Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

Gjest x-robinson

Jeg er glad for at Peter er ute og det var veldig nervepirrende før han endelig var ute. Men samtidig blir det jo gudsjammerlig kjedelig å se på Robinson fremover, bare de snille og kjedelige igjen. :ler:

Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner, nå er det hipp som happ. Verdige vinnere av Robinson finnes ikke, i hvert fall ikke ut fra den definisjonen som enkelte legger til grunn for en verdig vinner. Christer selv vant jo ikke på grunn av sine evner til å overleve på en øde øy, han vant fordi han var sleip som en ål. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest x-robinson
Jeg synes faktisk Christer er en god programleder. Skulle gjerne ha sett ham lede flere program.

Ja da, han er en flink programleder, det er jeg enig og det er han vel ikke kritisert for heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Isak som en verdig vinner helt til han satt sammen med Peter og lo når han snakket dritt om jentene.

Tror heller ikke han hadde blitt stemt ut, hvis han hadde valgt en annen strategi, og tatt avstand fra Peter.

At Peter i det hele tatt får lov å være med er helt sykt. Mannen er jo farlig, det er det ingen tvil om.

Ja da mista jeg respekten for isak også :forvirret:

Fra nederste link: "- Jeg fikk en tekstmelding av sønnen min etter gårsdagens episode, og han skrev at han var skikkelig imponert. Han skrev at han var stolt, og at jeg er den eneste grunnen til at folk så på «Robinson». Han vet at jeg er verdens beste pappa, sier Peter. "

Fin rollemodell må jeg si.

Jeg synes faktisk det er skremmende at han blir stolt over faren sin som oppfører seg sånn jeg! :overrasket: Tenk hvordan disse ungene oppfører seg mot sine medelever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Jeg synes faktisk det er skremmende at han blir stolt over faren sin som oppfører seg sånn jeg! :overrasket: Tenk hvordan disse ungene oppfører seg mot sine medelever...

Ja, det er skremmende. Men i bunn og grunn er det jo ikke hans "skyld" at han er stolt av faren. Kan jo bare tenke meg hvordan man blir av å ha en sånn far. Enten tar man helt avstand fra det, eller så blir man helt lik. Desverre er det altfor mange barn som blir ofre for det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå er jeg spent!!

Jeg håper på å se Kenneth, Bente og Alice til slutt, så jeg håper virkelig Kenneth kommer tilbake....

Favoritten min tror jeg må være Bente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i utlandet og skulle se Robinson paa VGTV i dag, men som vanlig saa virket ikke den siste delen. :tristbla: Jeg gikk glipp av oyraadet, saa jeg lurer veldig paa hvem som ble stemt ut, og hvem stemte paa hvem? Ble Vibeke med paa allianse med Alice og Bente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg håpet på Bente også, og at Kenneth kom tilbake.

Den eneste som fortjener å vinne nå er Alice.

Synd at trekløveret Anne Grete, Vibeke og Ann Kristin skulle rotte seg sammen og stemme ut alle som hadde det minste snev av å fortjene å vinne. De er pinglete og kunnskapsfattige og kan knapt nok å fyre opp bål.

Den verste er AG med den fæle mustasjen på overleppa.

Irriterer meg noe jævelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også irriterer meg over Anne Grete sitt oppsyn.. Og Ann Kristin og Vibeke.. hehe!

Bra det snart er ferdig, sånn at jeg slipper irritere meg mer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt forferdelig at Bente gikk ut :( Jeg er dessverre redd at det blir enda en fra trekløveret i finalen, og da synes jeg faktisk ingen av de burde vinne. Det er bra Bente sa hun ikke synes Ann Kristin er en verdig vinner, for jeg synes hun bare har fjåsa seg igjennom hele serien...

Nå krysser jeg alle fingrene mine for Alice!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...