Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

*englefjes*: lagde monogrammet i adobe photshop, jeg..

mia83: er han presten du kjenner på hamar eller?

han jeg prater om finner du på toten.. han var ganske ung, så det kan hende han bare var nervøs da.. men uansett, liksom. :murvegg:

kjolen min kjøpte jeg hos kristins brudeatelier på hamar, ja. du kan få se.. bare send meg en PM med emailen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff ja.. ser ut til å ordne seg.. heldigvis.

monogrammet har jeg laget selv :)

Åh, du er flink :) Hvilket program bruker du for det da? Tror jeg skal bestille fra samme sted som Ballerina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten du hadde svart på spørsmålet om hvordan du lagde monogrammet allerede ;) Tror ikke jeg tar sjansen på å lage selv, så blir nok til at jeg kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg, englefjes! :) og alle dere andre også ;)

imorra skal jeg og min forlover på bryllupsmesse! tjoho! (hun skal gifte seg 27.des-08 da, med meg som forlover :fnise: ) DA blir det bryllups-prat, tenker jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå...her va de bryllupsmessa idag....Siden eg e litt svims så kom eg på de nå ikvell :sur::sur::sur:

Heldigvis ska visst Løiten Lys ha et opplegg ronnt sommaren, så då får eg prøva å få me meg de :jepp:

Kooooos dåkke imårå :klemmer:

Må jerna ta å legga ut masse bilder hvis du finne nåke fint..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ringe et nytt lokale i morra.. begynner å bli litt små-stressa nå ja.. huff.

håper det ordner seg snart.. må jo sende ut invitasjonene snart også! dessuten må jeg jo gjøre om igjen alle sammen så... *hyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ringe et nytt lokale i morra.. begynner å bli litt små-stressa nå ja.. huff.

håper det ordner seg snart.. må jo sende ut invitasjonene snart også! dessuten må jeg jo gjøre om igjen alle sammen så... *hyl*

Neiii så utrolig kjipt :sur:

Krysse fingrane for at nytt lokale går i boks i mårå, å at du får masse hjelp te å laga nye invitasjonar :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stress med å finne nytt lokale og måtte skrive nye invitasjoner. Tror jeg hadde blitt rimelig stresset selv... Får håpe alt ordner seg så fort som mulig :)

Var det gøy på messe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte det lokalet isted.. "øh, ja det var du som sendte mail, ikke sant?"

eh.. jo, det var nok meg.. *masekjerring*

de hadde en konfirmasjon denne helga, men visste ikke helt om det var borgerlig eller kirkelig.. så de skulle sjekke det i løpet av dagen da.

googla litt istad selv, og fant ut at HEF har ingen konfirmasjoner i hamar denne helga! weeeee! men.. elverum har da.. så vi får satse på at ingen derfra gidder å dra helt til hamar for å feire konfirmasjon sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det på bryllupsmessa? Var det mange gode tilbud der? Kjøpte du noe der eller ble det bare så du titta litt rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

messa var fin den! har ikke vært på noe sånt før, så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med. men mye fint å se på. borddekking, blomster, kjoler, fotografer, frisør var med som utstillere. kjøpte ikkeno, men fant slips (kalvekryss?) til min kjære som jeg vil at han skal ha da. kunne sikkert fått gode tilbud hvis det var noe spesielt du så etter, ja.

ringte til menighetskontoret isted, for å høre om de visste hvilken prest vi får..

nei, det var det ikke sikkert vi fikk høre før i april, det! hallo.. vil jo vite det mer enn 3 uker før vielsen da! litt sent å begynne DA å evt måtte forandre på hele kirkeprogrammet, finne nye sanger, nye solister osv!

så jeg sendte en laaaang mail til hu dama jeg prata med i telefonen( hu sa jeg skulle skrive ned de ønskene vi hadde, så skulle hun se på det...) med alle sangene våre, med link til tekst og youtube :fnise: på alle sangene. så får det stå på hennes kappe om presten setter seg på bakbeina!

treginger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jadda.. stress stress stress.

sliter litt med lokaler vi nå..

min kjære tilkommende skulle liksom være hjelpsom, og finne lokale/catering i stad da.. ropte til meg: "her har jeg finni lokale! ser kjempefint ut!"

jeg: "åh, få linken da!" (nerder, vi skjønner dere.. :fnise:)

ja.. DET var i Bærum, det da.. LITT langt å kjøre kanskje. jaja, best å ordne selv, tror jeg. hehe

fikk "avslag" på nok et lokale idag. var opptatt den dagen.

skal se på et nytt på fredag, samt muligens et nytt hotell.

nå må jeg begynne å skrive ned alt jeg har reservert/booka/holdt av tror jeg. vanskelig å holde tunga rett i munnen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda.. stress stress stress.

sliter litt med lokaler vi nå..

min kjære tilkommende skulle liksom være hjelpsom, og finne lokale/catering i stad da.. ropte til meg: "her har jeg finni lokale! ser kjempefint ut!"

jeg: "åh, få linken da!" (nerder, vi skjønner dere.. :fnise:)

ja.. DET var i Bærum, det da.. LITT langt å kjøre kanskje. jaja, best å ordne selv, tror jeg. hehe

fikk "avslag" på nok et lokale idag. var opptatt den dagen.

skal se på et nytt på fredag, samt muligens et nytt hotell.

nå må jeg begynne å skrive ned alt jeg har reservert/booka/holdt av tror jeg. vanskelig å holde tunga rett i munnen nå.

Huff, så kjedelig at det har blitt sånn med lokale da. :(

Håper dere finner noe snart :klem:

Måtte le litt når jeg leste det om din kjære. :fnise: Nydelig da, de vil jo så gjerne hjelpe. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sorry, men sambo har ikke vært på sagbladfabrikken.. Innbilte meg det jeg... Men dere kan jo leie Vårtun i Vang da? Om dere ikke blir mer enn 50 gjester? Det er visst plass til 70-80 til middag og 150 til fest.

Vi betaler 1700 (tror jeg) for fredag-søndag. Er LITT usikker, men billig er det iallefall! Da er det inkl. vasking, trenger bare å rydde og koste.

Eneste ulempen er at det er ei skummel trapp ned til toalettene i underetasjen. Men det er ETT toalett oppe også da. Helt greit lokale synes jeg. De har visstnok det meste av dekketøy også. Har vært der på fest før og det funker bra :jepp:

MEN da må dere ordne alt selv da.. Mat, drikke, servitører.. men blir jo mye billigere for dere om dere har tenkt å ha fri bar da. Er flere forsamlingshus rundt omkring her det går an å bruke..

Et annet tips er http://www.helles.no/ Se på Helles Høyvang. Der ordner de alt, men tror det blir litt kostbart.. du får ikke engang lov til å ta egne kaker med dit pga noen "regler fra mattilsynet" eller noe sånt...

Nå vet ikke jeg hvor mye penger dere har tenkt å legge i bryllupet.

Vil du ha tlf-nr til Vårtun så bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *englefjes*
jadda.. stress stress stress.

sliter litt med lokaler vi nå..

min kjære tilkommende skulle liksom være hjelpsom, og finne lokale/catering i stad da.. ropte til meg: "her har jeg finni lokale! ser kjempefint ut!"

jeg: "åh, få linken da!" (nerder, vi skjønner dere.. )

ja.. DET var i Bærum, det da.. LITT langt å kjøre kanskje. jaja, best å ordne selv, tror jeg. hehe

fikk "avslag" på nok et lokale idag. var opptatt den dagen.

skal se på et nytt på fredag, samt muligens et nytt hotell.

nå må jeg begynne å skrive ned alt jeg har reservert/booka/holdt av tror jeg. vanskelig å holde tunga rett i munnen nå.

Uff da... skjønner godt at du blir litt stresset,men det ordner seg alltid vet du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Bærum faktisk. :fnise: Litt langt ja, kanskje. Men han skal ha for innsatsen da.

Uffda - skjønner du blir stresset. Men sier som *englefjes* - Det ordner seg nok! :kose:

Spurte Kjære om han vet om noe, men fikk ikke store responsen desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lagd brudebukett og knapphullsblomster til et brudepar på over 80 år! :D ikke verst, eller hva? :fnise:

(og de blir ikke noe mindre bridezilla desto eldre de blir, bare så det er sagt.. :fnise: eller.. de hadde litt vanskelig for å bestemme seg da. så jeg bestemte litt for de, kan man si hehe)

ellers så har jeg vært på hamar en tur. igjen.

tror det ordner seg nå. kanskje. tror vi går for en hotell-løsning.

hamar sagbladfabrikk var utrolig stilig, og kjempeflott, men det blir litt mye ekstra-jobb, som jeg gjerne vil slippe. (må leie inn catering selv, servitører osv..) og det kostet jo litt å leie også.

så vi får se om det lokalet vi vil ha på hotellet er ledig den dagen, så gjør vi kort prosess og lar dem ordne alt.

(morsom link ) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...