Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her kommer en liten bilde-update til...

her er litt bordpynt...

bordpynt

ja, jeg har brukt ei hvit t-skjorte som duk.. man tager hva man haver.. ellerno sånt :fnise:

i tillegg til dette skal det være kandelabere i sølv ellerno

frimerkene som jeg bestilte til å ha utenpå invitasjonene. folk syntes de er såå festlige da haha

frimerker

her er kirken vi skal gifte oss i, for de som ikke har fått det med seg ;) hamardomen ligger på domkirkeodden på hamar.

hamardomen

perlepynten som skal ligge langs midten av bordene..

pynt

i kirka skal vi bl.a ha sånne.. bare litt større.. hortensia

ringene våre!

sånne roser skal vi ha.. sukk.

kjøpte meg et par sko idag.. økonomisko :fnise: kosta 250 kr. vet ikke helt om jeg skal bruke de enda..

sko

det var alt for denne gang ;)

(for kjolebilder, send meg en pm med email adr.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin bordpynt!! Det kommer til å bli superfint! Og hvor har du kjøpt de perle--greiene..?? Akkurat sånne har jeg lyst til å ha! Og hamardomen er jo så flott, helt fantastisk lys der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Kjempenydelig bordpynt, perler er jo bare helt fantastisk :-D

Og knallfine sko du har funnet deg da, også så billig, det er jo helt utrolig... noen ganger har man skikkelig flaks :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ang de skoene.. tror ikke jeg skal bruke dem i bryllupet. fordi: siden alle sier at en bør kjøpe et nummer større enn det en bruker til vanlig, og siden disse skoene ikke har ankelreim ellerno, så "kippa" skoene når jeg gikk. eller falt av.. hehe. og DET er litt dumt.

så det. meeeeen....

var på hamar en tur idag (brudekjoleshopping med venninna/forlover'n. hun skal gifte seg i desember) så fant jeg sko jeg kan bruke hos kristins. helt enkle igrunn, med en liten bling på. var ikke så altfor dyre heller... snaut 600 kroner. men de hadde ikke str. min, så det får bli seinere.

OOOOG... bestile meg frisør idag! jippiiii! endelig. slipper jeg å tenke mer på det og. meg og forlover skal til kutt & chriss på hamar. det ligger 50 m fra brudesalongen, så da kan jeg kanskje spasere dit, hvis været er ålreit da. blir et fint syn, tenker jeg :fnise:

prøvetime 30. april!!!! weeeeeee!

og har tilogmed bestilt frisør(er) til mamma, søster, svigermor og svigerinne. for SÅ hjelpsom er jeg, nemlig ;)

De skal til salong luggen i brumunddal :)

neste på lista mi nå er å få lirka at av menighetskontoret hvem vi får som prest. ikke så lett det, nei..

og bestemme menyen.

og bestille bryllupskake.

og finne klær til gubben. mulig vi tar det nå til helga. søstra mi kommer hjem, og hun skal være med han, .. jeg får ikke lov :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salong Luggen :fnise:

Artig navn!

De skoene fra Økonomisko var jo fine da!! Men tror ikke jeg klarer å gå med slike hæler.. må ha litt bredere hæler.. Var det bred hæl på de på Iris Kristin?

Skal vel kikke litt i Oslo i morgen da. Håper på at skoene ikke blir så alt for dyre. Men det er visst 20% rabatt på sko på Eden Brud i Oslo, og 30% på selskapskjoler, så da skal jeg og forloveren min en tur dit i morra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin dekorasjon og skoene også :)

Jeg hadde aldri klart å gå i så høye sko en hel dag :fnise:

Hadde det vært opp til meg har jeg hatt på meg joggesko hele dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg alle sammen! :)

ja, føler jeg har fått orden på endel ting nå, ja.

må bare få tak i presten.. og ordne menyen.. og litt sånn småtteri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken str er det i de skoene dine? Og hvor har du kjøpt de perle greiene for å ha på bordet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de skoene er str. 41. ble litt store, selv for meg... :fnise:

perle-dingsene kjøpte jeg på Løiten lys. men har sett de både hos tilbords, kremmerhuset og på ebay. de er ganske dyre, så jeg bestiller nok resten på nettet. (de hadde bare 2 igjen på løiten lys, men der hadde de 70% salg da.. hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ah! vi har et underfirma til Løiten Lys bare 1minutt å gå fra jobben min!! :jepp:

Heter Artic Lys og Design her da... Helt sykt så mye fint de har :jepp:

Jeg skal dra dit å snakke med ene dama som jobber der, for hun er dekoratør og de har et eget rom der oppe der de dekker bord i forskjellige stiler, så jeg skal få henne til å hjelpe meg litt... Jeg blir å kjøpe alt av lys og staker derfra så :)

BTW: Hjemmesiden til lysbedriften :)

Hvis noen andre er intressert i å se :) Jeg tror faktisk de er behjelpelige med å sende lys og slikt hvis man tar kontakt med dem :) tlfnr. og mail står på siden demmes :)

hehe... ble jo nesten reklame dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinedama: tror den butikken har mye likt til Løiten lys ja ;) ser de har mye av de samme tingene+ samme type "utstillinger". masse flott :)

pinkybride: tror det blir noe ørretgreier (evt.laks) til forrett, indrefilet med div tilbehør til hovedrett og muuuligens pannacotta med bær til dessert. har ikke vært å snakka med stedet vi skal ha selskapet på enda om akkurat det, så...

trenger kake-forslag, jeg... so... anyone? ;)

hihi, fikk t-skjorta mi idag, som jeg bestilte på nett... svart, med strek-kode og teksta "dyr i drift" på... :fnise:

fikk bursdag-gave av bestemor idag også (har ikke bursdag før på onsdag da..) så'e.. mere shopping! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...