Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Misunner dere som skal på ultralyd snart. Det er så fantastisk :rødme: Min mann sier at hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt ett ul apperat og hatt ved siden av sengen! Men jeg tror han fikk lyst på det selv etter at han var med på ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på ultralyd i morgen og er spente. Håper alt er bra:)

Kjenner mye spark denne gangen. FØrste gangen kjente jeg dt ikke før godt over 20 uke, Nå har jeg kjendt det i ca fire uker :) Godt å vite at den rører seg :)

klem

Lykke til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Da har vi vært på den ordinære ul, men er ikke noe klokere... Det så ut til at barnet hadde det bra, men det var for lite til å måle. Hun mente at jeg var iallefal par uker kortere og at jeg måtte komme tilbake senere. Ikke så de på hjerte(heldigvis så vi jo at det slo) men ikke noe annet. Og hjernen skjekket hun heller ikke. Så jeg blei skikkelig lei meg fordi den var liten i vekst.

Jeg VET at det ikke kan stemme at jeg er to uker kortere. En uke javel det går ann, men ikke to uker. En test viser ikke positiv i uke 3..

Ringte legen min og jeg får en ny ul på tirsdag. Han har tatt tre andre ul på meg og vet at jeg har følt kurven etter de ukene jeg har tilsvart fra starten av.

Håper bare det at det var marskina(og den var elendig i følge jordmora)og at det blir mere positivt neste uke. At den volser som den skal selvom den var litt liten.

Hovedsaken var at den spiste og beveget seg :) Så finner vi ut av det. SKal tilbake på ahus om en måned også og ul.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en opplevelse... Men rart hun sa de ikke kunne måle. Jeg hadde en tidlig ultralyd for å fastslå termin. Da var jeg bare så vidt passert 12 uker og de målte uten problemer...

Klart feilmarginen er større når fosteret er så lite, men likevel da...

Godt dere så det var liv da, og at du får en ny UL av legen din. Ikke noe greit hvis en skal gå rundt å tenke på sånt :kose:

Ellers har vi ultralyd i dag vi da. Veldig spente både mannen og jeg... Håper vi får en litt mer positiv opplevelse... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ultralyden overstått. så en frisk og fin krabat. Alt var som det skulle være :rødme:

Så veldig klart ut som en liten :guttebaby:

Termin ble flyttet en dag til 1. juni. Så var jo omtrent det samme da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Da var ultralyden overstått. så en frisk og fin krabat. Alt var som det skulle være :rødme:

Så veldig klart ut som en liten :guttebaby:

Termin ble flyttet en dag til 1. juni. Så var jo omtrent det samme da :-D

Så herlig :rødme:

Gleder meg til tirsdagen nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig :rødme:

Gleder meg til tirsdagen nå ja :)

Det må du gjøre :-D

Kunne ligget der hele dagen jeg tror jeg :ler:

Sammenlignet bilde fra når jeg var på UL sist (12+5) og nå. Helt utrolig hvor stor forskjell det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Da var ultralyden overstått. så en frisk og fin krabat. Alt var som det skulle være :rødme:

Så veldig klart ut som en liten :guttebaby:

Termin ble flyttet en dag til 1. juni. Så var jo omtrent det samme da :-D

Gratulerer med :babygutt:

Da har vi termin samme dag :fnise: . Mensterminen min er 5. juni, så jeg lar tickeren stå på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med :babygutt:

Da har vi termin samme dag :fnise: . Mensterminen min er 5. juni, så jeg lar tickeren stå på den.

Takk :klem:

Morsomt med termin samme dag :-D Jeg hadde ingen menstermin jeg da... Ble gravid med en gang etter en SA. Så hadde et spenn på noen dager fra negativ test til positiv test. Mine to ultralyder har truffet sånn noenlunde midt i mellom de to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært å tatt ul tidligere og de har jo målt da. Men skjermen var så dårlig så sikkert derfor...

Nå ringte legen min meg i går og skal dit på tirsdag. Så får jeg se hva legen sier... Håper det er bedre ulmaskin der :)

Lykke til dere andre ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært å tatt ul tidligere og de har jo målt da. Men skjermen var så dårlig så sikkert derfor...

Nå ringte legen min meg i går og skal dit på tirsdag. Så får jeg se hva legen sier... Håper det er bedre ulmaskin der :)

Lykke til dere andre ;)

Klem

Rart de bruker så dårlig utstyr til rutine ultralyd... Er jo ikke den hyggeligste beskjeden å få.

Godt du er rolig, går sikkert bedre hos legen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden min ble fremskynda fra torsdag til i dag kl.ett!!

Bare en time til jeg får se den lille :) Kan nesten ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden min ble fremskynda fra torsdag til i dag kl.ett!!

Bare en time til jeg får se den lille :) Kan nesten ikke vente!

:hoppe: Så spennende! Masse lykke til!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultralyden min ble fremskynda fra torsdag til i dag kl.ett!!

Bare en time til jeg får se den lille :) Kan nesten ikke vente!

Så bra :-D

Da har du vel sett din lille allerede. Gikk alt bra? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er perfekt!! Kunne ikke vært bedre!

Terminen er nå 25.juni, og inni magen spreller en livlig, liten gutt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er perfekt!! Kunne ikke vært bedre!

Terminen er nå 25.juni, og inni magen spreller en livlig, liten gutt!

:)

Så herlig!!! :-D

Gratulerer så mye med den lille guttebabyen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt er perfekt!! Kunne ikke vært bedre!

Terminen er nå 25.juni, og inni magen spreller en livlig, liten gutt!

:)

Så bra.

Gratulerer med en :babygutt::blomst:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Mest av alt er jeg overlykkelig for at han er helt frisk og fin!

Fikk de klareste ultralydbildene jeg har sett. De var fantastiske.

Det er iallefall utrolig fint å se at det virkelig er noe der inne. En liten, fin gutt :)

Nå er det bare å finne navn.

Hadde masse jentenavn klare, men ingen guttenavn. Er så utrolig vanskelig!

Heldigvis har vi god tid på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også sliter med guttenavn. Jentenavnet var klart, men nå får vi bare vri hodet. Dukker nok opp noe...

Ikke sant det er utrolig :rødme: Rart å se hvor mye bevegelse det var der inne synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...