Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

skattepenger! woppeeee!

25 000 kommer godt med det.. :fnise:

Du får tilbake såpass mye ja!! Heldig du er!! Eller er det for dere begge til sammen?

Dere er jo uansett heldige da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er tilsammen da. jeg fikk 16 000 :)

idag har jeg sittet i sola og pusla med å prøve ut brudebuketten min! tror det blir kjempefint altså.

klipte en haug med små greiner fra bjørka bak huset, og satte meg til. brukte en bukettholder, et slags stativ, som er foret med sisal, og og ståltråd. har ikke fått lagt inn bilder ennå, men... kommer vel det også.

fikk forrresten mail fra hotellet idag.

de hadde IKKE 8 kandelabre i sølv, så da må jeg ut å se etter noe lignende da..

vi må betale et "depositum" 14 dager før bryllupet... på 30 000!

resten "betales ved avreise". jaja.

vi får brudesuiten gratis, så lenge 30 personer overnatter på hotellet, noe er jeg er rimelig sikekr på at det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

30 000 :sjokk: Det høres mye ut ;) Men det er jo det vi kommer til å betale til lokalet tror jeg! :fnise:

Håper du får lagt ut bilde av buketten din! *vil se vil se* - du vil ikke komme og bo hos oss natta fær bryllupet og lage en bukett til meg? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja der røyk skattepengene deres.. :fnise: ikea har sikkert noen "fake".. eller kremmerhuset..

jeg vil gjerne se bilder av buketten din altså!! jeg elsker jo bare bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte å spørre hvor mange sånne lysestaker dem hadde da.. luring.. da kunne jeg jo spurt litt rundtomkring om folk hadde en eller to til utlån.. men men.

er litt dyrt ja.. regner med at det blir 30 000 tl å betale ved avreise også så.. meeeen.. foreldre er kjekke å ha. faktisk! hehe.

må fikse litt til ¨på "buketten" min først tror jeg.

er jo bare "skallet" egentlig da. skal jo ha roser og diverse også, men tror neppe de holder seg en måned.. :fnise:

sitter å lurer på om jg skal ta meg tur til hamar ellerno. eller kanskje bare til lillehammer. kjeder meg litt nemlig. og har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå... er det mulig??!! :(

vi har hele tiden sagt at vi skal bruke bilen til svigers fra kirka, samme som bror til kjære gjorde i fjor. sølvgrå bmw, kjempegrei til sånt bruk hehe.

idag presterer svigers å selge bilen! og kjøpe en ny, som vi absolutt ikke syns vi kan bruke.

hadde det vært så mye for langt at han venta i en liten måned med å bytte den forbanna bilen??

blir gal altså...

så nå må vi finne en bil vi kan bruke da.. (i "verste" fall kan vi spørre om å låne porscha til toastmaster'n da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå... er det mulig??!! :(

vi har hele tiden sagt at vi skal bruke bilen til svigers fra kirka, samme som bror til kjære gjorde i fjor. sølvgrå bmw, kjempegrei til sånt bruk hehe.

idag presterer svigers å selge bilen! og kjøpe en ny, som vi absolutt ikke syns vi kan bruke.

hadde det vært så mye for langt at han venta i en liten måned med å bytte den forbanna bilen??

blir gal altså...

så nå må vi finne en bil vi kan bruke da.. (i "verste" fall kan vi spørre om å låne porscha til toastmaster'n da...)

Lenge siden jeg har vært innom her nå... så irriterende at svigers solgte bilen da! Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kunne vente med å selge... hvertfall ikke hvis dere hadde presisert at dere ønsket å bruke bilen på dagen...

Får håpe det ordner seg :) Ikke lenge igjen nå :) 1 mnd i dag faktisk!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: (bare tickeren som ikke henger helt med på norsk tid :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da skal jeg mest sannsynlig ordne alle blomstene til ei venninne av forlovern min. eller.. jeg kjenner jo henne jeg også da men.. ja.

spennende hvertfall! :)

idag er det 27 dager igjen!

imorra skal jeg kanksje til hamar og se etter sko til meg selv og høre etter klær til pappa. MÅ man ha spesiell skjorte til sånn vest og kalvekryss, eller kan man ha vanlig hvit skjorte? noen som vet?

mulig jeg skal snakkes med frisøren også.. ang. hårfargen min., syns den er så kjedelig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann.

He lest igjennom dagboka di (e på nattevakt, og fint med tidsfordriv).

Masse nyttige tips, notere.

Lyst til å sjå bilder ej me :)

Snart står du brud, glede mej til å følge med vidare her. Hatt det litt hektisk forstår ej med å finne plass, men kjempe fint der dokke fikk tilslutt :jepp:

Kjempe fine invitasjonar du laga og kjempe fine dissa perle greiene til borda.

No skal ej snart heim og legge mej :sove:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cbrun: oi, det må jeg si... imponert! :) (har sendt deg bilder på mail, forresten)

ble ikkeno hamar-tur på meg idag. er så tiltaksløs om dagen at det er helt skummelt...

fått ordna printer'n min nå, så får prøve å lage ferdig bordkorta imorra tenker jeg.

....ellers så er jeg riiimelig fornøyd med at liga-gullet nærmer seg Old Trafford! woppeeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. idag ringte de fra tilbords på lillehammer og spurte om jeg hadde mottatt noe gave da jeg leverte inn ønskelista mi der.. :fnise:

"nei, gjorde ikke det"

"ååå, nemmen da kan du bare stikke innom og hente den når det passer deg da!"

jo takk, det skal jeg nok huske på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...