Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

tjoho! nå skal dere se at det blir lokaler på oss også! *litt letta, ja!*

Så bra at det ordner seg nå da!! Tror jeg hadde vært stresset i din situasjon, så tenker det er godt å få orden på det :) Hvor blir det? Bilder? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *englefjes*
tjoho! nå skal dere se at det blir lokaler på oss også! *litt letta, ja!*

Så bra at det ordnet seg :-D Hvor, hva slags osv.... gjerne bilder ja:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur for å sjekke ståda på lokaleproblemet og ønske deg god helg. Så bra det ser ut til å ordne seg! Spent på oppdatering :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Må bare spørre... de serviettene du bestilte.. er noen av dem litt skjevt trykket? En del av mine var det... og vi bestilte fra samme sted... litt bedre forklart i dagboka mi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Hei igjen!

Må bare spørre... de serviettene du bestilte.. er noen av dem litt skjevt trykket? En del av mine var det... og vi bestilte fra samme sted... litt bedre forklart i dagboka mi... :sjenert:

Jeg har også bestilt sånne og har ikke sett noe til det... men nå har jeg ikke gått gjennom alle heller... dessuten skal våre bare ligge på tallerkenen, så har ikke så mye å si... Men kan du ikke ringe dem og høre? Hvis du er misfornøyd må du jo klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bestilt sånne og har ikke sett noe til det... men nå har jeg ikke gått gjennom alle heller... dessuten skal våre bare ligge på tallerkenen, så har ikke så mye å si... Men kan du ikke ringe dem og høre? Hvis du er misfornøyd må du jo klage :)

Joda men er bare LITT misfornøyd liksom.. tror ikke det er verdt å klage på det. Gjestene kommer sikkert ikke til å merke noe uansett. Skal ha dem liggende på tallerkenen som du skal, det blir uansett penest synes jeg. Og skal jeg ha nye så må jeg betale en hel haug i returporto osv osv.. så jeg gidder ikke det tror jeg.

De er fine altså! De har bare ikke vært så pinlig nøyaktige som jeg trodde. Men skitt au. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83: har ikke studert mine sååå nøye... (faktisk! :fnise:) siden vi bare skal ha dem liggende fremme til kaffen. du kan jo evt ringe de ellerno... kanskje de sender deg nye?

(også kan du jo si i samme slengen at jeg har reklamert noe fryktelig for dem her inne, og fortjener flere servietter som takk? haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83: har ikke studert mine sååå nøye... (faktisk! :fnise:) siden vi bare skal ha dem liggende fremme til kaffen. du kan jo evt ringe de ellerno... kanskje de sender deg nye?

(også kan du jo si i samme slengen at jeg har reklamert noe fryktelig for dem her inne, og fortjener flere servietter som takk? haha)

Hehe.. :fnise: Tar dem som de er jeg tror jeg.. De er jo fine da! Har akkurat bestilt bryllupskameraer fra dem også. Dumt jeg ikke kom på det da jeg bestilte serviettene.. Så hadde jeg sluppet å betale 149 kr i porto TO ganger! :klaske:

Ja du burde få flere du som har vært så flink til å reklamere!! hehe.

Hvor skal du ha bryllupet hen da? Spent jeg nå.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt helt for de nydelige serviettene så nå har jeg bestilt servietter jeg også :fnise:

Brune med gull hjerter og skrift med navnene våre og dato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... OK,, hvor mange her inne har bestilt såne servietter nå??

de er jo kjempefine da... må huske å gjemme unna noen tror jeg... til senere anledninger. sølvbryllupsdager og sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bestilt ring-pute!!! ringpute!

hadde egentlig ikke tenkt å ha ring-bærer da... menne.. du veit.. vi har en nevø på snart 3 år... sukk.

også passa den ring-puta så godt inn i "themet" mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bestilt ring-pute!!! ringpute!

hadde egentlig ikke tenkt å ha ring-bærer da... menne.. du veit.. vi har en nevø på snart 3 år... sukk.

også passa den ring-puta så godt inn i "themet" mitt :fnise:

Åh! Den var fin den!! :hjerter_rundt:

--

Har blitt påvirka av all reklamen her inne, så nå sitter jeg på kortshop og ser på servietter jeg også gitt :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anea: det er kortbutikken som ruler da....:fnise: (flate, skulle nesten tru jeg er sponsa.. :P)

jooooo, idag fikk vi bekreftet lokalet vårt!!!!! woppppaaa!!!

HØSBJØR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ble litt vel ivrig der, så jeg trykka enter før jeg var ferdig.. hehe

bilder kommer heeer....

bilde1

den ene salongen..

noen av rommene..

spisesalen

"baksida"...

dette ligger ca 15 minutter fra hamar og er et gammel hotell (fra 1919) så alle våre gjester kan overnatte her også. hotellet ble pusset opp foran OL på Lillehammer i 94, og ble brukt av bl.a. kongeparet under OL :D

fornøyd nå? oh yesss! :D :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig å få det på plass! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det var jo kjempefint også! Blir bryllup på jugendstilhotell på deg og i jugendstilby på meg :danse:

Kan tenke meg du har senket skuldrene ti hakk nå...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fått en pris på 750 pr pers. men vi regner nok rundt 1000, med alt inkl. :) da får vi hele greia for oss selv, med alle salongene og greier, så tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh for et nydelig hotell. Skulle ønske det var slike lokaler rundt om her hvor jeg bor men det er det ikke :( innredningen på hotellet passer til kjolen min :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...