Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

ååå nå er det bare et par dager igjen. så spennede. Skal i bryllup selv på lør så ska tenke på deg da. Masse lykke til. Og kjempeflott at det blir knallvær! Håper alle her inne får fint vær på dagen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sånn at man må trykke kirkeprogrammene selv, eller er det noe kirken kan ordne? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man må trykke kirkeprogrammene selv, eller er det noe kirken kan ordne? :klø:

tror det varierer fra sted til sted.. vi må gjøre det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg laga mine............eeee, eg meine våre :fnise: kjerkeprogram på pc igår; pinnenkelt så ongane i barnehagen seie :hoho: Mangle bare salmene å bekreftelse fra kantor så kan eg kopiera opp :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Pinnenkelt e et glømt ord! Mååå bruka det igjen! :hoppe: *sparke meg sjøl i rompå ein gang te for å gå ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinnenkelt e et glømt ord! Mååå bruka det igjen! :hoppe: *sparke meg sjøl i rompå ein gang te for å gå ut*

Tror eg ska starta ein tråd me glømte ord her inne :fnise: eg kan mången :dåne: pluss endel egenkomponerte :hoho:

Greit at eg overtar dagbokå di elle??? :skratte: sorry......:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra du hehe. bare koselig det :) har ikke hat tid til å skrive så mye her selv i det siste så.. litt kitty-underholdning er kjekt å ha! :fnise:

såååååe....

to dager igjen.. eller... nesten bare ett døgn!

fått gjort endel idag, ferdig med bordkort, sanghefter, skal hente kirkeprogrammene imorra (glemte det idag for sikkerhets skyld... jaja)

gubben har leid musikkanlegg og pussa lysestakene vi har leid hehe.

også klarte jeg ikke å la være å gi han "morgengaven" hans da.. dumme dumme meg.. men men.. :)

han ble kjempeglad da, litt rørt faktisk. *snufs*

(han fikk et dørskilt, med etternavnet hans og våre fornavn under.. og han skjønte faktisk at jeg tar hans navn, helt av seg selv! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra du hehe. bare koselig det :) har ikke hat tid til å skrive så mye her selv i det siste så.. litt kitty-underholdning er kjekt å ha! :fnise:

såååååe....

to dager igjen.. eller... nesten bare ett døgn!

fått gjort endel idag, ferdig med bordkort, sanghefter, skal hente kirkeprogrammene imorra (glemte det idag for sikkerhets skyld... jaja)

gubben har leid musikkanlegg og pussa lysestakene vi har leid hehe.

også klarte jeg ikke å la være å gi han "morgengaven" hans da.. dumme dumme meg.. men men.. :)

han ble kjempeglad da, litt rørt faktisk. *snufs*

(han fikk et dørskilt, med etternavnet hans og våre fornavn under.. og han skjønte faktisk at jeg tar hans navn, helt av seg selv! :hoho:

Åååå! Så koselig! Høres ut som han ble kjempeglad.

:fnise: Sånn som meg du - Klin umulig for å holde på en hemmelighet. Lurer på når jeg skal røpe meg på bryllupsnattsplanene :hoho:

Men... Høres ut som dere begynner å komme i mål nå! :hoppe: Tenk at du om bare ti minutter er det dagen før dagen! :duskedame: Kommer til å bli sååå fint! Er jo meldt over 20 grader og strålende sol jo! :dåne: Du heldige, heldige jente!

Gleder meg veldig til bilder jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen ikke lenge igjen!! Lykke til i morra, håper det blir dagen du har drømt om, eller enda bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomorrow!! Tomorrow!! Tomorrow!! :juhu: :juhu:

Lykke til så mye i morgen og kos dere übermasse på dagen deres :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok fullt opptatt i kveld, men vil ønske deg og din kjære en fantastisk, uforglemmelig dag i morgen :bryllup: Nå blir du endelig MrsG på skikkelig!

Nyt dagen og hverandre. Du kommer til å være en uforglemmelig vakker brud! :hjerter_rundt:

Gleder meg i massevis til å høre om dagen deres!

Mange, mange lykkeønskninger til dere begge!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse masse lykke til på den store dagen. Det er bare timer til nå. Håper dere får det strålende og den beste dagen i deres liv! Nyt hvert sekund!

Stooor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bryllup: sdagen e her :juhu: :juhu:

Nå tenke eg du sitte hos frisøren å pynte deg :lur:

Håpe dåkke får en fantastiske dag :klemmer:

Lykke lykke te!!!

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den store dagen!! Tenk at nå er du fru!!! :klemmer:

Håper dere har en fantastisk feiring!! Gleder meg til å se bilder fra den store dagen! Håper dere koser dere på Høsbjør akkurat nå!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom å gratulere med dagen.

Håper dagen har stått til forventningene. :)

Gratulerer så mye igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med giftemålet!!! :bryllup: Nå er du endelig fru og koser deg vel i selskapet sammen med din ektemann og gjester ;)

Gleder meg til å høre hvordan dagen har vært og kanskje noen bilder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...