Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

Kjekt med :gave:

He kje fått ordna mej lister på tilbords, men trur ej må gjere de snart.

Ønska mej no et service då, men veit ikkje heilt ka slags me (les: ej) skal velge.

Spent på å sjå bordkorta dine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at du får glass fra TilBords! Vi skal bruke dem på kirketrappa vi! De er så fine :)

Gleder meg til å se bordkort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, fikk glassa mine, jeg ;)

men makan til sur kjerring som jobba der! rett før jeg gikk altå.

men glassa var fine de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi fiksa oss ny bryllupsbil! tjoho! satser på god-vær, vi skal nemlig kjøre en svart porsche boxster cabriolet :fnise:

er jo bare plass til to da, men.. forloverne kan kjøre etter i stasjonsvogna vår.. hehe..

ellers så er jeg litt spent på helga.. fikk mld fra min folover igår om "alltid ha med meg en bag med pent antrekk, man utd-trøye og insulin hvor hen jeg går".

hmm.. mystisk :fnise:

gubben skal ha utdrikningslag på lørdag så.. regner NESTEN med at de kommer å henter meg på jobb på lørdagen.. men... vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, nå har dem akkurat vært her og henta gubben.. og kledd han opp i et snodig antrekk.. :fnise:

nå skal de ta toget til oslo og fortsette derfra.. så hvis det er noen oslo-borgere her inne som ser en 2 meter høy mann, med trang shorts, lyseblå skjorte, blond parykk og caps.. that's the ONE haha.

sitter og "venter" på å dra på jobb jeg... lurer fælt nå ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så morro!! Men det kan jo være de prøver å lure deg... At de får deg til å gå rundt med bagen hele helga, men egentlig er det ikke før neste helg..? Får vel vente i spenning her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det i helgen? Ble du drukket ut? ;) Ikke lenge igjen nå!! :) Så bra at dere har funnet ny bil da, den hørtes stilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

da får jeg prøve å knote ned hva som skjedde på lørdag da.. før jeg sovner.. igjen. trøtt ja! hehe.

jo, jeg dro på jobb, jeg.. begynte kl 11. 20 minutter seinere spratt min forlover, søster og to venninner inn i butikken, dro frem tiara, og fjærboa og plaketer og annet ymse (fikk bl.a. sånn.. rompe-taske til ha å sportsdrikke i... fylt med hvitvin.. nice :fnise: )

så måtte jeg bytte om da.. hade fått beskjed om å ha med meg en bag med ymse klær i, til enhver tid de neste par ukene så.. hehe.)

joda, så bar det rundt på kjøpesenteret der jeg jobber i kjole og høye støvletter, med plakater på for og bakside.. hehe. til frisøren, fikk vaska og styla håret, og ble sminket, kanskje litt i drøyeste laget, for min egen del. bl.a farga hu øyebryna mine, jeg har jo alltid hatt utrolig lyse øyebryn da.. så er litt å vende seg til da.. men men..

grunnen til denne heftige sminke-greia var at jeg skulle bli tatt bilde av! hadde skikkelig proff foto-session da! var skikkelig kult, gleder meg til å se bildene :)

tur på mcdonalds, med påfølgende leker i bursdagsrommet ;) kom forresten 3 venninner til dit. kjempekoselig!

nok et kjøpesenter, inn med plakater og greier..

så kjørte vi litt rundt, tuta og herja.. før vi endte opp på klubbhytta til det lokale idrettslaget, der de hadde dekka flott bord, og pynta med ting og bilder fra mitt liv :fnise:

så spiste vi middag og kosa oss :)

kjempekoselig da, lite utdriting hehe

...mens gubben dansa mage-dans og holdt trylleshow på en uterestaurant i oslo :ler::danser:

anea: skjønner hva du mener med å kunne glede seg til selve dagen.. vi prata på det igår, at fy flate å godt det skal bli å bli ferdig med det her! :fnise:

..men gubben har jo sine problemer da.. "ja, men når vi er ferdig med bryllupet, da skal vi jo grave kloakk da.."

m-m... DET blir jo omtrent det samme... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hørtes ut som en fin dag! :hoppe:

Disse mennene er ikke alltid like flinke til å uttrykke seg stakkars :fnise: Men det er jo bra han har planer for videre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...