Gå til innhold

Robinson 2007


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt sansen for Robinson, det er liksom den originale realityserien. Derfor følger jeg med i år også, ikke minst fordi man kan se det når man vil på VGTV. :)

Hvem synes dere bør vinne i år? Jeg har sansen for Alice, jeg synes hun virker temmelig oppegående og flink, og så driver hun ikke og syter og klager hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg i at Alice er en verdig kandidat til å vinne. Hun er flink til å jobbe og virker som hun takler en del av det å leve på øya, for eksempel lage bål. Synes også Jon Magnus og Isak virker ganske oppegående. Håper inderlig ikke at Peter eller Linni vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at Alice er en verdig kandidat til å vinne. Hun er flink til å jobbe og virker som hun takler en del av det å leve på øya, for eksempel lage bål. Synes også Jon Magnus og Isak virker ganske oppegående. Håper inderlig ikke at Peter eller Linni vinner!

Nesten som jeg skulle skrevet det selv dette. Jeg følger med på Robinson (nok en gang), og ser gjerne at en av de 3 som er nevnt her vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg heier på Alice! Mest fordi jeg gikk i klasse med henne på vgs og vet hvilke kvaliteter hun har, men også fordi jeg synes hun gjør en bra jobb på øya OG hun er et "grepa kvinnfolk" :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. hun Linni er så tragisk, ikke bare fordi hun er glamourmodell men hun gjør seg så til! Det er ikke mulig for en voksen dame å ha så barnslig stemme! Det er liksom så "her er jeg, se hvor søt og yndig jeg er!" :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Stine_*

Nå har jeg akkurat sett dagens episode, og ble nok litt skuffa over at John Magnus ble sendt hjem. Syns Robinson er underholdende, men det er litt irriterende når taktikkeri gjør at de sterkeste blir stemt ut tidlig. Hadde helst sett at Gunnar forsvant, for han virker så innmari slesk, men det er antakelig en viktig egenskap for kunne komme langt ;)

Av de som er igjen nå håper jeg at enten Isak eller Alice vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Jeg synes også det var synd at John Magnus ble sendt hjem. Hadde håpet på Fredrik eller Linni.

Jeg håper Alice vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på Robinson.

Men jeg blir så mange ganger irritert.. som da Peter kaller AG for en sleip person osv... når det er Peter som er sleipest. Det er jo han som har laget allianser... og nå er han sur for at AG har avslørt dem.

Så tenker jeg at Linni kom inn på dag 2... de skulle være helt sikker på at hun ikke røyk ut første dagen.. så da måtte de jo ha henne inn på en annen måte *lol*

Så lurer jeg veldig på hvorfor hun ikke blir stemt hjem? Får de noen kompensasjon for å ha henne der lengst mulig?? Hun skal jo liksom bruke tv for å bli kjendis. Det samme skjdde jo med hun andre puppe dama.. bare at hun lå kun og var lat hele tiden - men stemt hjem ble hun ikke. Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurer jeg veldig på hvorfor hun ikke blir stemt hjem? Får de noen kompensasjon for å ha henne der lengst mulig?? Hun skal jo liksom bruke tv for å bli kjendis. Det samme skjdde jo med hun andre puppe dama.. bare at hun lå kun og var lat hele tiden - men stemt hjem ble hun ikke. Merkelig...

Ikke egentlig så merkelig, for de andre deltakerne føler sikkert ikke noe særlig konkurranse fra disse damene, og stemmer derfor hjem de med mer muskler (og hjerne... :sjenert: ) som kan bli en større trussel i en evt finale.

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Det jeg lurer på er om Linni har masse sminke med seg? Hun ser jo alltid skikkelig sminka ut?

Permanent farge/sminke skaper ikke sotede øyer og så tykke øyevipper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge TV3s robinsonsider så stemmer det at hun hadde sminke som personlig eiendel. Akkurat det man trenger mest på en øde øy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun får nok noen egne fordeler den dama. Hun sa at hun hadde med barbersaker... men hun har nok også fått lov å ha med sminke også.

En glamourmodell som skal frem i media... kan jo ikke gå der nede ubarbert og usminket heller.... blir så irritert over sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Robinson, og her helt enig med de som mener at Alice bør vinne :)

Håpet også at Gunnae skulle bli stemt hjem sist gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, ei av jentene på lag sør sa nå: "Alice har vært her i 6 dager, vi andre i 21". Har tydeligvis ikke fulgt med godt nok, jeg... Hvorfor kom hun inn seinere?

Endret av La Luna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Hun byttet lag for seks dager siden, men har vært med fra starten.

Jeg synes riktignok det var en latterlig begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett øyrådet i dag, for den delen virket ikke på VGTV. Kan noen gi et lite resyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun byttet lag for seks dager siden, men har vært med fra starten.

Jeg synes riktignok det var en latterlig begrunnelse.

Ja, hun har sikkert gjort mer på de 6 dagene enn de andre jentene tilsammen har gjort på den tiden de har vært der. Jeg synes at Alice var kjempetøff som sa i fra hva hun mente om lathansene på laget hennes! Jeg har mye mer respekt for sånne folk enn de som går og baksnakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...