Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

Utrolig kjipt for Gunnar. Jeg begynte virkelig å få sympati for ham. Han var på en måte underdogen som vant over alle forventninger.

Og hva tror dere kommer til å skje når Peter er tilbake? Jeg synes ikke han virker riktig navla som går rundt og kaller Alice for samebitch og stinkende drittkjerring. Ett er nå at han er en utrolig dårlig taper, men når andre deltakere sier at de faktisk er redde, så er det noe som ikke er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinduskarmen

Herregud for en grusom mann! Jeg håper virkelig han skjønner nå i ettertid hvor latterlig han fremstår! Stakkars barna hans..... :tristbla:

Og stakkars Gunnar! At Peter kommer tilbake betyr jo at han er for syk til å fortsette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, mannen er jo skummel. Stakkars kvinner som har hatt et samliv sammen med ham. Maken til kontrollfrik og helt mangel på perpektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker jo ikke helt fresk stakkar. Holde på sånn.. det er da bare et spill, og han har da faktisk spilt en del selv. Stakkar Alice ja, blir spennede å se hva som skjer i neste episode. Ingen av de andre deltagerene ønsket heller ikke Peter tilbake, så håper de støtter Alice mot Peter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Man skulle nesten tro at tv3 har holdt igjen Gunnar så han ikke skulle rekke 24 timers fristen bare for å få tilbake Peter og mer action :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skulle nesten tro at tv3 har holdt igjen Gunnar så han ikke skulle rekke 24 timers fristen bare for å få tilbake Peter og mer action :ler:

Hehe, ja hvem vet. Peter drar nok endel seere med den oppførselen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt for Gunnar. Jeg begynte virkelig å få sympati for ham. Han var på en måte underdogen som vant over alle forventninger.

Ja! Jeg likte han ikke i begynnelsen, da virket han litt klysete men nå har han kommet seg ned på jorda. Jeg var kjempeglad da han slo Peter med noen få hundredeler, men den gleden varte jo ikke lenge...

Dessuten har han gått bak ryggen selv, blant annet ville han jo tape en konkurranse med vilje for å få ut en av de andre jentene.

Nettopp, det er liksom greit for han å late som osv for at ting skal gå hans vei men når andre bruker samme taktikker mot ham nei da er det galt plutselig. Æsj jeg var så forbanna da han kom tilbake. Håper at Alice får revansj i en eller annen konkurranse, hun fortjener virkelig ikke all den dritten hun får av den idioten. :kjefte:

Peter - håper du leser dette: Du er en stor dust! Dra tilbake til Arnoldland der du kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortelle ham akkurat det du mener på facebook... Han har t.o.m. åpen profil.

Innlegget er endret, se KG`s regler

Glow mod

Endret av Glow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at Peter blir utvist av hele Robinson neste søndag. Det går ikke an og oppføre seg sånn. Han kalte tilogmed Alice for forpulte ludder :overrasket::kjefte:

TV3 burde IKKE godta dette, og mannen er jo farlig :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Det beste med hele greia er jo at han setter seg selv i et forferdelig dårlig lys. Ikke søren om jeg ville ansatt en mann som har oppført seg sånn på tv. Og jeg ville iallefall styrt unna å date han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord som kan beskrive han der Peter, annet enn at han er splitter pine gal!! Stakkars Alice...

Men det blir TV utav dette.... Men jeg er enig med Ulva35 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med hele greia er jo at han setter seg selv i et forferdelig dårlig lys. Ikke søren om jeg ville ansatt en mann som har oppført seg sånn på tv. Og jeg ville iallefall styrt unna å date han!

Ja, fy søren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinduskarmen

Det stod på facebook at Gunnar fikk 250 tusen for å ikke komme tilbake, men om det er sant vet man jo ikke... Det stod på fanclubsiden til Peter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod på facebook at Gunnar fikk 250 tusen for å ikke komme tilbake, men om det er sant vet man jo ikke... Det stod på fanclubsiden til Peter.

Ja det skulle ikke forundre meg. Vi får se hva som skjer i neste episode, hvis vi aldri ser noe mer til Gunnar så er det ugler i mosen. Også han som var SÅ innstilt på å komme tilbake til øya!

Har Peter virkelig en fanklubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første som slo meg når jeg så at Gunnar ikke kommer tilbake, var at han må ha blitt bestukket. Han var jo såå gira, og plutselig fikk han kjempevondt i ryggen. Rart hele opplegget.... Robinson crewet har nok sett for seg at det ble kjempebra TV ved å sende Peter tilbake. Sykt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Men det sitter sikkert masse damer der ute og er kjempebetatt av ham også - på samme måte som drapsmenn i fengsel får fanbrev! :overrasket: Han kommer vel i Se & Hør med ny dame snart, tenker jeg. Det er jo helt fryktelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i hvertfall at Alice ikke drar hjem. Hun sa jo noe om det i går, at dersom Peter kom tilbake var det kanskje på tide for henne å dra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øyboern

Peter er gutten sin det. Å spille et spill er greit så lenge de andre spiller hans spill, og ikke tenker selv. Makan, andre skal forstå og godta at det kun er et spill men det skal ikke han! Og Alice var ikke bare en bitch men den samiske bitchen også. For ikke å snakke om alt det han vrengte ut av seg i klippet om neste episode, tror jeg hadde sovet med et halvt øye om nettene etter det. :kjefte:

Men de fikk han vel tilbake for å lage liv tenker jeg, ble vel for kjedelig med Gunnar og alle vennene på stranden. Håper han får en oppgave hvor han må tenke og ikke kan bruke rå kraft.

Jeg er glad jeg ikke er dama til Peter, å være uenig med han er ikke noe sjakktrekk akkurat. :ler:

Det var ikke noe sjakktrekk det Fredrik hadde ut av seg i øyrådet heller, burde kanskje telt antall damer før han uttalte seg, da hadde han sett at damene var i flertall. Gjøk! :ler:

Det er lenge siden jeg har fulgt med på Robinson så i år tenkte jeg at jeg skulle gjøre det, men har ingen favoritter så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...