Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis?

Jepp! En nøtt til å dekke nøttene med... hvorfor får jeg plutselig bilder fra "Tre nøtter til Askepott" i hodet, mon tro? :klø:

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det var OK at AK vant slik finalen ble.

Dessuten, hun har jo hele tiden vært ærlig med hva hennes sterke side var - det var å bidra sosialt. Og det har hun jo gjort!

Og det samme skjer jo som Abraxas sier hvert år.. de andre stemmer ut de som er fysiske trusler. Dermed blir man sittende i finalen med de som er godt likt / ikke har blitt oppfattet som trusler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ble Anne Grethe og Ann Kristin i finalen, synes jeg det var helt greit at AK vant. Tror ikke man kan skille dem så veldig mye på arbeidsinnsats, og da synes jeg AK virket mer sympatisk.

For øvrig mener jeg at de som i dag melder seg på Robinson i den tro at det kun dreier seg om fysisk overlevelse (bygge hytte, tenne bål, hogge ved, fange fisk), er noe naive. Det er sjelden at den fysisk sterkeste/den mest mest overlevelsesegenskaper vinner. Forrige sesongs vinner, Stian (?), var vel blant de desidert fysisk svakeste, men han var stort sett venner med de fleste. Kan også huske iallfall én sesong til, der det var en svært "svak" deltaker som vant.

Ja, tror det var en Terese e.l. som satt stille og tilbaketrukket for seg selv og skrev i dagboken sin, og alle "glemte" at hun var der. :)

Alle de machomennene som kommer til Robinson og tror de skal vinne på grunn av at de "kan" overleve på en øde øy kan aldri ha sett programmet tidligere. Og så blir de så eplekjekke og kritiserer de som ikke bidrar like mye og vips så ryker de ut fort som svint. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...