Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No har eg ikkje fått nokon teite gåver av kjæresten min, men på ungdomsskulen hadde eg litt hakeslepp ei julaft. Frå den eine kompisen min fekk eg eit mangefarga garnnøste. Og frå ein anna kompis ein vedkubbe(!) Ikkje akkurat dei gåvene eg har sett mest pris på, men eg må innrømme at eg har ledd litt i ettertid. Det kan dog ikkje måle seg med utstoppa ekkorn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke påstå at det var den værste gaven jeg har fått men akkurat da var den det. Jeg hadde nettopp(1mnd) fått meg bil og når bursdagen min kom sa sambo at pakken ikke var det det sp ut som. Han hadde pakket det inn litt improvisorisk på jobb. Han jobbet da hod en toyotaforhandler. Uansett begynner jeg å pakke opp og det første jeg ser er en eske med en bilstereo. Jeg blir så glad ,for det er ikke det i bilen min. Men når jeg tar opp esken er den tom. Gaven min va innpakket i det ved siden av, stereoesken var der bare for å holde gaven min rolig. Jeg fikk en wok-panne. Har aldri vært så skuffet. Hadde nevt for sambo et halvt år tidligere at jeg ønsket meg wokpanne så han hadde kjøpt den han da. Stakkars sambo. Det eneste jeg fikk ut var "jeg ble litt skuffet jeg" etter at jeg hadde takket selvsagt :P Det værste er at sambo ikke er så glad i wok så vi har bare brukt pannen to ganger på et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sammen med exen fikk jeg alt fra dobørste og fotoalbum via sprettball og opptrekksmus til perlearmbånd.

Jepp, et år fikk jeg en dobørste til jul. Kostet omtrent 10 kr på IKEA. Tror ikke jeg fikk noen andre gaver heller. Ble glad allikevel jeg, for jeg ville jo ha en ny dobørste!

Og siden jeg stort sett kjøper det jeg har lyst på når jeg har lyst på noe, så er det ikke akkurat lett å finne gaver til meg. Får angst av tanken på at kjæresten min skal kjøpe klær eller smykker til meg; jeg har en rimelig spesiell stil og vil absolutt IKKE føle meg tvunget til å gå med noe jeg ikke liker.

Et annet år ga jeg opp å finne noe å ønske meg, så jeg gikk for "noe lite og gult" og fikk en sprettball. Mye moro den juleaftenen.

Leste en del av svarene her høyt til min nåværende kjæreste og vi hadde en god latter om hvor kravstore og utakknemlige enkelte personer i denne tråden er...

Om vi skal snakke om dårlige gaver generelt, så fikk jeg en interessant gave av en kamerat for noen år siden (det må sies at jeg ikke forventet gave, og ikke møtte ham ofte så jeg hadde ingen gave til ham heller). Anyways, jeg fikk jeg boks med kaffe. Jeg drikker ikke kaffe.

Min nåværende kjæreste har jeg avtalt med fra starten av at vi dropper gaver, og det fungerer utmerket for meg iallefall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

verste og verste, det var vel heller morsomt men;

Vi var og gjorde siste innspurt av julehandelen vår første jul sammen, og i den anledning prøvde jeg diverse klær. Kjæresten min kom bort til prøverommet jeg sto i med en skikkelig "mormor" nattkjole, rød med bamse på og lange ermer osv. Jeg vinket den vekk som i "haha, nei aldri" og trodde han bare tullet. Han derimot synes den var søt og trodde jeg smilte og lo fordi jeg var enig! så da denne dukket opp under juletreet fikk jeg meg et sjokk, men også en god latter. Jeg virket nok litt utakknemlig der å da :P

Skal sies at han ellers er svært flink med gaver, og nattkjolen var ikke det eneste jeg fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Blå skittentøykurv i plastikk.

2. Nelliker

3. Grønn kjole- 2 str for stor samt en sort, gjennomsiktig kjole: begge kjøpt i Sverige så jeg kunne ikke bytte de.

4. SPISSE , stygge sorte sko kjøpt i Tunisia.

5. Diger gullring med masse fake edelstener også kjøpt i Tunisia.

Alle fra samme kjæreste, som nå selvsagt er en eks!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest najki

Kommer ikke på noen spesiell dårlig gave fra en kjæreste, men min tante gav meg et år en driiitstygg stringtruse som var alt for stor. Den hadde ingen lapp eller noe, og så egentlig litt ut som den var hentet fra hennes undertøyskuff...

Av min svigermor fikk jeg i fjor et belte til å ha i livet (jeg var svært skeptisk til sånn stil-på meg selv) og en tannbørsteholder. Samlet kostet denne gaven 229,- eller noe sånt. Hennes andre svigerdatter fikk et gavekort på 800,- på et kjøpesenter og et smykke. Trenger jeg å nevne at jeg følte meg mindre godkjent?

Ellers kommer masse postordrenips og hjemmestrikkede sokker i et utalls farger fra farmor hvert år. Sokkene er i og for seg greie nok, men jeg har nevnt det gang på gang at jeg liker de ensfargede og kjipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det verste jeg har fått må vel ha vært en modell av bilen jeg var i ferd med å kjøpe meg akkurat da. Tanken var sikkert god, men jeg kan altså ikke fordra "nips" - det blir alltid nok rot i hyllene. Samme fyren fikk det også for seg at han skulle gi meg valentinspresang det første året vi var sammen. Resultat: En hjerteformet skål med tørkede blomster oppi :sur: . Igjen - tanken var god, men for det første ...nips atter en gang, og for det annet : jeg er ikke fan av Valentinsdag i det store og hele.

Men når det er snakk om fæle presanger så er det slett ingenting som slår den grusomme blomstervasen i keramikk som jeg fikk av en venn av familien da jeg var tenåring. Ingen ekser har klart å overgå den i "elendighet". (Tror jeg klarte å miste den i en flyttesjau. Så synd....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har aldri fått noen gave av han som kaller seg kjæresten min. Kan jo være fordi han generelt driter i alt som heter bursdag og jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Vanessa_*

Hmmm.. en minitayr varmevifte, eller hva jeg skal kalle det.

Ser ut som en sykkelhjelm, man kan sette ved føttene også spyyyyr den varm luft i et par min før den slår seg av.

Den spyr også høye strømregninger. Jippi!

Skal nevnes at han kviet seg for å gi den til meg, for han var veldig flau over gavevalget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

En jeg var sammen med før snakket masse om julegaven jeg skulle få av han. Han hadde lagt ut om hvor spesielt det var for han "å kunne gi dette til meg". Gave fra hjertet hans, til mitt.

Da jeg fikk gaven hadde den et håndskrevet kort på, hvor han skrev ned hvor mye denne gaven betydde for han (som han allerede hadde sagt tusen ganger). Han hadde virkelig lagt sjela i dette kortet også (han hadde dysleksi og hatet å skrive). Dere kan tro jeg var spent!

... Jeg pakket opp en CD med Dio. For det første har jeg aldri hørt på Dio, for det andre liker jeg ikke sånn musikk. Skrudde den på èn gang, og hørte et par sekunder på hver låt. Ga den senere bort til kjæresten til søstra mi..

Av en annen eks fikk jeg et smykke med forbokstaven hans på :ironi:

FOrrige bursdag fikk jeg ingenting av kjæresten (hadde bursdag på søndag). Han fortalte jeg skullle få gaven dagen etter (overraskelse). Han tok meg med i en sportsbutikk, og sa "Hent noe du vil ha, jeg betaler. ca. 500,-"

:roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboern har vært sammen i mer enn ti år. Det har vært gaver som har vært helt på jordet, men så lenge tanken ligger bak er jeg like glad.

Men, de siste to årene til bursdagen min har han gitt meg...ingenting! Og da mener jeg ingenting, ikke en blomst, kakebit eller engang en sjokolade.

Nå er jeg ikke særlig kravstor, men jeg har brukt masse tid og penger på bursdagene hans. Jeg har tatt han med ut på middag, bakt kake og brukt mye tid og penger på å finne den perfekte gaven.

Kjenner jeg blir litt skuffet når han utpå ettermiddagen grynter frem: "Åja, du har vel bursdag i dag. Gratulerer med dagen". :bursdag: to me.... :ler:

Har en snikende følelse av at jeg risikerer et kortvarig hukommelsestap når bursdagen hans nærmer seg neste år :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den værste gaven må vel ha vært i 5. klasse da min kjæreste slo opp med meg fordi han ikke ville kjøpe gave til meg :fnise:

Det var ganske så trist da, men syntes det er ufattelig søtt og fniser av det den dag i dag.

Hvem ante at min manns barndomskjæreste var på KG! :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var femten og hadde min første kjæreste fikk jeg én stk kondom med banansmak fra han da han hadde vært i syden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal svare dampstrykejernet eller stekepannen jeg fikk av mannen til jul for endel år siden :ler:

... eller det nydelige undertøysettet i silke som bare dekket halve puppene og trusen såvidt dekket halve rumpen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ein eks fikk eg ein ring. Billig juggel med falsk diamant - i størrelse enorm. Kunne nesten presse to fingre inn i den.. Var glad først, men når den ikkje passet, kunne byttes eller stilles så var det egentlig litt meir skuffende.

Av svigers (som eg knapt hadde snakka med på det tidspunktet) har eg fått "sexy" stringstruser som var altfor store og "sexy" nattkjole som også var for stor. Eg mistenker at de håpte på at det kanskje kunne sette fart på barnebarn-produksjonen. :gjeiper:

Har også gitt ein fæl gave til kjæresten. Var på ferie med familien rett før vi flyttet sammen, kom over ein morsom liten figur som eg bestemte meg for å kjøpe med til han som ein tullegave: ein mannegris som har ein damegris "sittende" på fanget og begge sikler/svetter. Har den ennå, ligger i kjelleren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...