Gjest Tweek Skrevet 8. oktober 2007 #301 Del Skrevet 8. oktober 2007 Samme her. Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk bekreftelsesmail fra alle klubbene med én gang. I dag tidlig fikk jeg gavekort fra 3 av dem. Når jeg logger meg inn, og ser på oversikten over mine medlemsskap, ligger alle 10 på lista, men "innmeldingsdato" står kun på de 3 jeg har fått gavekort fra. Det samme har skjedd med meg å sambo, men på meg står det at jeg er medlem i 3 og 3 innmeldingsdatoer til de tre klubbene jeg har fått gavekort fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #302 Del Skrevet 8. oktober 2007 Står enda at jeg ikke er registrert, og at jeg må vente. Venta siden fredag jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 8. oktober 2007 #303 Del Skrevet 8. oktober 2007 Står enda at jeg ikke er registrert, og at jeg må vente. Venta siden fredag jo.. Nå har det vært helg siden fredag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 8. oktober 2007 #304 Del Skrevet 8. oktober 2007 Herregud, ro dere ned litt a'! Blir dere ikke litt flaue engang?????? Skulle tro dette var det største som hadde hendt dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #305 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå har det vært helg siden fredag da Jeg vet, men jeg klager likevel Tror neppe jeg er den verste med min ene lille klubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. oktober 2007 #306 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så mange griske folk, også blir dere sure om dere ikke får 10 gavekort MED EN GANG??? Griske kjærringer! Ikke sur, men av en eller annen mystisk grunn forventer i hvert fall jeg at motparten overholder sin del av avtalen når det er inngått en kontrakt. Motparten kan da i hvert fall ikke forvente at jeg skal overholde min del av avtalen heller. Synes du det er merkelig? Ro dere ned, og vent noen dager, så ordner deg seg nok for de aller fleste! Tror du!?! Nå ble jeg glad! Jeg hadde ellers tenkt å ligge våken i hele natt og bekymre meg om hvor mange gavekort jeg kommer til å få/ikke få :kaffe: . Skulle tro dette var det største som hadde hendt dere...Jammen atte, det er jo det! (I hvert fall siden Grand Prix i '78...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. oktober 2007 #307 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva med mp3 lydbøker???? Det står at de må betales med kredittkort, går det med gavekort også? noen prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. oktober 2007 #308 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg må også innrømme at jeg er litt utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 8. oktober 2007 #309 Del Skrevet 8. oktober 2007 Griske kjærringer! Søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. oktober 2007 #310 Del Skrevet 8. oktober 2007 Både jeg og sambo har sittet med trynet nedi hver vår laptop og shoppet gratis ting i hele kveld (Og jeg greide å avslutte det hele med å bestille en kåpe fra Asos i England - og den er IKKE gratis!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. oktober 2007 #311 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis andre lurer, så gikk det helt fint å kjøpe Mp3-lydbok med gavekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 8. oktober 2007 #312 Del Skrevet 8. oktober 2007 Både jeg og sambo har sittet med trynet nedi hver vår laptop og shoppet gratis ting i hele kveld Fikk du mer enn 3 gavekort? (mener du skrev at du var medlem fra før og flink til å avbestille?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. oktober 2007 #313 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fått tre, og det har pappa også. Litt rart at det ikke har kommet flere. Pappa har aldri vært registrert der så det kan ikke ha noen sammenheng med tidligere medlemsskap. Dere som bare fikk noen av gavekortene, har dere fått resten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 23 Skrevet 9. oktober 2007 #314 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har også bare fått tre...... I natt. Har meldt meg inn i 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #315 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har også bare fått tre, selv om jeg har meldt meg inn i flere. Eller, har ikke fått gavekortene enda, men det har kommet opp tre klubber på sidene mine. Så regner med at jeg får tre snart. Mulig det er slik at tre klubber registreres automatisk, og at resten må gjøres manuelt? Hvis det er slik at de har endret det til at kun tre medlemsskap er tillatt så kommer jeg nok til å klage på det. For da burde de endre det i medlemsbetingelsene først, før de innfører det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. oktober 2007 #316 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har nå fått 3 gavekort. Har meldt meg inn i 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 9. oktober 2007 #317 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg meldte meg inn i fire på torsdag, fikk alle fire gavekortene fredag morgen. Igår meldte jeg meg inn i 2 til, og fikk begge gavekortene i dag tidlig Tror det bare tar litt tid innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Gjest som rett over Skrevet 9. oktober 2007 #318 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg meldte meg inn i fire på torsdag, fikk alle fire gavekortene fredag morgen. Igår meldte jeg meg inn i 2 til, og fikk begge gavekortene i dag tidlig Tror det bare tar litt tid innimellom. Det er det jeg egentlig regner med jeg også. Vi har jo denne tråden så vi kan se om andre får resten av gavekortene eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. oktober 2007 #319 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har eksperimentert litt (Jeg er som nevnt nysgjerrig av natur ... ) siden jeg tilhører de som kun har fått tre gavekort selv om jeg meldte meg inn i seks klubber samtidig for snart 14 dager siden. I går kveld sendte jeg en ny innmelding og i dag hadde jeg fått enda et gavekort. Det later altså til at de, i hvert fall i noen tilfeller, kun godtar tre innmeldinger som gir gavekort samtidig. Nå har jeg imidlertid altså sendt en forespørsel tl kundeservice vedr. dette som som jeg venter svar på. Hilsen fra den grådig kjerringa Endret 9. oktober 2007 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2007 #320 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg meldte oss inn i 3 på torsdag, fikk tre gavekort i går. Meldte meg inn i to nye i går og fikk to nye gavekort i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå