Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

"Å....*snufs* Det å se Isaac....*snufs*...å se øynene hans lyse opp da jeg kom tilbake. Jeg er sikker på at han egentlig hadde lyst på meg."

Uæh. Jeg liker virkelig ikke den mannen! Mon tro om det tar lang tid før Se og Hør kommer med krigstypene sine: "Deltaker betalt for å forlate Robinson".

Sånn ellers synes jeg det var dumt at Isaac ble stemt ut. Han var virkelig en verdig vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pyshj, fyren er ikke farlig. Han er bare et prakteksemplar på hvor toskete en voksen mann kan oppføre seg når stoltheten hans får seg en knekk av det kvinnelige kjønn. Stakkars Peter :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter er iallefall en verdig vinner i motsetning til de hjernedøde kvinnfolka som ikke er opptatte av annet enn å ligge på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... i motsetning til de hjernedøde kvinnfolka som ikke er opptatte av annet enn å ligge på stranda.

Er du i slekt med ham eller? :fnise: Eller har vi fått besøk av fanden sjøl? Det der var jo ordrett det Peter sier...

Forresten, hva annet skal man gjøre på et sånt sted? Det er vel ikke særlig mer konstruktivt å stå og kaste kniv mot en blink.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter er da den mest forfengelige av alle, der han kladda på seg "krigsmalingen" sin :fnise:

Dessuten var gutta mest opptatt av å dominere de felles arbeidsoppgavene deltagerne ble satt til å gjøre, f.eks. flåtebygginga. Hjalp lite om jentene grep inn, de fikk ikke lov. Jentene hadde klart seg utmerket dersom guttene ikke var på øya. Hvorfor jobbe når gutta er desperate etter kapre jobbene fordi de da kan rakke ned på de late jentene? Næh.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter er iallefall en verdig vinner i motsetning til de hjernedøde kvinnfolka som ikke er opptatte av annet enn å ligge på stranda.

Peter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig synd at Peter fikk immunitet i dag og at Isak måtte ofres. Han hadde absolutt fortjent å vinne. Men da jeg så dagens kamp skjønte jeg Peter kom til å trekke det lengste strået. Han ser jo rett og slett helt sinnsyk ut. Og at en så voksen man kan få seg til å si så mye stygt er helt utrolig. Håper han er flau over dette i ettertid og når kanskje venner og familie ser dette på tv. Jeg krysser fingrene for at han ikke vinner årets Robinson. Av de som er igjen syns jeg Alice fortjener dette aller mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drittlei Robinson

Da Peter kom tilbake så sluttet jeg å se Robinson. Jeg ble så sinna at jeg skjelte ut tv og så gikk jeg!

Begynner å lure på om ikke Gunnar har fått betalt for at Peter skulle få komme tilbake istedenfor. Tv3 vil vel ha seere... men de vant ikke meg!

At en voksen mann kan sitte å rakke ned på damer/jenter på den måten er noe av det mest frekke jeg har hørt. Han der eier ikke respekt for jenter!

Nei dette var dårlig..... og at TV3 sender han innigjen når Alice sa rett ut at hun var redd han er lavmål. Dette er jo psykisk trakassering - og at de tillater dette er meg en gåte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Isak måtte forlate når Peter sitter igjen! Isak var en verdig vinner, Peter er det ikke!!

Knivkastingen var også patetisk. Skulle liksom "true" jentene virket det som! Åh, jeg dør....

Og når har det noensinne verdt plukket ut verdige Robinsonvinnere? Jeg hører Isak og Peter snakke om at de er verdige vinnere fordi de har vist at de kan overleve på en øde øy. Det er jo ikke det dette går ut på, det har vist seg gang på gang. Var Christer en verdig vinner? Og det året hun lille søte vant, var det Therese hun het - husker ikke helt. Hun satt der helt stille for seg selv og skrev dagbok, bidro ikke noe særlig og ingen så på henne som en konkurrent, de glemte henne og fikk derfor sjokk da de så at hun var igjen og hun vant Robinson det året. :ler: Skulle tro at ingen hadde sett Robinson før de meldte seg på.

Men jeg skjønner hvorfor han ble valgt ut, de velger ut deltakerne i forhold til hvor mye brudulje de kan bidra til i showet, for det er et show. Hvis alle hadde vært venner og forlikte så hadde det ikke blitt underholdning av det.

Og jeg skal ærlig innrømme at det er Peter som er årsaken til at jeg fortsetter å se på for jeg vilse hvor gærn han er i stand til å bli, og i håp om at han får en iq-oppgave som gjør at han ryker ut. Men hvem som bør vinne har jeg ingen formening om, ingen favoritter.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bra for spillet at Peter kom tilbake, selv om ikke jeg liker han. Synd at han fikk imunitet, gleder meg til å se at han blir stemt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Isak som en verdig vinner helt til han satt sammen med Peter og lo når han snakket dritt om jentene.

Tror heller ikke han hadde blitt stemt ut, hvis han hadde valgt en annen strategi, og tatt avstand fra Peter.

At Peter i det hele tatt får lov å være med er helt sykt. Mannen er jo farlig, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor fort guttene-mot-jentene mentaliteten dukket opp. Og det var gutta på øya som satte det igang. Fra første stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ikke jeg skjønner er hvorfor ikke Isak og Kenneth prøvde å skape en ny alianse med Alice og Bente? Både Alice og Bente vet at dersom jentealiansen klarer seg hele veien, så vil Bente bli stemt ut først, og deretter Alice. Dersom disse 4 hadde dannet en egen alianse, kunne de styrt spillet resten av veien.

Vitner ikke om mye intelligens blandt noen av gutta....... Kenneth som bla valgte kofferten sin, i stedet for å få 3 ekstra stemmer i øyrådet. Isak som med viten og vilje har vist frem hele tiden for en tøff konkurrent han er.

Peter kan jeg nesten ikke kommentere en gang, for jeg kjenner at jeg koker inni meg. Srå å rope og skrike så masse fæle skjellsord rett i tryne på Alice vitner om at mye selvinnsikt har han i allefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke jeg skjønner er hvorfor ikke Isak og Kenneth prøvde å skape en ny alianse med Alice og Bente? Både Alice og Bente vet at dersom jentealiansen klarer seg hele veien, så vil Bente bli stemt ut først, og deretter Alice. Dersom disse 4 hadde dannet en egen alianse, kunne de styrt spillet resten av veien.

Vitner ikke om mye intelligens blandt noen av gutta....... Kenneth som bla valgte kofferten sin, i stedet for å få 3 ekstra stemmer i øyrådet. Isak som med viten og vilje har vist frem hele tiden for en tøff konkurrent han er.

Peter kan jeg nesten ikke kommentere en gang, for jeg kjenner at jeg koker inni meg. Srå å rope og skrike så masse fæle skjellsord rett i tryne på Alice vitner om at mye selvinnsikt har han i allefall ikke.

De forsøkte å få med seg bare bente, fordi hun kanskje ikke ville hatt noe imot å ha med Peter videre.

De liker jo Peter, og ville heller hatt med han enn noen av jentene. Skulle de fått til en avtale med Alice måtte de jo tatt avstand fra Peter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forsøkte å få med seg bare bente, fordi hun kanskje ikke ville hatt noe imot å ha med Peter videre.

De liker jo Peter, og ville heller hatt med han enn noen av jentene. Skulle de fått til en avtale med Alice måtte de jo tatt avstand fra Peter.

Jeg tror de måtte tatt avstand fra Peter hvis de skulle fått til en avtale med Bente også.

Jeg tror egentlig ikke Isak og Kenneth liker Peter. De ville jo heller at Gunnar skulle komme tilbake. Men tror Peter har et psykologisk overtak på dem. Og tenk hvor sint Peter ville blitt hvis Isak og Kenneth ikke ville ha han med i sin allianse. :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...