Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #521 Skrevet 10. oktober 2007 Mener du at det å benytte seg av bokklubbtilbudet gjensidig utelukker andre måter å tjene penger på? I så fall kan jeg fortelle deg at det ikke er tilfellet. det sa jeg ikke. jeg sa bedre måter. jeg kan tenke meg det ikke kommer til å bli helt problemfritt å holde følge på alle disse medlemsskapene (18 stk som det var for en her) i ettertid, og det er ikke snakk om mange bøker man får tilsendt som man da må betale retur-porto på, før man allerede har fått litt "uberegnede" utgifter...
MrsP Skrevet 10. oktober 2007 #522 Skrevet 10. oktober 2007 Tenk på h*n som har kommet opp med denne "geniale" ideen. Stakkars tufs... Når jeg meldte meg inn trykket jeg opp alle klubbene jeg kunne være medlem i i faner og meldte meg inn i tur og orden på 4 min Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg gjorde det på den måten jeg også,og jeg fikk 10 gavekort på mandag. Sambo meldte seg inn i 3 klubber igår,men har bare fått velkomst-mail fra 2.Der står det at han vil motta velkomstgaven om kort tid. Blir spennende å se om han får noe.(vi har jo samme adresse,og så brukte han samme mailadresse som meg)
Gjest :) Skrevet 10. oktober 2007 #523 Skrevet 10. oktober 2007 Fikk gavekort på mail, jeg. Veldig greit. Meldte meg bare inn i en klubb, da jeg føler at det omtrent er stjeling å melde seg inn når man knapt har interesse for bøker. Har tipset andre om det, da. Hadde jo vert kjempeflott om de kunne velge gavekort-tilbudet når de ble vervet, da hadde jo man fått vervepremier i bøtter og spann.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #524 Skrevet 10. oktober 2007 Så på telefonen min at noen hadde ringt meg. Ringte opp igjen og kom inn i telefonkøen til Bokklubben. Hadde ikke tid (eller lyst) til å sitte i telefonkø, men lurer jo veldig på hvorfor jeg har blitt oppringt. De har tydeligvis lett opp telefonnummeret mitt. Uff, liker ikke dette jeg. Har sikkert noe med alle gavekortene å gjøre.
Gjest Vampyra Skrevet 10. oktober 2007 #525 Skrevet 10. oktober 2007 Så på telefonen min at noen hadde ringt meg. Ringte opp igjen og kom inn i telefonkøen til Bokklubben. Hadde ikke tid (eller lyst) til å sitte i telefonkø, men lurer jo veldig på hvorfor jeg har blitt oppringt. De har tydeligvis lett opp telefonnummeret mitt. Uff, liker ikke dette jeg. Har sikkert noe med alle gavekortene å gjøre. Skremselspropaganda er fine greier
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #526 Skrevet 10. oktober 2007 Skremselspropaganda er fine greier Er det meg eller bokklubben du sikter til? Jeg driver i hvertfall ikke med skremselspropaganda, men ble en smule nervøs her. Liker ikke å bli oppring på denne måten. Jeg har heller ikke oppgitt mitt telefonnr. til bokklubben.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #527 Skrevet 10. oktober 2007 Så på telefonen min at noen hadde ringt meg. Ringte opp igjen og kom inn i telefonkøen til Bokklubben. Hadde ikke tid (eller lyst) til å sitte i telefonkø, men lurer jo veldig på hvorfor jeg har blitt oppringt. De har tydeligvis lett opp telefonnummeret mitt. Uff, liker ikke dette jeg. Har sikkert noe med alle gavekortene å gjøre. Glad jeg slipper vurdere om den er sann, har skjult nummer
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #528 Skrevet 10. oktober 2007 det sa jeg ikke. jeg sa bedre måter. jeg kan tenke meg det ikke kommer til å bli helt problemfritt å holde følge på alle disse medlemsskapene (18 stk som det var for en her) i ettertid, og det er ikke snakk om mange bøker man får tilsendt som man da må betale retur-porto på, før man allerede har fått litt "uberegnede" utgifter... Det er enklere enn du tror. Har vært "vanlig" medlem i flere av klubbene der, og logger meg på ca en gang i uken for å se om det er noe ok i hovedbøkene. Er det ikke det så avbestiller jeg nedover hele rekken.
Gjest Opa Skrevet 10. oktober 2007 #529 Skrevet 10. oktober 2007 Tviler sterkt på at Bokklubben gidder og har tid og ressurser til å sitte og ringe opp alle som har meldt seg inn de siste dagene som har fått flere enn ett/tre gavekort, om det var det Og om det her ikke var tull, så kan det jo hende at noe av det du har bestilt er utsolgt eller noe?
Jerle Skrevet 10. oktober 2007 #530 Skrevet 10. oktober 2007 Hadde du fått noen fra før? Nei, det var de første. (og eneste )
Gjest Madeline Skrevet 10. oktober 2007 #531 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Tviler sterkt på at Bokklubben gidder og har tid og ressurser til å sitte og ringe opp alle som har meldt seg inn de siste dagene som har fått flere enn ett/tre gavekort, om det var det Og om det her ikke var tull, så kan det jo hende at noe av det du har bestilt er utsolgt eller noe? Det var jeg som ble oppringt og det er ikke tull (var på jobb og logget meg derfor ikke inn). Tenkte litt mer over det etterpå og kom fram til at det nok har noe med at jeg ringte de i går (fra et annet nummer enn de ringte meg på i dag). Jeg hadde nemlig skrevet mail-adressen min feil da jeg meldte meg inn i den ene klubben. De skulle ordne dette. Ser at akkurat den bokklubben har jeg ikke fått registrert selv om jeg prøver og logge meg inn med medlemsnummeret. De var vel ikke så interessert i å hjelpe meg med å bli medlem i enda en klubb . Er likevel overrasket over at de har prøvd å ringe meg. Endret 10. oktober 2007 av Madeline
Annie Skrevet 10. oktober 2007 #532 Skrevet 10. oktober 2007 må stå dårlig til med økonomien når folk er så desperat etter å få gavekortene sine, selv etter at det er kommet fram at bokklubben ønsker å begrense hvor mange hver person kan få... og nei, jeg er ikke misunnelig på at jeg ikke meldte meg inn i alt som var mulig å melde meg inn i (har faktisk ikke meldt meg inn i noen av dem). tjener faktisk nok penger til at jeg kan betale for de bøkene jeg har lyst på uten å måtte være medlem i et helt år eller tenke på alt jeg må følge med på å avbestille. Når man snakker om å få en månedslønn i gavekort, så betyr det faktisk en del! Jeg syns det var en unødvendig kommentar, men fint for deg at du har det så bra
Gjest Tweek Skrevet 10. oktober 2007 #533 Skrevet 10. oktober 2007 Ingen som gidder å gi meg noe mer.. Jeg er jo bare medlem i 23 på tross at jeg meldte meg inn i 10, men det går ann å logge seg inn med et medlemsnummer til en klubb jeg ikke er medlem i likevel.
Midna Skrevet 11. oktober 2007 #534 Skrevet 11. oktober 2007 Nå har jeg fått enda ett gavekort :D Vet ikke om jeg tørr å bruke det med en gang jeg...
Arwen Skrevet 11. oktober 2007 #535 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fortet meg å bruke mine jeg. De har ikke lov til å ta betalt for varer vi har brukt gavekortene på så jeg hadde brukt de uten å være redd for regning i posten.
Gjest Vampyra Skrevet 11. oktober 2007 #536 Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje jeg burde bruke opp mine da
Gjest _Leela_ Skrevet 11. oktober 2007 #537 Skrevet 11. oktober 2007 Har nå foretatt mine første avbestillinger, fire bøker de gjerne vil sende meg... Gikk relativt kjapt, men må nok holde tunge litt rett i munnen og stikke innom siden jevnlig. En av bøkene hadde jeg faktisk litt lyst på da, innser at jeg nok kan bli fristet etterhvert, men nå er ikke økonomien der til å handle så mye.
Samba Skrevet 11. oktober 2007 #538 Skrevet 11. oktober 2007 Merkelige greier. Jeg har meldt minstemann inn i barneboklubben og 11 åringen inn i ungdomsboklubben. Jeg har fått, og handlet for 2 gavekort. Men i dag fikk jeg to nye gavekort! De må ha mye å styre med i Bokklubben for tiden. Jeg har selvsagt ingen planer om å handle for de nye 2000 kronene, om noen skulle være i tvil.
Samba Skrevet 11. oktober 2007 #539 Skrevet 11. oktober 2007 Kommer månedens bok opp lett synlig på "din side" eller må man finne den på en av de andre fanene? Så langt jeg kan se så er det enda ingen bøker å avbestille hos meg...
Susan Sto Helit Skrevet 11. oktober 2007 #540 Skrevet 11. oktober 2007 Kommer månedens bok opp lett synlig på "din side" eller må man finne den på en av de andre fanene? Så langt jeg kan se så er det enda ingen bøker å avbestille hos meg... Den kommer godt synlig opp midt på min side! Så du trenger ikke lete etter dem. Jeg har avbestillt 4 så langt. (Men ennå er jeg jo inne nesten hver dag og legger til bøker og ting i huskelista mi.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå