Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Det kan nok være lurt å ikke ha kjolen hjemme :fnise: Jeg tror ikke minkjære hadde vært så tålmodig med den hadde den hengt her så han kunne sett den hver dag! Er det noe jeg må ha kontroll over så er det KJOLEN! :juhu: (dessuten så hadde sikkert min også fått singeravtrykk til slutt fordi jeg var så mye borti den ;) )

Kjipt med printer som ikke vil gjøre som du sier (eller program :klø: ) Jeg er ikke så teknisk av meg, men håper du finner ut av det fort!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ er jeg så godt som frisk igjen! wee! ringte til brudekjole-butikken igjen idag. sa jeg kunne prøve å hente den imorra!

skal betale hele greia da så.. mye penger, men.. shit au :fnise:

fått printer'n til å virke ordentlig å nå.. kommer snart bilde av alle.. tingene jeg har lagd tenker jeg.

sambo har nå fått det for seg at "hvis han ikke skal se antrekket mitt før dagen, skal ikke jeg få se hans heller!"

huff, får litt små-angst.. hehe. men søstra mi skal være med han da hehe. hun har god smak, vet hva jeg vil ha, og vet hvordan kjolen min ser ut så.. går vel bra... *biter negler*

MEN; blomstene skal han holde seg laaaangt unna! hihi.

ser fortsatt etter smykker også da... også.. hadde jeg først tenkt å bare ha blomster i håret da... meeeen, det er jo ikke så mange anledninger en får her i livet til å ha tiara heller da...

så.. heller mot å ha tiara og å ha blomster festet rundt frisyren (om dere skjønner) i nakken, på et vis.. kanskje hvite gardenia ?

skal også ha bl.a sweet avalanche-roser og hvite roser i buketten og sånn så og ceropegia da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du endelig har blitt frisk igjen! :klemmer:

Fått hentet brudekjolen idag? Heldig du er som får den sånn med en eneste gang! Må være herlig å ha kjolen hengende :)

Det begynner å bli mange menn som kommer med den at de ikke vil at vi jentene skal se antrekket siden de ikke får se vårt... hmm.. kjære var med og valgte ut for en kamerat som ikke ville vise det for sin kommende kone og han spurte meg om det var vanlig og jeg svarte bare det at det fikk han se på selv.. men han vil ha meg med for han er så usikker på hva som er bra og ikke (han er ikke akkurat vant til å gå i pentøy :fnise: )

Har selv vurdert å droppe tiara og bare ha blomster i håret.. fremdeles ikke sikker, men blomster må jeg ha! Utrolig fine du hadde funnet frem *ta imot tips*

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er kjolen hentet! endelig hehe. ååå, så fiin den er! *såå fornøyd*

den kostet 9000,- (egentlig 10 000, men det var litt rabatt siden butikken er nyåpna) dessuten fikk jeg underskjørtet med på kjøpet. så alt i alt, ikke så ille, syns jeg.

den henger hos mamma og pappa nå, og der skal den henge til ca 14 dager før bryllupet, da tar jeg den med tilbake til butikken for steaming og stryking og ordning.. hehe. de skal dessuten hjelpe meg å kle på meg der, så det var veldig greit igrunn :)

OG, så fikk jeg endelig ringt å bekreftet fotograf, så nå er DET i orden også! weee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Så gøy at du har hentet kjolen :-D

Synes absolutt at du skal være fornøyd med servicen, gratis underskjørt er jo kjempebra.

Det må være skikkelig stas....og hipp hurra for fotograf.

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du begynner å bli frisk og rask igjen, ikke noe er kjedeligere enn å være syk! Man nyter å være frisk i noen dager etterpå før en ikke tenker på det igjen ;)

:juhu: for at kjolen er hentet og betalt!!! Åh, så herlig! :) Og :danser: litt for at fotograf er i boks!

Venter i spenning på bilder av alt du har laget til nå!

Goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Fin bryllupsdagbok:)

Klarte å lese meg gjennom hele..hehe

Er deilig å få kjolen i hus ja.. min henger inne på soverommet til svigers , mine foreldre bor i en annen by, så det ble litt for langt..hihi

Jeg har bestemt meg for full pakke når det gjelder brudeantrekket, med dobbelt slør med strass i og tiara med swarovski stener..:P Skikkelig prinsesse opplegg :fnise: (Er egentlig stikk motsatt av det folk forventer av meg )

Vil gjerne se kjolen din :sjenert:

Vi er 24 år begge to når vi gifter oss..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smotti: det må jeg si, altså! :) koselig med nye fjes her inne :)

tror nok det blir tiara på meg også, i tillegg til slør da. enkelt, men dog. er jo ikke hver dag man liksom kan ikle seg både det ene og det andre uten at folk ser rart på deg.. :fnise:

hvis du sender meg emailen din på en PM, så skal jeg sende deg noen bilder av kjolen vettu :)

ååh, nå står det snart 5 mndr og no på nedteller'n min!! skummelt.... hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smotti: det må jeg si, altså! :) koselig med nye fjes her inne :)

tror nok det blir tiara på meg også, i tillegg til slør da. enkelt, men dog. er jo ikke hver dag man liksom kan ikle seg både det ene og det andre uten at folk ser rart på deg.. :fnise:

hvis du sender meg emailen din på en PM, så skal jeg sende deg noen bilder av kjolen vettu :)

ååh, nå står det snart 5 mndr og no på nedteller'n min!! skummelt.... hihi.

Skal det være så skal det være!!! :fnise:

pm sendt til deg !! :)

Merker at det virker som tiden går mye fortere med en nedteller... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kittyen: svar i dagboka di :)

Silje 79: Tusen takk :)

Idag har jeg og gubben blitt tante og onkel igjen! LITT stas da :D

til ei lita jente :babyjente:

...blir jo ikke no mindre verpesjuk av sånt no da.. :fnise:

men men... gifte seg først nå :)

sto å fikla på jobb idag, kjeda meg, lite folk innom butikken. så jeg lagde et litt stort hjerte av granbar og ståltråd, og surret sånn tråd med perler og glass-steiner på til slutt. ganske fornøyd, må jeg si :sjarmor:

kanskje jeg skal ta et bilde imorra..

forresten.. fikk vite idag at tanta til gubben allerede har bestilt hotellrom på hamar til vi skal gifte oss. trodde JEG var ivrig, jeg.. :fnise:

dessuten har vi jo ikke sendt ut invitasjoner enda så.. :overrasket:

jaja...

Endret av MrsG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer med ny niese!!! :babyjente: Kan tenke meg at det ikke gjør deg mindre verpesyk, men først bryllup, så prosjekt baby - sant? :fnise:

Ellers så har vi også gjester som allerede har bestilit hotellrom, men de har jo fått magnet så de vet at de er invitert :) Det er jo litt koselig at de gleder seg sammen med oss!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg og gubben blitt tante og onkel igjen! LITT stas da :D

til ei lita jente :babyjente:

...blir jo ikke no mindre verpesjuk av sånt no da.. :fnise:

men men... gifte seg først nå :)

Skjønner jeg godt, er akkurat lik selv....

Blir skikkelig misunnelig på de som har en baby jeg, GLEEEEDER meg til det blir min tur :-D

Men først bryllup :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...