Gjest Alive Skrevet 9. oktober 2007 #341 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Bitt av basillen ... Endret 9. oktober 2007 av Alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. oktober 2007 #342 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg nettopp snakket med kundeservice i Bokklubben. Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk 3 gavekort i går. Det var også kun disse 3 klubbene som sto oppført under "mine meldemsskap" på nettsidene deres. Så jeg spurte hvor lang tid det ville ta før de andre medlemsskapene ville bli aktive. Da forteller damen at dette hadde visst "tatt helt av", og at det så ut som en del folk "misbrukte" dette tilbudet. Derfor hadde de valgt å legge inn en begrensning, og jeg ville ikke få flere gavekort. Som hun sa, og det står i medlemsbetingelsene; de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemsskapet, og kun mine tre første ble godkjent. Så da jeg spurte om de 7 andre klubbene jeg hadde meldt meg inn i, fikk jeg beskjed om at "nei, de har vi stoppet". Jeg forklarte at jeg hadde fått meldemsnummer på mail, men det var visst kun automatikk at siden sender ut en sånn mail om man fyller innmeldingsskjemaet korrekt. Jeg forstår det, det er programmet deres, de kan jo ikke sitte og godkjenne alt manuelt. Men jeg prøvde å si at om de bare annulerer medlemsskap ettersom de føler for, burde jo også jeg få en beskjed om dette? Om man ikke tar kontakt selv, så vil man jo da bare gå og vente på både velkomstpremier og hovedbøker, mens man i realiteten ikke er medlem i det hele tatt. Jeg sa også at jeg har tipset venner om tilbudet, som har meldt seg inn flere dager etter meg, og de har fått 10 gavekort uten noe tull. Da sa damen at "ja, det er noen som klarer å få meldt seg inn og få gavekort fra alle klubbene, men jeg vet ikke hvordan de gjør det", som om det var noe snusk vi drev med. Så begrensningene deres er visst litt etter humøret, og slett ikke likt for alle. Håpløst. Nå er jeg igrunn ganske skuffa, ettersom jeg har gledet meg til å fylle bokhylle og handle masse fine ting (ja, jeg er en av de griske kjærringene ) Men jeg er også ganske irritert, eller i det minste oppgitt, på Bokklubben. Det er jo tullete å kjøre en sånn kampanje, og så i etterkant se at "oi, dette tok visst helt av". Såppas burde de jo ha kunne forutsett, selv jeg kunne jo fortalt dem at dette ville være noe folk kom til å benytte seg av i stor skala. Æsj...oppgitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2007 #343 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg nettopp snakket med kundeservice i Bokklubben. Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk 3 gavekort i går. Det var også kun disse 3 klubbene som sto oppført under "mine meldemsskap" på nettsidene deres. Så jeg spurte hvor lang tid det ville ta før de andre medlemsskapene ville bli aktive. Da forteller damen at dette hadde visst "tatt helt av", og at det så ut som en del folk "misbrukte" dette tilbudet. Derfor hadde de valgt å legge inn en begrensning, og jeg ville ikke få flere gavekort. Som hun sa, og det står i medlemsbetingelsene; de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemsskapet, og kun mine tre første ble godkjent. Så da jeg spurte om de 7 andre klubbene jeg hadde meldt meg inn i, fikk jeg beskjed om at "nei, de har vi stoppet". Jeg forklarte at jeg hadde fått meldemsnummer på mail, men det var visst kun automatikk at siden sender ut en sånn mail om man fyller innmeldingsskjemaet korrekt. Jeg forstår det, det er programmet deres, de kan jo ikke sitte og godkjenne alt manuelt. Men jeg prøvde å si at om de bare annulerer medlemsskap ettersom de føler for, burde jo også jeg få en beskjed om dette? Om man ikke tar kontakt selv, så vil man jo da bare gå og vente på både velkomstpremier og hovedbøker, mens man i realiteten ikke er medlem i det hele tatt. Jeg sa også at jeg har tipset venner om tilbudet, som har meldt seg inn flere dager etter meg, og de har fått 10 gavekort uten noe tull. Da sa damen at "ja, det er noen som klarer å få meldt seg inn og få gavekort fra alle klubbene, men jeg vet ikke hvordan de gjør det", som om det var noe snusk vi drev med. Så begrensningene deres er visst litt etter humøret, og slett ikke likt for alle. Håpløst. Nå er jeg igrunn ganske skuffa, ettersom jeg har gledet meg til å fylle bokhylle og handle masse fine ting (ja, jeg er en av de griske kjærringene ) Men jeg er også ganske irritert, eller i det minste oppgitt, på Bokklubben. Det er jo tullete å kjøre en sånn kampanje, og så i etterkant se at "oi, dette tok visst helt av". Såppas burde de jo ha kunne forutsett, selv jeg kunne jo fortalt dem at dette ville være noe folk kom til å benytte seg av i stor skala. Æsj...oppgitt nå! Dette blir jo helt feil! Da skal de jo opplyse om det i medlemsbetingelsene, mer spesifikt enn å si at de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemsskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. oktober 2007 #344 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og ja... I følge denne damen jeg snakket med; medlemsskapene blir enten godkjent alle på én gang, eller kun noen, mens resten blir stoppet. Så om man har meldt seg inn i mange klubber på likt, så blir enten gavekortene sendt ut (omtrent) likt, eller bare stoppet. Vi får visst ikke gavekort "i puljer". Men om jeg veldig gjerne ville bli medlem i en av de klubbene de hadde stengt meg ute fra, da fikk jeg gjerne melde meg inn med det "vanlige" tilbudet deres, hvor man får velge 5 bøker i velkomstgave. Det var visst helt greit. For et opplegg... Lite gjennomtenkt markedsføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2007 #345 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og ja... I følge denne damen jeg snakket med; medlemsskapene blir enten godkjent alle på én gang, eller kun noen, mens resten blir stoppet. Så om man har meldt seg inn i mange klubber på likt, så blir enten gavekortene sendt ut (omtrent) likt, eller bare stoppet. Vi får visst ikke gavekort "i puljer". Men om jeg veldig gjerne ville bli medlem i en av de klubbene de hadde stengt meg ute fra, da fikk jeg gjerne melde meg inn med det "vanlige" tilbudet deres, hvor man får velge 5 bøker i velkomstgave. Det var visst helt greit. For et opplegg... Lite gjennomtenkt markedsføring. Men da godkjenner de jo medlemsskapet ditt da? Det er bare måten du vil melde deg inn på som de ikke godtar. Så det blir vel feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. oktober 2007 #346 Del Skrevet 9. oktober 2007 Uff, nå angrer jeg på at jeg ikke meldte meg inn før i dag:( Men har bare meldt meg inn i 2 enda så da kan jeg i alle fall melde meg inn i en til. Også tenkte jeg til å overtale kjæresten min til å melde seg inn.. (vi bor jo ikke sammen, men skal snart flytte sammen så det blir jo genialt sånn sett). Men utrolig dårlig av bokklubben da. De må jo opplyse om dette i medlemsbetingelsene! De burde jo også forstått på forhånd at dette kom til å ta av, men når de er så dumme så får de jammen ta konsekvensene av det... Føler meg litt grisk i dag ja! Men har bestilt flere bøker der før, og bestilte nettopp en bok som ikke går på gavekort. Så føler ikke at jeg har dårlig samvittighet heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #347 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har veldig lyst til å krangle på dette. De burde endre medlemsbetingelsene sine så fort som mulig, og gi de som ble medlem før medlemsbetingelsene ble endret de medlemsskapene og gavekortene de har krav på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. oktober 2007 #348 Del Skrevet 9. oktober 2007 Men da godkjenner de jo medlemsskapet ditt da? Det er bare måten du vil melde deg inn på som de ikke godtar. Så det blir vel feil? Ja, jeg får tydeligvis være medlem, men jeg får ikke lov til å "misbruke" tilbudet deres og få fler enn 3 gavekort... De har tatt seg vann over hodet, og nå blir alt bare rot for dem. Og jeg aner ikke om det er automatikk i utsendelse av gavekort også, men det virker jo isåfall rart at jeg får 3 av 10, mens samboer som meldte seg inn tre dager etter meg får 11 gavekort i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. oktober 2007 #349 Del Skrevet 9. oktober 2007 Helt enig i siste innlegg! Nå er jeg litt forvirret her. Er jo medlem fra før i bokklubben nye bøker. I stad sjekket jeg på min side på mine medlemskap. Når jeg trykket på registreringstidspunkt så stor alle medlemskapene. De jeg hadde registrert i dag stod der bare uten dato (sikkert fordi de ikke er registrert ordentlig enda og det er jo greit) Men sjekket nå, og nå står de der ikke lenger??? I tillegg så får man bonus på bøker man kjøper, og i stad stod det at jeg hadde 14 kr. Senere stod det 0 kr og nå har det gått tilbake til 14 kr igjen. Er det bare internettsiden som tuller? Håper ikke at jeg ikke har blitt fjernet fra de klubbene eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #350 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Jeg meldte meg inn i 7 av bokklubbene på fredag. Prøvde å gå inn på medlemsnr i dag, men maskinen fant meg ikke. Søkte så opp å få tilsendt det på nytt, men da eksisterte jeg ikke som medlem. Noen andre som har opplevd dette? Som nevnt før i tråden, nye medlemmer må godkjennes, og det kan ta noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2007 #351 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette blir jo skikkelig urettferdig?? Nå klager ikke jeg, for jeg har fått alle mine gavekort, men jeg synes synd på dere som ikke får... (Også er jeg veldig glad for at jeg ikke jobber på kundeservice hos Bokklubben... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 9. oktober 2007 #352 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde en liten mistanke om det, siden jeg bare hadde fått tre i dag. Menmen. Jeg er egentlig ganske glad for å få handle for 3000 også jeg da Men det er klart det er dumt at andre får, men ikke alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2007 #353 Del Skrevet 9. oktober 2007 i vår fikk jeg tilbud om 500kr i gavkort om jeg ble medlem et år til. fordi jeg hadde vert en så god kunde sto det på min side. jeg tenkte litt på dette og i mellomtiden, kanskje et par dager eller noe, så var tilbudet borte. hoohohohohohohoho. fikk tips om å velge meld meg ut, da fikk jeg tilbud om gavekort på 300kr. men litt sjukt at de skal trekke tilbake å slikt. får vi sånn der rabatt poeng av bøker kjøpt på gavekort? hohoohohohho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. oktober 2007 #354 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette burde jeg ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #355 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og nå virker ikke "Gave og utstyr"-sidene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. oktober 2007 #356 Del Skrevet 9. oktober 2007 Virker ikke her heller :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #357 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sålenge de har skrevet at de forbeholder seg retten å godkjenne medlemskap, så synes jeg at de har sitt på det tørre. Man kan ikke regne med at de vil godkjenne innmeldinger som ganske så tydelig er ren «utbytting». Det er jo bare å se på denne tråden, så ser man mange eksempler på folk som melder seg inn kun for å få gavekortene, og som sier de skal avbestille alle bøkene. Jeg synes man skal ha såpass selvinnsikt at man kan innrømme at det er litt snuskete å gjøre det. Jeg fikk selv 5 gavekort, og jeg innrømmer glatt at jeg synes det er gøy, men ganske tvilsomt! At jeg skulle blitt sur over at jeg ikke får 12, det er en helt vill tanke for meg. Urettferdig at noen får og noen ikke, ja, kanskje? Men her snakker vi altså om et gratistilbud, det er ikke slik at en av oss fikk den hofteoperasjonen vi trengte, og den andre ikke ... Så, det var gøy mens det varte, men jeg synes ingen har rett til å være sure over å «bare» kunne få 3000,- i gavekort gratis, selv om andre var raskere på labben og fikk mer. «Først til mølla» ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 9. oktober 2007 #358 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig med deg gjest, jeg er ikke sur for at jeg ikke fikk alle gavekortene. Jeg fikk jo 3 av dem, og er fornøyd med det! Men jeg må virkelig si at hvis bokklubben ikke trodde at dette tilbudet ville bli utnyttet, så var det en smule naivt etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #359 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig med deg gjest, jeg er ikke sur for at jeg ikke fikk alle gavekortene. Jeg fikk jo 3 av dem, og er fornøyd med det! Men jeg må virkelig si at hvis bokklubben ikke trodde at dette tilbudet ville bli utnyttet, så var det en smule naivt etter min mening. Det er en ting. En annen ting er at de sender tre gavekort, uten å gi noe som helst beskjed om at de andre ikke vil komme. Jeg kan logge inn på medlemsnummer i klubber som jeg ikke har fått bli medlem av. En hyggelig mail hvor det sto: "pga. stor pågang har vi desverre sett oss nødt til å begrense antall gavekort til tre stk. per person" hadde virkelig gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. oktober 2007 #360 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig med deg gjest, jeg er ikke sur for at jeg ikke fikk alle gavekortene. Jeg fikk jo 3 av dem, og er fornøyd med det! Men jeg må virkelig si at hvis bokklubben ikke trodde at dette tilbudet ville bli utnyttet, så var det en smule naivt etter min mening. Det er en ting. En annen ting er at de sender tre gavekort, uten å gi noe som helst beskjed om at de andre ikke vil komme. Jeg kan logge inn på medlemsnummer i klubber som jeg ikke har fått bli medlem av. En hyggelig mail hvor det sto: "pga. stor pågang har vi desverre sett oss nødt til å begrense antall gavekort til tre stk. per person" hadde virkelig gjort seg. Enig med dere begge. Ble ikke sur, bare oppgitt over dårlig gjennomtenkt opplegg. -og ja, shoppinggenet ble litt skuffa, men 3000kr å handle for er fortsatt topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå