Malama Skrevet 9. oktober 2007 #321 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er muligens nå jeg skal angre på at jeg ikke tok meg tid til å ordne dette før helga, da jeg ble oppmerksom på muligheten? Jeg er jo glad i bokklubber jeg. Har jo funnet bøker jeg har lyst å kjøpe der også. Kjøper bøker i nettbokhandler regelmessig, så hvorfor ikke som noen sier, benytte denne, som har fri posto og gunstie priser? (Idiotisk nok har jeg ikke tenkt på at de hadde nettbokhandel før, min kjære mann er jo faktsik medlem i en bokklubb (eller, JEG er medlem i en bokklubb han vil ha bøker fra...) så vi har jo hatt tilgang til denne bokhandelen hele tiden... Og vervepremier er fine greier. Jada, jeg skal fint klare å bruke noen gavekort på shopping der ja Men, om det ser ut til at de kanskje har blitt litt "strengere" etter at det tok av, eller i alle fall at ting tar mye mer tid, så kan jeg angre da, på at jeg ikke meldte meg inn på fredag, og min kjære mann også i noen. (med samme etternavn og samme adresse "sliter" jeg litt med å melde oss inn i de samme, men vi kunne jo fint meldt oss inn i halvparten hver da?) Jaja, vi får se om systemet fortsatt fungerer når somle-Malama endelig roter seg til å melde seg inn, eller om det er slutt på de gode tidene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. oktober 2007 #322 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fått tre gavekort.. Prøver igjen da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. oktober 2007 #323 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bestilte en del ting i går, og fikk mail i går kveld om at det er sendt allerede! Så de er i alle fall raske der, når man først får shoppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. oktober 2007 #324 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bestilte en del ting i går, og fikk mail i går kveld om at det er sendt allerede! Så de er i alle fall raske der, når man først får shoppa! Samme her - bestilte i går kveld, fikk melding om forsendelse på en del av tingene i dag tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2007 #325 Del Skrevet 9. oktober 2007 Samme her - bestilte i går kveld, fikk melding om forsendelse på en del av tingene i dag tidlig! Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. oktober 2007 #326 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bestilte en del ting i går, og fikk mail i går kveld om at det er sendt allerede! Så de er i alle fall raske der, når man først får shoppa! Jeg bestilte også i går og fikk mail om at deler av bestillingen var sendt ut i går kveld. Det var raskt ekspedert . Husker tidligere tider da jeg meldte meg inn i bokklubber for å få velkomsttilbudet. Da måtte jeg som regel vente et par mnd. før jeg fikk velkomstpakken. Nå er jeg utålmodig over å ikke ha mottatt alle gavekortene i de bokklubbene jeg meldte meg inn i på fredag og i går . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 9. oktober 2007 #327 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg fått tre gavekort, og gikk rett på shoppinga Mend et jeg ikke skjønner er at når jeg har lagd f. eks. to ting i handlekurva til 996,- så får jeg 200 kroner i rabatt.. Og det er uten å bruke gavekort. Er dette fordi jeg bestiller for første gang eller noe, eller er de bare ekstra snille? Jeg elsker bokklubben!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. oktober 2007 #328 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg også meldt meg inn:D Dette er jo helt genialt! Er medlem i en fra før og har meldt meg inn i en til. Men skal melde meg inn i flere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. oktober 2007 #329 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg fått tre gavekort, og gikk rett på shoppinga Mend et jeg ikke skjønner er at når jeg har lagd f. eks. to ting i handlekurva til 996,- så får jeg 200 kroner i rabatt.. Og det er uten å bruke gavekort. Er dette fordi jeg bestiller for første gang eller noe, eller er de bare ekstra snille? Jeg elsker bokklubben!!!!! Det hender enkeltting har en rabatt som ikke vises før man legger dem i handlekurven, har jeg funnet ut. Merkelig, men på en positiv måte... (Hva er det du prøver å bestille?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 9. oktober 2007 #330 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ok, fint å vite.. Blir positivt overrasket ja! Har brukt et gavekort på de to første sesongene i futurama, så nå skal jeg bestille de to siste! Genialt at de var enda billigere enn jeg trodde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. oktober 2007 #331 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde det samme problemet, men oppdaget at jeg hadde klart å skrive e-postadressen feil. Heldigvis noterte jeg meg medlemsnummeret som jeg fikk opp på nettsiden like etter innmelding. Dermed har jeg sendt mail til kundeservice og håper de får rettet opp mailadr. Jeg skal jo alltids få avbestilt hovedbøkene sidene jeg har medlemsnummeret, men jeg vil jo ha gavekortet mitt også. Var jo derfor jeg meldte meg inn i utgangspunktet. Har nå meldt meg inn i 6 klubber, men har bare fått gavekort fra en. *utålmodig* Jeg var utålmodig og ringte kundeservice for å få rettet opp mail-adr. Hun jeg pratet med skulle ordne det og kunne samtidig fortelle at de som legger inn feil mail. adr. vil få brev i posten. Ingen krise om en skulle skrive feil altså, men det vil jo ta desto lenger tid før en mottar gavekortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. oktober 2007 #332 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og så glemte jeg selvfølgelig å spørre hun på kundeservice om hvor lang tid det ville ta før innmeldingene mine blir registrert og jeg får gavekort . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. oktober 2007 #333 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå har jeg brukt 4 av mine 6 gavekort Håper de andre kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. oktober 2007 #334 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Jeg meldte meg inn i 7 av bokklubbene på fredag. Prøvde å gå inn på medlemsnr i dag, men maskinen fant meg ikke. Søkte så opp å få tilsendt det på nytt, men da eksisterte jeg ikke som medlem. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. oktober 2007 #335 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Jeg meldte meg inn i 7 av bokklubbene på fredag. Prøvde å gå inn på medlemsnr i dag, men maskinen fant meg ikke. Søkte så opp å få tilsendt det på nytt, men da eksisterte jeg ikke som medlem. Noen andre som har opplevd dette? Jeg står med følgende melding når jeg logger meg inn: Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer. Vennligst kom tilbake senere. Tar nok litt tid før de får registrert alle medlemskapene. Har nok vært litt pågang der i det siste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2007 #336 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fikk du mer enn 3 gavekort? (mener du skrev at du var medlem fra før og flink til å avbestille?) Ja, jeg fikk 7 gavekort og har fått nummer 8 på mail idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. oktober 2007 #337 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg fikk 7 gavekort og har fått nummer 8 på mail idag Supert, da er det håp for oss som ikke har fått alle enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2007 #338 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå er det bare Bokklubben Ungdom jeg ikke er medlem av (og Bokklubben Barn, men den henger sammen med Bokklubben Baby som Ephelille allerede er medlem av). Men jeg har jo ikke noen ungdom å melde inn... og Ephelille er jo bare 8 måneder Må jo skrive inn navn og fødselsdato på barne- og ungdomsklubbene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2007 #339 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare vær oppmerksom på at det tar litt tid før pakkene kommer frem etter at de er sendt. Var en tidligere som nevnte at det sendes som B-post. Masse pakker er på vei til meg, men ingen har kommet frem ennå. Den første ble faktisk sendt 30. september. Men vi har da tid til å vente litt på ting som er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #340 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare vær oppmerksom på at det tar litt tid før pakkene kommer frem etter at de er sendt. Var en tidligere som nevnte at det sendes som B-post. Masse pakker er på vei til meg, men ingen har kommet frem ennå. Den første ble faktisk sendt 30. september. Men vi har da tid til å vente litt på ting som er gratis Det tar i overkant av en uke. Men har en følelse av at posten kan faktisk ende opp med å slite nå og det blir verre. Bare håper de får inn mine snart, har ventet siden den 20 (Sær boksmak ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå