svak jente og vente på at folka med tiltak skal ryke en etter en. Alle de som faktisk har GJORT noe på øya har jo blitt stemt ut - Kanskje er det bare filminga som gir oss dette inntrykket, men de jentene som (for å bruke Petters ord) bare "sitter og fletter håret til hverandre" fortjener ærlig talt ikke å vinne et slikt program. Håper på Alice, tror hun er mest verdig vinner av de som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #142 Del Skrevet 26. november 2007 Synes det var bra at Bente gikk ut. Hun er falsk og blir sur og nedlatende når ting ikke går hennes vei. Synes faktisk at Alice også har vært ganske sleip. Det er grunnen til at hun har kommet så langt. De andre jentene har vært ærlige og ikke gått bak ryggen på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 26. november 2007 #143 Del Skrevet 26. november 2007 De jentene sier selv at den som vinner er den som har spilt spillet best, så de er nok langt ifra så snille som det ser ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. november 2007 #144 Del Skrevet 26. november 2007 Håper Alice vinner! Av de som er igjen, er hun absolutt den mest verdige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Richard Skrevet 26. november 2007 #145 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Innlegget er slettet Glow mod Endret 26. november 2007 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 26. november 2007 #146 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2007 #147 Del Skrevet 26. november 2007 Heier på Alice jeg og. Men huff, så tynne de jentene er blitt. Ser så stor forskjell fra presentasjonsfilmene deres. Vibeke var omtrent ikke til å kjenne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2007 #148 Del Skrevet 26. november 2007 Heier på Alice jeg og. Men huff, så tynne de jentene er blitt. Ser så stor forskjell fra presentasjonsfilmene deres. Vibeke var omtrent ikke til å kjenne igjen. Enig!! Venninna mi trodde de viste video av en ny deltager når de viste presentasjonsfilmen av Vibeke igår (Kanskje jeg skal vurdere å melde meg på til neste år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #149 Del Skrevet 26. november 2007 På klippene fra neste ukes episode så det ut som om det var Anne-Grete og Ann-Kristin som satt igjen da de utstemte deltakerne var i gang med \"uspørringa\". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. november 2007 #150 Del Skrevet 26. november 2007 De andre jentene har vært ærlige og ikke gått bak ryggen på noen. Men de hadde jo aldri vært der i dag om ikke de hadde vært på et lag med sterke menn som vant masse kamper, så ingen ble stemt ut. Jeg heier på Alice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. november 2007 #151 Del Skrevet 27. november 2007 ÅÅÅ. Håper virkelig ikke AG kommer til finalen. Hun er den jeg har likt minst HELE tiden. Vet ikke hva det er med henne men har fått henne langt opp i halsen. Da håper jeg faktisk Anne Kristin vinner:) Så det klippet fra øyrådet og da virka det kke som Alice var i finalen, på hvordan de to som satt igjen ble spurt. :( Dessverre. Men da krysser jeg fingrene for Vibeke, er jo nesten fra samme sted som meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest realist?! Skrevet 27. november 2007 #152 Del Skrevet 27. november 2007 Det handler om å vinne et spill, ikke om å overleve på en øde øy!!! Det er spillet som er hele greia og det var bare en grunn til at Peter ble tatt med som deltaker og det var for å skape spenninger deltakerne i mellom. Hvilke av de tidligere vinnerne av Robinson vil dere kalle for en verdig vinner? Det er ikke konseptet, selv om også jeg kunne ønske meg det annerledes. Jeg liker Alice og skulle gjerne sett henne som vinner men jeg tror ikke det kommer til å skje, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #153 Del Skrevet 27. november 2007 Se på Christer sjæl da. Han var vel ikke akkurat noen verdensmester i overlevelse. Han vant fordi han spillte spillet riktig. Han gjorde ikke så mye at han stakk seg ut på noen måte, men han gjorde heller ikke så lite at han ble sparka ut i første øyråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. november 2007 #154 Del Skrevet 27. november 2007 Det handler om å vinne et spill, ikke om å overleve på en øde øy!!! Det er spillet som er hele greia og det var bare en grunn til at Peter ble tatt med som deltaker og det var for å skape spenninger deltakerne i mellom. Hvilke av de tidligere vinnerne av Robinson vil dere kalle for en verdig vinner? Det er ikke konseptet, selv om også jeg kunne ønske meg det annerledes. Jeg liker Alice og skulle gjerne sett henne som vinner men jeg tror ikke det kommer til å skje, dessverre. Jeg mener det var en verdig vinner ett år jeg... Han som vant kom seg gjennom på at han vant nesten alt som var, og i tillegg ikke var helt uomgjengelig. I år tror jeg nok det blir en "intetsigende" vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. november 2007 #155 Del Skrevet 27. november 2007 Se på Christer sjæl da. Han var vel ikke akkurat noen verdensmester i overlevelse. Han vant fordi han spillte spillet riktig. Han gjorde ikke så mye at han stakk seg ut på noen måte, men han gjorde heller ikke så lite at han ble sparka ut i første øyråd. Han er fysisk sterk, og vat en del konkuranser. I tillegg er han en god taktiker, og spilte de andre opp mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. november 2007 #156 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg heier på Alice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. november 2007 #157 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg heier på Alice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 27. november 2007 #158 Del Skrevet 27. november 2007 De som er igjen i år har jo vært anonyme - ikke gjort spesielt mye eller vært gode i konkurranser og derfor ikke blitt sett på som en trussel de andre vil stemme ut. Alica har kanskje vært slu - men hun har vært uredd og virker som om hun kunne overlevd der alene - så hun får min stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 28. november 2007 #159 Del Skrevet 28. november 2007 slettet fordi? det hadde du ingen grunn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #160 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tviler på at Alice kommer til finalen. For på reklamen for søndagens episode, sitter Bente i finalen og sier "Jeg syns ikke de er noen verdige vinnere." Og det ville hun aldri sagt om Alice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå