Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

jeg syntes ikke å huske å ha sett en mann med det signalementet i oslo, men på en annen side var jeg litt omtåket.. :fnise:

hørtes ut som om du hadde en kjempefin dag du også.. og som jeg skjønner er du like sliten som meg.. godt å høre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som et fint utdrikningslag :) Jeg vil også ha fotosession faktisk :P Kanskje jeg får prøve å hinte... :hoho:

Plaget med nerver du også altså? Er vel vanlig når det nærmer seg... jeg har hatt 2 bryllupsrelaterte drømmer for ikke lenge siden, så tror det begynner å komme litt i underbevisstheten hos meg også :P

Morsomt med mannen din da... bryllup og å grave kloakk... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hørtes ut som om din tilkommende hadde det "verre" enn deg for å si det sånn :fnise: men det er jo bare moro da! Hehe..

Hørtes ut som om du hadde det kjempekoselig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

hørtes ut som morsomme utdrikningslag :-D

Fotosession hørtes helt knall ut :jepp:

og trylling og magedansing for den saks skyld også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imorra skal vi til brudesalongen og prøve alt av "utstyr" :fnise:

godt det er to "avdelinger" der.. tilfelle jeg skulle bli litt nysgjerrig.. :sjenert:

må se om jeg finner sko der også.. skulle jo gått dem inn litegrann før Dagen!

må også finne sko til gubben.. lettere sagt enn gjort.. pensko i str. 48 er liksom ikke sååå lett å oppdrive. :fnise:

etterpå skal vi til hotellet der vi skal ha selskapet... og vi har nesten bestem oss for denne menyen:

- Sitronmarinert ørret (har ikke smakt det, men det hørtes godt ut.. haha)

- Okseindrefilet

Belgsukkererter

Tomat fylt med rotfrukter

Skogsopp

Glasert løk

Saltbakte sommerpoteter

Grønnpeppersaus

- desserten er vi litt usikre på.. gubben vil ha is... men så skal vi ha iskake til kaffen da.. litt mye is?

jeg vil ha noe sånt:

Panne cotta

med frukt og bærsalat

Calvadoskaramell saus

anis flan

noen som har noe meninger/erfaringer med noe av dette? kommentarer tas imot med takk ;)

og er det ting jeg bør huske å spørre om, eller si ifra om?

prata også med "vielses-musikk-ansvarlige"-personen min idag. ble sååå letta. har hatt litt angst her, siden det er en fra ett sted som skal spille piano, og flere fra et helt annet sted som skal spille og synge, samtidig, og de får jo ikke øvd sammen på forhånd...

men han her hadde prata med pianisten (de kjenner hverandre da.. så.. hehe) og de satsa på å gå igjennom sangene tidligere på Dagen ;) satser på at det går iorden. de er da proffe alle sammen så... blir så bra!!

(er forresten han knut anders sørum (han som vant grand prix for 2-3 år siden , som skal spille piano og synge :fnise: )

på torsdag skal vi først til fotografen og snakke med han om div.

så.. om noen har forslag til morsomme motiver, så bare si ifra :)

etter det skal vi til kirka og prate med presten der. litt nervøs for hva han kommer til å spørre om og slikt, jeg da.. paranoid city, liksom.. :fnise:

noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Det der er jo omtrent akkurat den menyen vi hadde bestemt oss for det! Bortsett fra at vi skulle ha scampi og bruchetta til forrett. Panne cotta m bær/frukt var mitt valg også! Så selvfølgelig synes jeg menyen høres helt herrrlig ut! :tommelsmil:

Fy søren så gøy med proffesjonelle musikere! Blir sikkert ikke noe problem for dem å spille sammen, selv uten så mye øving!

:rødme: Nydelig musikk, flott brudepar, vakre Hamardomen. Kommer til å bli superflott! Er det lov å komme og smugtitte eller? :sjenert:

Prester har jeg dessverre ikke så mye erfaring med siden jeg skal gifte meg med en hedning :hoho::hoho:

Men jeg kan :danser::danser::danser: for utstyrsprøving da! Det er morro det! :hoppe: Skal dere dit samtidig begge to? Er du ikke redd for at han skal ta en smugtitt på kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han VIL ikke se kjolen, han.. så tror ikke det kommer til å blir noe problem hehe.

kjenner heldigvis knut anders, så tror ikke det kommer til å koste allverden, kjenner også en av de andre som skal synge (han som ordna alt..) han er rom-kameraten til søstra mi hehe.

skal ha 2 til å synge, ei på fiolin og ei på cello. (i tillegg til knut anders da) tror det blir fint! :)

jada, bare å komme det! :) sa først at vi ville ha lukket kirke for å unngå masse turister og sånn, men så kom jeg på at museet og sånn er jo stengt på den tiden av året, så mange "uvedkommede" kommer det vel ikke til å være der uansett... og som søstra mi jo sa: "øh, du er klar over at det er en GLASS-kirke, vel...?" :fnise:

dessuten så tror jeg det kommer endel nysgjerrige naboer og gamle kjente så.. må bare få de til å sete frem flere stoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes menyen hørtes bra ut.. sitron og fisk er alltid en god kombinasjon... jeg er jo på en slags "diett" nå, og føler meg konstant sulten... så hver gang noen snakker om menyen deres romler det kraftig i magen min... :fnise:

jeg ville tatt panacotta!! Det er kjempegodt... anisflan?!? nå liker ikke jeg anis da, så det blir nesten litt smak og behag....

Heldig er du som kjenner masse musikere... gjør ikke det vi.. vi kunne fått en band for en kasse pils, men er jo f*** meg ikke plass til det i lokalet vårt... så her tyr vi til det kirken har å by på!!

du må ta masse bilder med alt stæsjet da!!!

hamar er jo ikke langt herfra heller... 25 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig vi dropper den.. flanen :fnise: ikke sån kjempebegeistra for sånn anis heller så..

nå har jeg klart å surre bort mobillader'n min da.. så da slipper jeg å ringe no mer idag hvertfall! :fnise:

typisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en super meny ..nammenam :spise:

Også så praktisk å kjenne sånne musikere da.. Det blir sikkert utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her va de masse å :juhu: :juhu: å :hoppe: å :danser: for :dåne: Utdrikningslag, musikerar, bryllups-stæsj prøving, meny - you name it!

Hørtes verfal ut så både du å mannen har hatt knall utdriknigslag :tommelopp: di e jammen flinke dessa forloverane :dåne:

Me har hatt besøk av presten idag, å de va bare kjempekos!! Hu spurte ikkje om så masse skummelt, hu ville se oss sammen å spurte litt ront ka de betydde for oss å gifta oss me kvarandre å sånn :sjenert: eg måtte jo nesten grina litt då :ler: Så de va ingenting å grua seg te :riste:

Å eg syns menyen dåkkas hørtes kjempego ut :sikle: signere den me Panna Cotta, hvis den e laga sjikkeligt så e de vanvittigt godt :dåne: Men anis flan, ka e de :vetikke: Hørtes skummelt ut :redd::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kittyen: huff, nå ble jeg hvertfall nervøs! om presten spør hva han betyr for meg og sånn, blir det sippe-kor altså! seriøst! :fnise:

jaja... *note-to-self: vannfast mascara imorra!*

fikk da på plass endel ting i møtet med "lokalet" i kveld også.. vi var der i to timer! gubben var ikke særlig imponert da jeg og han mannen brukte ett kvarter på å diskutere lysestaker da men.. :sjenert: såpass må han tåle! hehe

fikk kjøpt meg sko idag også! helt enkle, hvite sko med ankel-reim. kosta snaut 600. gode å ha på :D

i tillegg fant jeg vest og kalvekryss til pappa'n min, som han skal leie. 500 kr for det.

gubben betalte leia for sitt antrekk + skjorta han kjøpte. 3100 kr der.

duverden som penga flyr!

imorra skal vi betale forskudd til lokalet... scwupp, 30 000 der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sko i boks!! Det var jo ikke en avskrekkende pris heller..! :)

30 000 i forskudd? :dåne: Jaja, er vel forhåpentligvis vel investerte penger!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy! Her er det ikke lenge til gitt!

Høres ut som du har det meste under kontroll da :jepp:

Hvordan er det da...masse stress like før? Eller er du kald som en fisk?

Lurer litt på hvordan jeg blir de siste dagene :skratte:

Gratulerer med forestående bryllup iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

akkurat NÅ er jeg superstressa.. skal til fotograf og prest seinere idag...

har jo liksom ingen flere avtaler da, før bryllupet, bortsett fra prøvetime på onsdagen.. og henting av blomster i oslo.. tror jeg. får nok noe å finne på uansett, tenker jeg :)

så fint vær det er nå.. går det an å bestille SÅNN vær, tror dere? noen som kan hjelpe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Bestilte ikke du også fint vær den dagen dere bestemte dato? :ler: Har visst i snart to år jeg at det blir fint vær 2. august i år! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi hatt møte med fotografen, som virka kjempehyggelig! snakka litt om hva vi ville ha, og han kommer da til kirka, så vi får tatt litt bilder inni kirka rett etter vielsen, så litt bilder utenfor, hvis været tillater det så klart, deretter noen studio-bilder :)

"generalprøve" har vi også hatt idag! blir så utrolig flott altså! idag var det full sommer og knall-blå himmel, og det ble nesten for varmt.. *jaja.. klage klage :fnise: *

vi gikk igjennom programmet, hvor vi skulle stå, når vi skulle gjøre ditt og datt. ikkeno problem egentlig, siden han kommer til å si hva vi skal og sånn..

så fortalte vi litt om oss selv da.. syns sånn er SÅ vanskelig.. spurte om hva slags forhold vi hadde til kirken da.. jeg måtte jo bare holde maska, jeg... er jo ikke konfirmert engang.. :fnise:

ble lite sipping på meg idag også faktisk.. var nære på en gang da presten spurte meg om "hva er det som gjør gjør livet med MrG til Det Gode Liv?"

jaja... og igjen, SÅ vanskelig å sette ord på sånne ting, syns nå jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...