Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at Alice kommer til finalen. For på reklamen for søndagens episode, sitter Bente i finalen og sier "Jeg syns ikke de er noen verdige vinnere." Og det ville hun aldri sagt om Alice.

Jeg håper at dette er noe TV3 har gjort for å forvirre oss litt, det kan jo hende at Bente ble spurt om f.eks. hvorfor hun stemte på visse deltakere ved tidligere utstemminger? Bare en tanke altså...ren ønsketenkning kanskje, for jeg VIL at Alice skal vinne! :kjefte:

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg spent!!! Gleder meg vanvittig til klokka blir åtte! Robinson har alltid vært årets store høydepunkt for meg når det gjelder reality :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var greit nok at hun vant, hun virker jo hyggelig. Synes Anne Grete og Vibeke virker litt surere. Men jeg hadde håpet på Alice. Ingen av dem (utenom Alice) var vel egentlig noen Robinson-mennesker.

For øvrig så Vibeke helt annerledes ut med håret utslått og sminke på.

Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, den minst verdige vinneren i mine øyne :ler: Selv om jeg er enig med de andre at hun alltid er positiv og blid :)

:sukk: Enig med deg.

Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis?

Jepp, jeg måtte se to ganger, trodde jeg hadde fått nakne menn på hjernen og at jeg så syner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke litt rart at Peter verken fikk si noe før jentene kom, eller stille spørsmål til dem?

Sikkert klipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det ikke litt rart at Peter verken fikk si noe før jentene kom, eller stille spørsmål til dem?

Kanskje noen vennlige sjeler har spart oss for uttalelsenen hans.

Når det først ble de 2 i finalen, så syns jeg rett person vant.

Enig i det, men Alice hadde fortjent det mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...