Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff spør presten om slikt?!?! hva svarer man da.. ehh... jeg har vært i 2 kirker i hele mitt liv? :fnise: problemet mitt er at jeg alltid begynner å fnise på helt upassende steder... som for eksempel hvis noen slår seg, en seriøs setting.. eller generelt når jeg blir litt nervøs.. sambo synes bare det er søtt.. men vet ikke helt hva presten kommer til å si når jeg begynner å rå fnise når han spør hva slags forhold jeg har til kirken og hvorfor jeg skal gifte meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han spurte om litt sånn for å ha noe å si om oss i talen sin :) var ikke så mye han spurte om akkurat relikion og kirken og sånn da.. heldigvis. hehe. jeg er også nemlig sånn.. fnisete når det kommer til andre som slår seg og sånn :fnise: kan ikke noe for det!!

heldigvis er gubben veldig pratsom og veldig flink til små-prat (pjatt :fnise: ) så han tok over og det gikk veldig fint!

idag fikk jeg mail fra presten og han hadde fått papirene våres også, så DA ble jeg letta, ja!

i kveld har vi gjort ferdig "bryllupsnøttene" våre også :fnise: har delt inn alle gjestene i lag, og funnet ut en del av konkurransen skal løses som et talentshow, der hver gruppe skal vise oss et talent, gjerne i sammenheng med dagen (skrive et dikt og fremføre , ellerno sånt) tror det blir kjempegøy! og til slutt skal vi holde trylleshow da, er det meningen hvertall :fnise: gubben kan trylle (litt hvertfall) og jeg kan.. stå å se på :fnise:

han har tilogmed sånn svart kappe, han tok den på istad.. trodde jeg skulle le meg ihjel :hoho:

nå mangler vi:

-gjøre ferdig bordkortene- meg

- musikkanlegg- han

-kopiere opp sangheftene- han

- sende kirkeprogram til trykker - meg

- ordne trylleting - han :fnise:

-kjøpe inn litt snacks og sånn til utpå kvelden - blir vel meg, tenker jeg..

- brenne cd'er

- bestille kaka!

- ordne disse do-kurvene

-prøvetime på onsdag

- hente leieklær neste onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder!!

Om to uker blir det nok tatt eeeenda finere bilder!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

To uker, tenk det da!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig søt du er! :klemmer: Veldig fine bilder, og jamen meg ikke lenge igjen til den store dagen nå! Oj tiden går fort! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja etter som jeg forstår og har sett så er det deg :hoppe: :hoppe:

heldiggrisen :juhu:

er det mye som gjenstår nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woppeeee!!

tja.. litt som gjenstår, ja

skal vi se..

- MÅ bestille kaken i løpet av.. onsdag.

- lage ferdig bordkortene

- brenne cd'ene

- fikse annoser til avisene

- trykke kirkeprogrammene

- lage sangheftene

- finne et sted der musikerne kan øve litt før vielsen..

- finne ut hvem som baker hva

- øve på å si "ja". (det er vanskelig! :fnise: )

- reise til oslo tirsdagen før og hente blomstene

- prøve å ikke bite neglene mine.. hehe

- hente leieklærne til gubben og pappa onsdagen før.

hadde litt danse-trening på stuegulvet, med nye sko!, i kveld.. hehe

går heldigvis ganske bra, faktisk. hvertfall når ikke han finner på noe uforutsette krumspring da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bildene var kjempefine! Skikkelig fotogen du! :-D

Skjønner jeg må ta meg en skikkelig runde med listene mine når jeg ser hvor stålkontroll du og andre her inne har. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg.. jeg har IKKE stålkontroll! hehe

langt ifra, dessverre. er så mye ringing om dagen, får helt fnatt.

imorra er det prøvetime! jippi! oi, kanskje jeg skulla skrive ut noen bilder så frisøren kan se litt hva jeg har tenkt..

og så skal jeg på kakejakt..

ps: kjempefornøyd med at neglene holdt under hele fotball-kampen ikveld! noe av det verste jeg har vært med på... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg.. jeg har IKKE stålkontroll! hehe

langt ifra, dessverre. er så mye ringing om dagen, får helt fnatt.

imorra er det prøvetime! jippi! oi, kanskje jeg skulla skrive ut noen bilder så frisøren kan se litt hva jeg har tenkt..

og så skal jeg på kakejakt..

ps: kjempefornøyd med at neglene holdt under hele fotball-kampen ikveld! noe av det verste jeg har vært med på... haha

hvilken kamp?!?! ikke si at du er mau fan eller no...

jeg tar rett og slett med meg hele laptoppen jeg, når jeg skal på prøvetime.. når enn det blir...

nå er det ikke lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...