Gå til innhold

Robinson 2007

Meaty

Anbefalte innlegg

Huff... Men det sitter sikkert masse damer der ute og er kjempebetatt av ham også - på samme måte som drapsmenn i fengsel får fanbrev! :overrasket: Han kommer vel i Se & Hør med ny dame snart, tenker jeg. Det er jo helt fryktelig...

Alder: 16 1/2 år.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke noe sjakktrekk det Fredrik hadde ut av seg i øyrådet heller, burde kanskje telt antall damer før han uttalte seg, da hadde han sett at damene var i flertall. Gjøk! :ler:

Jeg tenker nok han visste godt at han kom til å bli stemt ut, så han ville sikkert gi dem et lite stikk på slutten. Og det så jo også ut som hun ene ble litt snurt, så det virket tydeligvis etter hensikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat reprien av forrige ukes Robinson og også reklamen for morgendagens episode. Fytti f.. for en utrolig kjip, ekkel idiot Peter er! Han kaller Alice et ludder, og sier at han kjente lukta av henne når han kom med båten... Hva gir han rett til å oppføre seg sånn? Hadde jeg vært Alice hadde jeg anmeldt han i ettertid for ærekrenkelser! Han spilte jo for søren spillet selv!

Utrolig selvopptatt, sur taper :( Få han ut sporenstreks, eller så boikotter jeg Robinson!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat reprien av forrige ukes Robinson og også reklamen for morgendagens episode. Fytti f.. for en utrolig kjip, ekkel idiot Peter er! Han kaller Alice et ludder, og sier at han kjente lukta av henne når han kom med båten... Hva gir han rett til å oppføre seg sånn? Hadde jeg vært Alice hadde jeg anmeldt han i ettertid for ærekrenkelser! Han spilte jo for søren spillet selv!

Utrolig selvopptatt, sur taper :( Få han ut sporenstreks, eller så boikotter jeg Robinson!

helt enig.. vinner petter skal jeg aldri mere se på dne tv serien!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt enig.. vinner petter skal jeg aldri mere se på dne tv serien!!!!

Han ryker snart ut. Enten denne eller neste episode. Jeg lover deg det Usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, han der Peter virker jo helt gæærn!

Skremmende å se hvor fælt han hater alle som ikke er enig med ham. Usj, for en uhyggelig type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kruspernille

Pleier det ikke å være sånn i finaleøyrådet at alle de utslåtte deltagerne etter sammenslåingen kommer tilbake og skal stemme frem vinneren? Isåfall har ikke Peter en sjangs til å vinne hvis han fortsetter med den syke oppførselen sin, og greier å komme seg så langt.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel har det vært sånn ja, at deltakerne stemmer på hvem av de to siste som skal vinne. Men jeg husker at de også avgjorde det med at seerne skulle ringe inn å stemme et år. Vet ikke om det var noen suksess da, siden deltakerne da måtte gå i flere måneder og vente på at en vinner skulle kåres.

Jeg sitter og ser på dagens episode, jeg synes Peter blir sykere og sykere. For en utrolig ekkel mann, gå og snakke så mye drit og drive og leke med kniv hele tiden og tro han er så tøff. Jeg begynner å lure på om ikke TV3 har funnet the missing link?

Ellers så synes jeg det er litt skuffende at ikke Isak og Kenneth tør å ta Alice og jentenes parti, de sitter der og ler av at Peter gjør narr av jentene (fikk ikke med meg hvem han hermet etter) og jatter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på TV3 nå, og fikk med meg da Peter kom tilbake.

Fy flate, jeg fikk helt hakeslepp av fyren!!!

Han virker jo ikke helt stabil akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så synes jeg det er litt skuffende at ikke Isak og Kenneth tør å ta Alice og jentenes parti, de sitter der og ler av at Peter gjør narr av jentene (fikk ikke med meg hvem han hermet etter) og jatter med.

Samme tenkte jeg. De var jo veldig negative til Peter de også, etter han ble stemt ut første gang.

Mannen er jo absolutt ikke god...

Dessuten var dagens robinsonkamp forferdelig. Ble kvalm bare av å se på, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også det var dårlig av Kenneth og Isak å ikke si noe til Peter, men bare sitte å jatte med!! Peter er utrolig barnslig!

Jeg skjønte at Peter kom til å vinne kampen når jeg så oppgaven! Desverre. Håper han ryker på huet og rævva ut fortest mulig.

Blir kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte at Peter kom til å vinne kampen når jeg så oppgaven! Desverre.

Nemlig, det er sikkert sånt han er vant til å spise i steinalderverdenen sin. Fy flate så forbanna jeg var da han fikk immunitet! :kjempesinna:

Håper det blir en IQ-oppgave i neste Robinsonkamp, da har han ikke nubbsjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at Isak måtte forlate når Peter sitter igjen! Isak var en verdig vinner, Peter er det ikke!!

Knivkastingen var også patetisk. Skulle liksom "true" jentene virket det som! Åh, jeg dør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en IQ-oppgave i neste Robinsonkamp, da har han ikke nubbsjans.

Det håper jeg også. Synd at Isak gikk ut ja, han er verdig. Nå håper jeg på Alice.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

slapp av folks, peter er onkel til venninna mi, og han er ikke farlig! Og han har just dradd til tyskland for å kjøpe bil, mannen som ikke har mye spenn til vanlig, så hvor fikk han dem fra? Vant robinson? Hmmmm! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nå en voksen mann så han har vel råd til å kjøpe seg bil, og da spesielt i utlandet hvor man kan ordne seg billigere. Håper for hans del at han ikke trengte å vinne Robinson for å kunne gjøre det!

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...